Wiosenny wysyp hamburgerów

Lokale Mr Hamburger mają 40-80 m2 i mieszczą się w centrach handlowych lub przy trasach szybkiego ruchu.
Poniedziałek
20.02.2012
Mr Hamburger odświeża wygląd swoich barów i zapowiada kolejne otwarcia na Śląsku.
 

Historia sieci Mr Hamburger rozpoczyna się w 1990 roku, kiedy to dwóch studentów geologii oraz ich wykładowca postanowili wprowadzić do Polski odrobinę Zachodu. Powiew gospodarki rynkowej miał według nich smak hamburgera. Pierwszy Mr Hamburger został otwarty w Chorzowie. Przez ponad 20 lat sieć rozrosła się do 24 placówek.

- Rok 2012 jest dla nas czasem intensywnego rozwoju na Śląsku i w okolicach. Zdecydowaliśmy się zawęzić krąg planowanych inwestycji i skupić się na rozwoju sieci w obrębie logistycznym naszego dystrybutora - mówi Małgorzata Szykowiec, menadżer ds. franczyzy Mr Hamburger.

W tym roku sieć czeka jeszcze zmiana wizualizacji lokali i dostosowanie ich do nowych standardów. Odświeżeniu ulegnie również menu, które zostanie wzbogacone o nowe burgery.

Na uruchomienie własnego punktu Mr Hamburger trzeba przeznaczyć ok. 70 tys. zł. Do końca kwietnia opłata wstępna wynosi 8 tys. zł netto. Przez pierwszy rok prowadzenia działalności franczyzobiorca wnosi opłatę miesięczną w wysokości 1,2 tys. zł, później opłata wynosi 5 proc. przychodu netto.

Lokale Mr Hamburger mają 40-80 m2 i mieszczą się w centrach handlowych lub przy trasach szybkiego ruchu. Franczyzobiorca otrzymuje od centrali projekt aranżacji wnętrza restauracji oraz jej otoczenia, uczestniczy w akcjach promocyjnych oraz szkoleniach, może również dokonywać zakupów na preferencyjnych warunkach.

(mak)


Magdalena Krocz