Sztuka Pieroga w stolicy
Po niedawnej konsolidacji Polskiego Jadła i Ko-operatora Bronikowski Górzyński, firma Jana Kościuszki postanowiła rozbudowywać jeden ze swoich projektów biznesowych o nowe lokalizacje. Sztuka Pieroga - sieć restauracji serwujących pierogi - w ubiegły piątek wzbogaciła się o pierwszy stołeczny lokal prowadzony w systemie franczyzowym. Dotychczas jadłodajnie tej sieci powstawały w Krakowie. Teraz spółka planuje dynamiczny rozwój na terenie całego kraju. W najbliższym czasie zostaną otwarte punkty we Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku.
Sztuka Pieroga jest, obok Chłopskiego Jadła, Gościńca i Lanczowiska, kolejnym gastronomicznym przedsięwzięciem spółki Polskie Jadło. To małe punkty serwujące szeroki asortyment pierogów (około 30 rodzajów), placków ziemniaczanych, naleśników i innych dań, na miejscu i na wynos.
W niedalekich planach firmy jest również stworzenie sieci pierogarni zlokalizowanych przy stacjach benzynowych.
- Przy każdej z nich uruchamiane będą mini sklepiki, w których sprzedawać będziemy wytwarzane przez nas produkty, takie jak wiejskie chleby, wędliny, smalec i konfitury oraz wiele innych tradycyjnych dań kuchni polskiej - mówi Jan Kościuszko, prezes spółki Polskie Jadło.
Koszt uruchomienia franczyzowego lokalu pod tą marką to ok. 30-50 tys. zł. Franczyzowa opłata marketingowa wynosi zaś 2-5 proc. od obrotów.
(mip)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali