Dnipro-M
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
DNIPRO-M: EKSPERT W ZAKRESIE ELEKTRONARZĘDZI
Dnipro-M to ukraińska firma zajmująca się produkcją i sprzedażą elektronarzędzi do zastosowań profesjonalnych, ogrodniczych i remontowych. Jest to największa sieć sklepów z elektronarzędziami na Ukrainie, posiadająca ponad 270 sklepów własnych i 235 sklepów franczyzowych w 276 miastach na Ukrainie i za granicą.
Firma powstała w 2011 roku i od tego czasu rozwijała się, aby obsłużyć ponad 2,5 miliona klientów. Ponadto Dnipro-M ma najsilniejszą pozycję wśród konkurentów w Internecie, a jego stronę internetową odwiedza ponad 25 milionów osób rocznie..
NASZE KLUCZOWE ATUTY
- Szeroki wybór elektronarzędzi: Dnipro-M oferuje szeroką gamę elektronarzędzi, od wiertarek i pił po kosiarki i agregaty prądotwórcze.
- Nasz klient nigdy nie przepłaca: Dnipro-M utrzymuje średnią politykę cenową, zachowując przy tym wysoki poziom jakości.
- Silny zespół: Dnipro-M dysponuje zespołem ponad 2000 pracowników, którzy angażują się w ciągłe doskonalenie, aby zapewnić konsumentom maksymalne korzyści.
- Doskonała obsługa klienta: Dnipro-M jest znany ze swojej wydajnej i elastycznej obsługi. Naszym celem jest rozwiązywanie wszelkich problemów, jakie mogą mieć klienci tak szybko i bezboleśnie, jak to możliwe. Chcemy, aby nasi klienci byli tak zadowoleni z naszych usług, że zapomnieli, że kiedykolwiek mieli problem.
NASZ CEL
Umożliwić ludziom tworzenie i ulepszanie świata własnymi rękami z przyjemnością. Mamy nadzieję, że w ten sposób będziemy wspierać kulturę mistrzoskiej pracy.
NASZA WIZJA
Utworzyliśmu Dnipro-M, aby dostarczać szeroką gamę niezawodnych i wygodnych narzędzi, wybierając najbardziej zaawansowane technologie na świecie i najlepszych producentów.
Tworzymy Mistrzowskie Salony online i offline z nienaganną obsługą i przyjazną atmosferą, gdzie każdy może szybko, prosto i profesjonalnie rozwiązać każde pytanie związane z narzędziem.
PRODUKTY DNIPRO-M
Codziennie 7.000 zarejestrowanych klientów wybiera nasze narzędzia do pracy, majsterkowania i użytku domowego.
Narzędzie ucieleśnia życzenia profesjonalistów. Dzięki innowacyjnym technologiom produkcji nasze narzędzia stanowią zrównoważone rozwiązanie zarówno dla użytkowników profesjonalnych, jak i domowych pod względem ceny i jakości. W asortymencie marki znajduje się obecnie ponad 1450 narzędzi i akcesoriów w 200 grupach produktowych, w tym narzędzia akumulatorowe i elektryczne, sprzęt spawalniczy, sprzęt ogrodniczy, narzędzia ręczne i materiały eksploatacyjne.
Nasz dział badawczo-rozwojowy nieustannie pracuje nad tworzeniem nowych modeli i ulepszaniem istniejących. Zadaniu tym zajmuje się ponad 100 inżynierów i projektantów, którzy ściśle współpracują z naszymi partnerami produkcyjnymi. Nasze narzędzia produkowane są w ponad 200 nowoczesnych fabrykach w sześciu krajach: Indiach, Turcji, Polsce, Tajwanie, Ukrainie i Chinach.
SKLEPY DNIPRO-M
Aby naprawdę zrozumieć, czym jest Dnipro-M, należy odwiedzić jeden z markowych sklepów. Sklepy te, które nazywamy także „Mistrzowskimi Salonami”, to miejsca o wyjątkowej atmosferze i tętniącym życiem designie. W nich każdy może doświadczyć satysfakcji z pracy z narzędziami i uzyskać fachową konsultację.
