pomysł na biznes

Zakład pogrzebowy: Branża, która ożywa w weekend
Jak się okazuje, w soboty największy utarg notują nie tylko galerie handlowe i kluby nocne. Sobota to dzień, kiedy najczęściej organizuje się pogrzeby i stypy, a domy pogrzebowe oraz sprzedawcy zniczy i wiązanek mogą zarobić tyle, co w trakcie całego tygodnia.

Koreański sen o potędze
Słodka historia sukcesu Samsunga zaczęła się od produkcji i sprzedaży cukru.

Mają zysk w nosie
Monika Zagajska i Michał Jeger otworzyli pierwszą w Polsce perfumerię, w której klienci mogą skomponować zapachy według własnego gustu. Amatorów niepowtarzalnych perfum jest wielu – również wśród celebrytów.

Pomysł jak malowany
Tradycyjne malarstwo i rzeźbiarstwo znane jest na całym świecie. Co innego, gdy maluje się na szkle lub wykonuje rzeźby ze szkła. To nisza popularna w polskiej sztuce ludowej. Kto wyrobi sobie nazwisko, może liczyć na niemały zarobek.

Biznes w białych rękawiczkach
Właścicielki firmy Phenicoptere udowadniają, że w prostocie drzemie siła, a rękawiczka do demakijażu to produkt, który może podbić cały świat.

Firma jak dąb
Firmy budowlane nie narzekają na brak zleceń, dotyczy to również tych, budujących domy z bali.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach
Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Rowerowa firma kurierska: Pedałuj za pieniądze
Kluczem do sukcesu rowerowej firmy kurierskiej jest znalezienie kilkunastu firm i instytucji, które będą nam zlecać przesyłki.

Sklep monopolowy: Firma z procentami
Polacy za kołnierz nie wylewają, dlatego sklepy monopolowe na brak klientów nie narzekają. Jednak przed otwarciem trzeba zdobyć plik urzędniczych pozwoleń.

Centrum nurkowe: Daj nura w biznes
Jeśli właściciel szkoły będzie tylko menedżerem, musi znaleźć lidera, który zaangażuje się w działalność emocjonalnie i merytorycznie.

Pub z karaoke: wyśpiewane zyski
Śpiewać każdy może, ale prowadzić pub z imprezami karaoke – nie. Jeżeli ktoś myśli, że ten biznes to niekończąca się impreza, jest w błędzie.

Nauka jazdy: Jazda po kasę
Zanim na ulicę wyjedzie „elka”, trzeba przygotować flotę samochodową, plac manewrowy i uzyskać wpis do odpowiedniego rejestru.

Sklep wędkarski: klient na haczyku
Dziś sklepy wędkarskie zakładają tylko leszcze. Szansę na zarobek mają tylko punkty z kilkunastoletnią tradycją albo ze wsparciem mediów o wędkarstwie.

Salon fryzjerski: wyczesana firma
Dobre kontakty z klientami i dostawcami to klucz do sukcesu salonu fryzjerskiego. Najlepiej radzą sobie te, które oferują także usługi kosmetyczne.

Klub fitness: Wysportowany zysk
Z prowadzeniem klubu fitness jest jak z budowaniem kondycji – jak się nie napracujesz, nie zobaczysz efektów, a jeszcze dostaniesz zadyszki.

Porównujemy e-porównywarki cen
Porównywarki zarabiają na przekierowaniu ze strony z wynikami wyszukiwania na stronę sklepu. Nie ma znaczenia, czy internauta dokona zakupu.

Salon optyczny: Biznes, który wpada w oko
Wadę wzroku ma ponad połowa Polaków, a do prowadzenia salonu optycznego nie potrzeba żadnych zezwoleń.

Usługi dla zwierząt: Pies na firmę
Szkoły tresury, sklepy zoologiczne, fryzjerzy, a nawet zoopsycholodzy. Kochamy zwierzęta, ale lubimy też na tej miłości zarabiać.

Bar sałatkowy: Sałata, czyli kasa
Wyposażenie baru sałatkowego jest tańsze on innych typów restauracji. Ale na wynajęciu dobrego lokalu już nie zaoszczędzimy.

Freelancer: Firma to ja
Cenisz swobodę i samodzielne planowanie pracy? Zostań freelancerem. Wcześniej zadbaj o kontakty, które dadzą ci pierwszych klientów.