Starbucks wyciśnie swoją nową markę
- Starbucks otworzył swój pierwszy lokal Evolution Fresh. Znajduje się on w Bellevue, w stanie Waszyngton. W tym roku planowane jest jeszcze otwarcie w Seattle – mówi Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowa marka gastronomicznego giganta, znanego przede wszystkim z globalnej sieci kawiarnii, zaoferuje przede wszystkim świeżo wyciskane i butelkowane soki z warzyw i owoców. W menu sieci Evolution Fresh, którą Starbucks kupił w ubiegłym roku za 30 mln dolarów, znajdą się też koktajle mleczne, sałatki, zupy i kanapki.
Trudno spodziewać się, by nowa marka Starbucksa w najbliższym czasie pojawiła się w Polsce. Na razie lokal w Waszyngtonie jest w fazie testów, a o dalszym rozwoju sieci mają zadecydować jego wyniki.
- Obecnie jest jeszcze za wcześnie, by mówić o planach rozwoju nowej sieci na rynkach zagranicznych – mówi Izabela Winsztal.
Sam Starbucks zagościł nad Wisłą przed trzema laty i jak do tej pory otworzył 22 kawiarnie. Do Polski sprowadziła go firma Amrest, będąca również wyłącznym franczyzobiorcą takich marek, jak KFC, Pizza Hut i Burger King w Europie Środkowo-Wschodniej. Ze względu na współpracę Amrestu ze Starbucks raczej trudno się zatem spodziewać, by sieć Evolution Fresh w Polsce była rozwijana w tradycyjnym modelu franczyzowym.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali