22.02.2008

Czekoladki w dużym mieście

Właściciele pijalni czekolady Chocoffee opracowali standardy sieci i postanowili ujednolicić wygląd lokali.

Należąca do firmy rodzinnej sieć pijalni czekolady rozwija się w systemie licencyjnym. Aktualnie pod marką Chocoffee działa jeden lokal własny i pięć franczyzowych.

- Początkowo trudno nam było ujednolicić ofertę i wizerunek firmy, jednak teraz kładziemy dużo większy nacisk na jakość naszych lokali, a wyznacznikiem nowego standardu kawiarni jest niedawno otwarty lokal w Poznaniu – mówi Jacek Sikora, współwłaściciel sieci Chocoffee i firmy produkującej czekoladowe wyroby.

Jak zapewniają przedstawiciele sieci, w 2008 roku powstanie ok. 5-7 nowych pijalni czekolady, w których nie zabraknie oferty kaw. Placówki franczyzowe będą otwierane głównie w dużych miastach, ale dotychczasowe doświadczenia właścicieli pokazują, że także punkt w mniejszej miejscowości ma szansę na satysfakcjonujące obroty.

Niewykluczone, że przyszli franczyzobiorcy Chocoffee przejmą część czekoladowej produkcji.

- To jednak plany, które wprowadzać będziemy stopniowo i prawdopodobnie tylko do najlepszych lokali – podkreśla Jacek Sikora.

(aw)