02.06.2013

Franczyza z reality show

Piwiarnie Warki znalazły nietypowy sposób na promocje marki.

W reality show „Ekipa na swoim” emitowanym w telewizji Polsat o prowadzenie własnego lokalu walczy dziewięć grup przyjaciół. Rywalizacja odbywa się w trzech miastach: Toruniu, Częstochowie i Kielcach. Zwycięska drużyna podpisze z Grupą Żywiec pięcioletnią umowę na prowadzenie Piwiarni, otrzymają również pełne wyposażenie lokalu oraz wsparcie w początkowym okresie prowadzenia działalności. Nowych franczyzobiorców Piwiarni Warki poznamy pod koniec czerwca tego roku. Zwycięzców wybierze jury składające się z byłego piłkarza Radosława Majdana, psycholog Marii Rotkiel oraz barmana Tomasza Cygierta.

Uczestnicy reality show w programie Ekipa na swoim. Fot. Piwiarnie Warki

Zwycięzcy reality show "Ekipa na swoim" zostaną franczyzobiorcami Piwiarni Warki i będą mogli poprowadzić własny lokal w jednym z trzech miast: Toruniu, Częstochowie lub Kielcach.

Grupa Żywiec, właściciel franczyzowej sieci Piwiarni Warki, lubi promować swoje marki poprzez udział w różnych wydarzeniach. Podczas ubiegłorocznych mistrzostw EURO 2012 namawiała kibiców do śpiewania hymnu Polski, aby w ten sposób zagrzewać do walki piłkarzy reprezentacji naszego kraju. Do franczyzobiorców firma stara się dotrzeć poprzez obecność na Targach Franczyza, które w tym roku odbędą się w Warszawie już po raz 11.

Obecnie na terenie całego kraju działa 76 Piwiarni Warki, wszystkie prowadzone przez franczyzobiorców sieci. Przyszły franczyzobiorca powinien posiadać lokal o powierzchni 180-300 m2 (własny lub wynajęty na co najmniej 5 lat). Jednym z wymagań jest również doświadczenie w branży gastronomicznej. Inwestycja powinna się zamknąć w kwocie 500 tys. zł.

(mak)