10.02.2010

W 2010 przybędzie minipiekarni Fornetti

Spółka chce otwierać 12 punktów w miesiącu.

Rok 2010 upłynie w spółce Fornetti pod hasłem rozbudowy sieci sprzedaży. Do końca roku powstanie ponad 100 nowych punktów. Minipiekarnie powstawać będą w centrach handlowych, marketach budowlanych oraz w punktach o dużym natężeniu ruchu. Wśród nowopowstających stoisk znajdą się zarówno punkty franczyzowe, jak i własne.

W końcu ubiegłego roku spółka Fornetti przystąpiła do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

– W styczniu uruchomiliśmy 8 nowych lokalizacji, a na luty zaplanowaliśmy już 12 otwarć – mówi Katarzyna Korol, kierownik ds. operacyjnych Fornetti.

W firmie szykuje się też sporo zmian w zakresie wsparcia marketingowego partnerów. Na rok 2010 zaplanowano cztery duże centralne promocje obejmujące całą sieć Fornetti.

- Partnerzy mogą liczyć na akcje, które z pewnością przyciągną uwagę konsumentów. Pierwsza z nich startuje już 1 kwietnia i związana będzie z wprowadzeniem nowego smaku strudelków – mówi Małgorzata Idzikowska, specjalista ds. marketingu. Pierwsze doświadczenia w zakresie wdrażania tego typu rozwiązań firma ma już za sobą.

– W grudniu przeprowadziliśmy pierwszą tego typu promocję. Działania objęły swoim zasięgiem wszystkie punkty własne oraz część punktów partnerskich i pozwoliły na zdobycie wielu cennych doświadczeń - wspomina Małgorzata Idzikowska.

Fornetti jest największą w Polsce siecią minipiekarni i kawiarenek, specjalizującą się w produkcji, wypieku oraz sprzedaży półfrancuskich i francuskich ciasteczek oraz słonych przekąsek. Firma działa na rynku od ponad 10 lat, a z końcem ubiegłego roku wstąpiła w szeregi członków Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Obecnie w Polsce działa około 250 punktów partnerskich i franczyzowych oraz 40 punktów własnych.

(gum)