Polskie Jadło na parkiecie

W Grupie Kościuszko działa 16 restauracji pod marką Polskie Jadło
Środa
02.01.2008
Grupa Kościuszko, do której należy sieć restauracji Polskie Jadło, planuje zadebiutować w styczniu na giełdzie. Pozyskany kapitał przeznaczy m.in. na kolejne otwarcia swoich lokali.
 

Prospekt emisyjny Grupa Kościuszko złożyła do Komisji Nadzoru finansowego we wrześniu 2007 roku. Z zapowiedzi spółki wynika, że emisja akcji może nastąpić jeszcze w styczniu. Pozyskane z niej środki mają wspomóc m.in. rozwój sieci Polskiego Jadła.

Obecnie w Grupie Kościuszko znajduje się 16 restauracji, w tym sześć prowadzonych na licencji. W 2008 roku spółka chce uruchomić 26 lokali.

- w najbliższym roku zamierzamy uruchomić sześć restauracji segmentu Premium i 20 restauracji w systemie Ready&Go, tzw. lunchbary. Główne lokalizacje to Kraków, Warszawa, Lublin, Trójmiasto, Poznań i Wrocław - mówi Leszek Bronikowski, dyrektor ds. operacyjnych sieci Polskie Jadło.

Zainteresowani franczyzą Polskiego Jadło powinni dysponować kwotą od 200 tys. zł do miliona zł. W ramach umowy franczyzobiorca otrzymuje jedną z restauracji Grupy Kościuszko lub włącza własny lokal do sieci po zaopiniowaniu przez spółkę.

(mdk)
Maciej Krzysztoszek