Pizza wprost z USA
Dewizą pizzerii Papa John’s jest slogan: „Lepsze składniki. Lepsza pizza”. Założyciel sieci, John Schnatter wprowadził ją w życie już 30 lat temu. Przez ten czas sieć pizzerii Papa John’s zawitała do wszystkich stanów USA oraz 35 krajów na całym świecie. Pizze przyrządzane wedle receptury stworzonej przez Johna Schnattera można zjeść m.in. w Malezji, Chinach, Egipcie, Kuwejcie, Rosji, Irlandii i Wielkiej Brytanii. Być może już niebawem pierwsze pizzerie Papa John’s pojawią się również w Polsce, bowiem sieć poszukuje masterbiorcy licencji, który zajmie się rozwojem sieci nad Wisłą. Rozmowy z osobami zainteresowanymi wprowadzeniem marki na nasz rynek odbywały się podczas XI Targów Franczyza 2013.
- Mamy świadomość, że marka Papa John’s nie jest jeszcze dobrze znana w Polsce, chociaż na całym świecie pod naszym logo działa przeszło 4,2 tys. pizzerii. Dlatego Targi Franczyzy traktujemy przede wszystkim jako okazję do zaprezentowania naszego konceptu – mówi Bill Harris, international business director Papa John’s.
Amerykanie pomagają swoim partnerom we wprowadzeniu marki na nowy rynek. Master franczyzobiorca Papa John’s w Polsce musi się przygotować na inwestycję w wysokości 2 milionów dolarów. Te środki będą mu potrzebne do sfinansowania pierwszych 4-5 pizzerii.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali