11.09.2008

Żywiec promuje Warkę

Grupa Żywiec zamierza zawalczyć o piwowarski rynek siecią piwiarni pod marką Warka. Do końca roku ma działać 60 lokali.

Grupa Żywiec otwiera lokale Warki już od trzech lat. W tym czasie powstało 38 piwiarni - wszystkie prowadzone na zasadzie franczyzy. Producent piwa chce w ten sposób zawalczyć o piwowarski rynek i wypromować drugą (obok sztandarowego Żywca) markę Warka.

Do końca 2008 r. sieć Warka ma liczyć ok. 60 lokali.

Do końca 2008 r. sieć Warka ma liczyć ok. 60 lokali, a w kolejnym roku ma się powiększyć o 30 kolejnych. Większość z nich jest zlokalizowana w centrach miast lub galeriach handlowych. Zainteresowani prowadzeniem pubu Warki muszą dysponować kapitałem na poziomie ok. 150 tys. zł.

(mdk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Maciej Krzysztoszek

dziennikarz
Napisz do autora