03.11.2011

Druga galeria upolowana

Po otwarciu pierwszego punktu Yogen Früz w Galerii Mokotów tym razem mrożone jogurty zawitały do Wola Parku.

Punkt Yogen Früz w warszawskiej galerii handlowej Wola Park znajduje się na poziomie pierwszym w strefie food court, a jego powierzchnia to 18 m2. Najlepszą lokalizacją dla sprzedaży mrożonych jogurtów jest właśnie centrum handlowe.
- Dopóki nie zmienią się zwyczaje kulinarne Polaków, nie zniknie przekonanie, że lody i mrożone desery to potrawa na lato, dopóty punkty Yogen Früz i podobnych sieci będą lepiej radzić sobie w galeriach handlowych, niż przy ulicach - mówi Maciej Golnowski, były współpracownik poprzedniego masterfranczyzobiorcy Yogen Früz.

Porcja mrożonego jogurtu Yogen Fruz

Produkty Yogen Früz tworzone są na bazie jogurtów bez zawartości glutenu oraz o niskiej bądź zerowej zawartości tłuszczu.

Tegoroczna ofensywa Yogen Fruz to już drugi come back firmy na polski rynek. Masterfranczyzobiorca na nasz kraj, spółka Healthy Lifestyles Master Franchiser Polska, zapowiada kilkadziesiąt otwarć do końca 2012 roku. Posiada ponad 1200 punktów sprzedaży w 25 krajach na całym świecie. Pierwszy lokal  Yogen Früz otwarty został w 1986 roku w Kanadzie.

W pierwszej fazie rozwoju sieci organizator systemu Yogen Früz planuje otwarcie punktów sprzedaży w największych miastach Polski. Docelowo ma istnieć 50 punktów sprzedaży zlokalizowanych na terenie całego kraju, które będą działały w jednym z trzech formatów: wyspa, lokal w strefie food-court bez własnej strefy konsumpcyjnej oraz lokal o charakterze kawiarni z własną strefą konsumpcyjną.

Przykładowy nakład inwestycyjny dla lokalu o powierzchni 18-25 m2 waha się od 150 do 250 tys. zł. Każdy z Franczyzobiorców niezależnie od formatu, w jakim będzie prowadził działalność zobowiązany jest do płacenia miesięcznej opłaty bieżącej w wysokości 6 proc. obrotu netto miesięcznie oraz opłaty marketingowej w wysokości 3 proc. obrotu netto miesięcznie. Opłata przeznaczona w pierwszej kolejności będzie na cele marketingu lokalnego, a następnie na marketing o zasięgu krajowym, ale dopiero przy większej liczbie punktów Yogen Früz.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0