14.12.2009

Gastronomię czeka świetlana przyszłość

- mówi Marcin Pertkiewicz, specjalista ds. rozwoju sieci American Chinese Food.

Czy warto otworzyć własną restaurację we franczyzie?
Posiadanie własnej restauracji to marzenie wielu Polaków, którzy czasami nie mają świadomości ogromu wyzwań czekających na przedsiębiorców w tej branży. Statystyki są nieubłagane. Na dziesięć nowopowstających restauracji osiem przynosi straty. Zgoła odwrotnie wygląda sytuacja, kiedy posiada się know-how właściciela sieci systemu franczyzowego i rozpoznawalną markę. W takim wypadku statystycznie zamyka się tylko jeden na dziesięć lokali.

Kryzys gospodarczy nam sprzyja sieciom fast food, bo do nich przychodzą teraz goście droższych restauracji, z uwagi na niższe ceny.

Na jakich zasadach sieć American Chinese Food współpracuje z franczyzobiorcami?
System franczyzowy AMCF opiera się na wsparciu franczyzobiorcy przez centralę sieci od momentu podjęcia współpracy podczas całego procesu inwestycyjnego. Franczyzobiorca wykorzystuje menu, technologię, kartonowe pudełka do konsumpcji w lokalu i w dostawie, dostawców, system marketingowy oraz pełne know-how American Chinese Food. Jako franczyzodawcy pomagamy także w poszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji, negocjacjach umów najmu oraz wsparcie przy aranżacji wnętrza lokalu. Franczyzobiorca może liczyć też na asystę w planowaniu i organizacji kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji, podczas rekrutacji oraz szkolenia personelu.

rozmawiał (gum)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0