CO WYRÓŻNIA DNIPRO-M?
- 3 lata do nieograniczonej gwarancji cyfrowej. Oznacza to, że jesteś objęty gwarancją na wszelkie wady narzędzia przez co najmniej 3 lata, nawet jeśli nie posiadasz paragonu ani opakowania. Niektóre z naszych narzędzi objęte są 5, 10 letnią lub dożywotnią gwarancją.
- Rozwiązanie problemu z narzędziem w ciągu 3 dni lub wymiana na nowe. Zrobimy wszystko, aby rozwiązać Twój problem z narzędziem w ciągu 3 dni lub bezpłatnie wymienić je.
- Sklep monobrandowy. Oznacza to, że sprzedajemy wyłącznie narzędzia Dnipro-M. Dzięki temu masz pewność, że otrzymujesz wysokiej jakości narzędzia od zaufanej marki.
- 60-dniowa polityka zwrotów. Oznacza to, że w ciągu 60 dni od zakupu możesz zwrócić dowolne narzędzie do firmy Dnipro-M i uzyskać pełny zwrot pieniędzy.
- Testowanie narzędzi. Przetestuj i porównaj narzędzia, aby wybrać najbardziej odpowiednią dla siebie opcję.
JEDNOSTKI WŁASNE
Ponad 270 własnych sklepów w Ukrainie.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Od 2018 roku Dnipro-M eksportuje narzędzia do Polski, Czech, Słowacji, Łotwy, Litwy, Estonii, Armenii, Gruzji i Mołdawii.
Dnipro-M jest liderem rankingu najbardziej dochodowych franczyz na Ukrainie od 2021 roku, z inwestycjami zaczynającymi się od 50 000 dolarów.
W 2022 roku Dnipro-M zajął trzecie miejsce na liście najpopularniejszych franczyz magazynu Forbes na Ukrainie, otwierając 60 sklepów w ciągu zaledwie jednego roku.
W 2023 roku Dnipro-M zebrał swoje wieloletnie doświadczenie i rozpoczął rozwój franczyz w Europie. Od tego czasu firma stała się jedną z największych sieci elektronarzędzi w Europie Wschodniej, posiadającą 270 sklepów własnych i 235 sklepów franczyzowych w Ukrainie, Polsce, Czechach, Armenii i Gruzji.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
GOTOWY MODEL BIZNESOWY
Gotowe standardy pracy, narzędzia sprzedaży, system szkoleń, które już wdrażane są w sieci i przynoszą rezultaty.
SZKOLENIE PERSONELU
Regularnie zapewniaj materiały oraz system szkoleń i rozwoju dla swoich pracowników w zakresie wiedzy o produktach, umiejętności sprzedaży i technik zarządzania.
WSPARCIE FIRMY NA WSZYSTKICH ETAPACH URUCHAMIANIA
- Wybór lokalizacji dla Twojej franczyzy, która jest strategiczna i zyskowna.
- Przeprowadzanie badań rynku w celu zrozumienia potrzeb naszych docelowych klientów.
- Zespół wsparcia dla partnera
- Dostosowanie designu i merchandisingu Twojego sklepu tak, aby był spójny z marką Dnipro-M.
- Przeprowadzanie wydarzeń mających na celu promocję sklepu i przyciągnięcie klientów.
- Zapewnienie wsparcia marketingowego online i offline, które pomoże Ci dotrzeć do docelowych klientów.
- Osobisty menedżer ds. wydajności, który zapewni Ci ciągłe wsparcie i wskazówki.
KONKURENCYJNE CENY
Dnipro-M pomoże w kształtowaniu konkurencyjnych cen i ofert promocyjnych oraz będzie na bieżąco monitorować adekwatność cen w celu stymulowania wzrostu sprzedaży.
