27.11.2010

Nowa szata Fornetti

Sieć sprzedająca gorące ciasteczka zmienia wygląd swoich stoisk.

- Proces wdrażania nowych wizualizacji stoisk rozpoczął się w połowie 2010 roku. Projekty nowych stoisk zostały opracowane przez specjalistów współpracujących z największymi sieciami gastronomicznymi. Podczas ich tworzenia największy nacisk został położony na ergonomię i wysokie standardy wizualizacji - mówi Robert Mroziński, prezes Fornetti Polska. - W tej chwili wszystkie nowe stoiska otwierane są już w odmienionym formacie.

Stoisko Fornetti w centrum handlowym Bielawy w Toruniu.

Pierwsze stoisko wyspowe w nowym formacie zostało otwarte w centrum handlowym Bielawy w Toruniu.

Pierwsze stoisko wyspowe w nowym formacie zostało otwarte w centrum handlowym Bielawy w Toruniu. Stopniowo odnawiane mają być również istniejące już stoiska.

Fornetti to sieć minipiekarni, która sprzedaje swoje gorące ciasteczka na polskim rynku już od 10 lat. Obecnie w Polsce działa ponad 300 placówek, z których zdecydowana większość prowadzona jest przez franczyzobiorców. Inwestycja we własną piekarnię Fornetti to wydatek rzędu 35 – 40 tys. zł. Firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci.

(mak)