Potencjalny franczyzobiorca marki powinien mieć od 40 do 100 tys. zł na inwestycję. Będzie ona oscylować wokół dolnej granicy, jeśli punkt DetailKing połączymy z innym biznesem z branży motoryzacyjnej.
Poniedziałek
16.01.2017
DetailKing to koncept stworzony z myślą o pasjonatach motoryzacji. Można go połączyć m.in. z warsztatem mechanicznym czy salonem bądź komisem samochodowym.
 

Punkty marki świadczą usługi z tzw. auto detailingu, który obejmuje m.in. szczegółowe czyszczenia auta, usuwanie drobnych zarysowań i nakładanie powłok zabezpieczających lakier. Poza tym specjaliści DetailKingu usuną wgniecenia bez lakierowania, naprawią tapicerkę, szybę, uzupełnią ubytki w felgach.
Specjalizujemy się również w kompleksowym przygotowaniu samochodu do sprzedaży. Dzięki skorzystaniu z naszych usług właściciel auta ma szansę szybciej go sprzedać i za wyższą cenę – mówi Michał Borkowski z DetailKing. – Naszymi klientami są osoby, które bardzo dbają o swoje auta, a także właściciele komisów samochodowych, wypożyczalni aut, sprzedawcy pojazdów oraz zarządzający firmowymi flotami samochodowymi – dodaje.

Potencjalny franczyzobiorca marki powinien mieć od 40 do 100 tys. zł na inwestycję. Będzie ona oscylować wokół dolnej granicy, jeśli punkt DetailKing połączymy z innym biznesem z branży motoryzacyjnej (np.: z warsztatem mechanicznym, salonem czy komisem samochodowym) lub lokal nie będzie wymagał dużych nakładów na adaptację.

Franczyzodawca nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. W trakcie współpracy franczyzobiorca musi płacić opłatę bieżącą w wysokości 200-300 zł od każdego stanowiska naprawczego. W jednym punkcie znajduje się ich od dwóch (w mniejszych miastach) do sześciu (w większych miastach, np. tyle stanowisk ma punkt DetailKingu w Lublinie). Na prowadzenie tego rodzaju usług potrzebna jest oczywiście odpowiednia ilość miejsca. Na jedno stanowisko trzeba przeznaczyć około 30 m2. Otwierane do tej pory placówki DetailKing miały minimum 100 m2 powierzchni. Lokalizacja to według franczyzodawcy rzecz wtórna. – Do specjalisty klient trafi nawet wtedy, gdy będzie musiał skręcić w boczną uliczkę – mówi Marek Borkowski.

Franczyzodawca zapewnia marketing (ulotki, oznakowane stroje robocze, wystrój lokalu) oraz rozbudowane szkolenia, które trwają od pięciu do 15 dni (uczestniczy w nich zarówno franczyzobiorca, jak i jego pracownicy).

Obecnie w sieci działa jeden własny punkt i 30 franczyzowych. Punkty DetailKing otwierane są również poza granicami Polski.


POPULARNE NA FORUM

Punkt przesyłek kurierskich

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

74 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Broker Kurierski

Do Koszałka Można coś więcej o ship center

6 wypowiedzi
ostatnia 21.11.2022
Interes pompowany helem

Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2022
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?

Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb

73 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...

74 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.

74 wypowiedzi
ostatnia 04.01.2022
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021