SIEĆ TO KLUCZ DO SUKCESU
„Od 1999 roku zajmujemy się sprzedażą narzędzi. Już od dawna czuliśmy, że nasi klienci potrzebują narzędzi łączących cenę i jakość. W 2011 roku założyliśmy Dnipro-M, aby wyjść naprzeciw tym potrzebom. Naszym kolejnym krokiem było znalezienie sposobu aby nasze produkty były jak najbardziej dostępne dla klientów.
W 2017 roku otworzyliśmy nasz pierwszy sklep Dnipro-M. Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że klienci chcą doświadczyć narzędzi przed ich zakupem. W miarę otwierania kolejnych sklepów, przychodziło do nas coraz więcej klientów, chcących dowiedzieć się o nas więcej. Byli pod takim wrażeniem naszego szerokiego asortymentu i konkurencyjnych cen, że przeszli z zakupów „znanych” marek na Dnipro-M. Nasze pomarańczowe logo stało się znajomym widokiem w każdej dzielnicy każdego ukraińskiego miasta.”
Oleksandr Kolisnyk - Właściciel firmy
Sieć sklepów może zaoferować szereg korzyści zarówno franczyzobiorcom, jak i klientom.
Dla franczyzobiorców:
- Rozpoznawalne, żywe sklepy: Sklepy, które są łatwo rozpoznawalne i zlokalizowane w dogodnych miejscach, są chętniej odwiedzane przez klientów.
- Szybki rozwój bazy klientów: Ciągłe przyciąganie nowych klientów poprzez dogodne dla nich położenie geograficzne.
- Ujednolicona strategia reklamowa: Ujednolicona strategia reklamowa może pomóc zaoszczędzić środki na marketingu i promocjach.
- Obniżone koszty i zminimalizowane ryzyko: Dystrybuując towary i zasoby pomiędzy sklepami, sieć sklepów może obniżyć koszty i zminimalizować ryzyko.
Dla klientów:
- Dogodnie zlokalizowane sklepy: Klienci doceniają sklepy, które są zlokalizowane w dogodnych miejscach.
- Szeroka i stale aktualizowana oferta: Klienci chcą mieć możliwość znalezienia w sieci sklepów potrzebnych im produktów.
- Jednolite standardy, obsługa, ceny i wysoka jakość obsługi: Klienci oczekują tego samego poziomu obsługi niezależnie od tego, który sklep w sieci odwiedzą.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wymagania finansowe do otwarcia własnej sieci 2 sklepów monobrandowych:
- Inwestycja wstępna ok. 360 tys. zł, w tym:
- Zakup produktów ok. 180 tys. zł
- Inne wydatki ok. 180 tys. zł:
- Remonty,
- Wystrój,
- Wyposażenie i software,
- Czynsze,
- Wynagrodzenia,
- Materiały reklamowe
- Brak opłat franczyzowych w pierwszym roku współpracy..
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyza Dnipro-M jest dla Ciebie, jeśli posiadasz następujące cechy:
- Przywództwo: Potrafisz wyznaczać cele i motywować innych do ich osiągnięcia.
- Otwartość: Lubisz kontaktować się z ludźmi i sprawiać, że czują się mile widziani.
- Pasja: Jesteś entuzjastą marki Dnipro-M i jej produktów.
- Praca zespołowa: Potrafisz dobrze współpracować z innymi i budować spójny zespół.
- Świadomość biznesowa: posiadasz umiejętności i wiedzę niezbędną do prowadzenia udanego biznesu.
- Rozwój osobisty: Jesteś chętny do uczenia się i odkrywania nowych rzeczy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dnipro-M Franchise
vul. Novokostiantynivska 9А, Kyiv, Ukraina
+38 067 510 74 57
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Alexandr Grybko
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dnipro-M Franchise (vul. Novokostiantynivska 9А, Kyiv, Ukraina). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dnipro-M oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dnipro-m.info.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Obywatele Ukrainy to chętnie widziani przez franczyzodawców biorcy licencji. Mogą wybierać i wśród polskich, i wśród ukraińskich konceptów franczyzowych.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce.
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Na sklep DDD Dobre Dla Domu trzeba przeznaczyć min. 65 tys. zł.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.