Bobo Bene
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Prezentowany system franczyzowy to nowoczesna bawialnia sensoryczna z kawiarnią. Bawialnia przygotowana w stylu Montessori. Montessori to niezwykły system rozwoju dziecka, który został stworzony przez włoską lekarkę Marię Montessori. Polega on na wszechstronnym rozwoju małego dziecka oraz osiągnięciu przez niego pełnego potencjału we wszystkich strefach życia. Bawialnia posiada atrakcje dla dzieci w różnym wieku, żeby każde znalazło coś dla siebie. Miejsce jest nie tylko bezpieczne, ale i stymulujące dla małych odkrywców. Oprócz sali zabaw wyposażonej w zabawki sensoryczne zapewniamy bogatą ofertę warsztatów zarówno dla dzieci, jak i dla rodziców. Bawialnia połączona jest z kawiarnią oraz zapleczem sanitarnym do przewijania i karmienia. W bawialni panuje cisza i spokój. W Bobo Bene zajmujemy się organizacją urodzin, chrzcin, baby shower oraz innych imprez okolicznościowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
Jednostka reprezentacyjna, pokazowa: Gliwice, Dunikowskiego 4/3.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Wsparcie w:
- doborze lokalu
- założeniach do przygotowania projektu architektonicznego. Wsparcie w zakupie wyposażenia lokalu w sprzęty do bawialni i kawiarni oraz zarządzania miejscem.
- remoncie
- doborze sprawdzonych podwykonawców do stałej współpracy
- szkoleniu nowego personelu
- logistyce i przygotowaniu do otwarcia
- ustaleniu menu i polityki cenowej
- organizacji imprez okolicznościowych.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Przewidywana kwota inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalu i jego stanu technicznego. Szacowana jest między 100 a 200 tys. zł.
Opłaty licencyjne:
- opłata wstępna za know-how: 20 tys. zł netto + 23 % VAT.
- stała comiesięczna opłata licencyjna: 2 tys. zł netto + 23 % VAT.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zapraszamy do współpracy ludzi energicznych i gotowych do prowadzenia działalności przeznaczonej dla małych dzieci i dorosłych. Oferujemy wsparcie na każdym etapie działalności. Gwarantujemy biznes, w którym podstawą jest rozwój dzieci w ciszy i spokoju. Oczekujemy zaangażowania i chęci do wspólnej pracy. Wielkość miasta nie ma znaczenia, ponieważ dzieci są wszędzie. Nie wymagamy doświadczenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ewa Piętak – właściciel
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bobo Bene (44-100 Gliwice, Dunikowskiego 4/3). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bobo Bene oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bobobene.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Bobo Bene to bawialnia w duchu pedagogiki Montessori. Jak zorganizować taki biznes?
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
Sklep Let’s Party może być rentowny już od pierwszego miesiąca. Jak otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
Mama na pełen etat – tak jeszcze niedawno mówiła o sobie Oliwia Stępak. Teraz jako franczyzobiorczyni prowadzi własny sklep marki GoDan.
Zamknięcie galerii handlowych w czasie pandemii skłoniło Emilię Wasielewską do znalezienia sobie nowego zajęcia. Postawiła na GoDan. Jak jej idzie?
Największym wyzwaniem dla stacjonarnych sklepów z zabawkami są sklepy online. Przewagą tych pierwszych jest jednak obsługa.
GoDan ma już za sobą pierwsze tegoroczne otwarcia, a w planach kolejne.
Marka 5.10.15 co roku otwiera kilkanaście nowych placówek. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny sklep z odzieżą dziecięcą?
Marka 5.10.15. nie zwalnia tempa, w ciągu ostatnich tygodni otworzyła 4 nowe sklepy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.