z kraju
Jak otworzyć kocią kawiarnię?
Anna Pawlicka, właścicielka Miau Café, połączyła marzenie o otwarciu kawiarni z miłością do kotów. Jednak prowadzenie kociej kawiarni to nie jest łatwy biznes.
Anna Pawlicka, właścicielka Miau Café, połączyła marzenie o otwarciu kawiarni z miłością do kotów. Jednak prowadzenie kociej kawiarni to nie jest łatwy biznes.
Kodano Optyk z planem na 300 salonów w Polsce
Franczyza Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, otwierając drzwi do biznesu optycznego osobom z różnych środowisk zawodowych. / REKLAMA
Otwieramy pizzerię znanej marki
Coraz więcej franczyzobiorców Stopiątki po dwóch latach współpracy otwiera kolejną pizzerię. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję w lokal marki?
Szkolenia z franczyzy
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
Franczyzodawcą z własną linią kosmetyków
Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach masażu Orient Massage i Thai Organic.
Stokrotka dofinansuje otwarcie sklepu
Stokrotka proponuje nowym partnerom dofinansowanie w wysokości do 1 mln zł.
Roczna subskrypcja w promocyjnej cenie
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Jak otworzyć pracownię ceramiki artystycznej?
Założenie pracowni ceramiki artystycznej może przynieść zyski i połączyć przyjemność tworzenia z zarabianiem. Jak to zrobić w praktyce opowiada Dominika Dybowska, właścicielka pracowni ceramiki artystycznej NicDwaRazyArt.
Własny bank na koszt… banku
Alior Bank wprowadził program dofinansowania otwarć placówek partnerskich. Przedsiębiorcy, którym brakuje kapitału na start, mogą pozyskać nawet 40 tys. zł.
Nowości na rynku franczyzy
Stava wycenia rynek dowozów jedzenia, a Xtreme Fitness Gyms podpisuje Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy. Przegląd tygodnia 20-27 kwietnia.
Furgonetka rośnie na wiosnę
Chętnych do otwierania punktów pod szyldem Furgonetka przybywa. Co firma oferuje partnerom?
Biznes jak się patrzy
Coraz więcej osób nosi okulary, bo w dobie komputerów i smartfonów wzrok jest nadwyrężony. Dlatego też przybywa salonów optycznych, a skoro popyt nakręca sprzedaż, chętnych do wejścia w ten biznes nie brakuje.
Przedszkolny biznes
– Każdy może założyć przedszkole. Trzeba jednak zatrudnić pracowników, którzy mają odpowiednie wykształcenie – mówią właścicielki przedszkola Góra Uczuć.
Rozwój w szybkim tempie
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Al.Capone korzysta z sytuacji
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?
Kto nie ryzykuje, nie pije szampana
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
Grażyna Wolszczak – aktorka i bizneswoman
– Pamiętam, jak koleżanka namawiała mnie kiedyś na kupno działki i budowę domu. I przekonywała, że wcale nie trzeba mieć pieniędzy, bo można wziąć kredyt. To było olśnienie, uwierzyłam, że to możliwe – mówi Grażyna Wolszczak.
Jak zarobić na produktach premium?
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Sieci prą do przodu
Sfinks podsumowuje pierwszy kwartał, a Żabka namawia do nauki. Przegląd tygodnia 6-12 kwietnia.
Czas na technologię
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Pszczółka rusza do powiatów
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Franczyza w Polsce
Podczas gdy w katalogu franczyz znajdziesz kilkaset pomysłów na biznes przedstawionych w formie ofert biznesowych, to w dziale aktualności „Z kraju” przeczytasz pogłębione artykuły, jak dany biznes otworzyć i jak go prowadzić, aby generował jak najwyższe przychody i satysfakcjonujące zyski. Ale nie tylko. Dowiesz się też o kolejnych otwarciach sklepów i punktów usługowych najbardziej znanych marek:
- Żabki,
- McDonald’sa,
- Oskroby,
- Vistuli,
- InPostu,
- Pijalni Wódki i Piwa i innych.
Przeczytasz o innowacjach w biznesie, a także zmianach w polskim prawie i podatkach, które mogą wpłynąć na każdy biznes.