Nie zostawiamy naszych franczyzobiorców po rozpoczęciu działalności. Ciągle badamy rynek, poszukujemy i wdrażamy innowacje, wspieramy ich w budowaniu sieci dystrybucyjnej, optymalizacji kosztów i dzielimy się najlepszymi rozwiązaniami biznesowymi.
Kawa Jaff, dyrektor regionalny Little Caesar Enterprises Inc.
Czwartek
27.04.2017
O planach wejścia nowej sieci pizzerii do Polski opowiada Kawa Jaff, dyrektor regionalny Little Caesar Enterprises.
 

Little Caesars to trzecia co do wielkości sieć pizzerii na świecie. Rozpoczęliście w tym roku ekspansję w Europie i szukacie franczyzobiorców, którzy chcieliby wprowadzić markę na polski rynek. Co wyróżnia koncept biznesowy Little Caesars od konkurentów?
Model biznesowy Little Caesars opiera się na trzech głównych wartościach: wygodzie, jakości oraz cenie. Wygoda oznacza krótki czas oczekiwania na pizzę. Przykładem tego jest wdrożony w lokalach naszej sieci system sprzedaży o nazwie Hot-n-Ready. Oznacza to, że klient może wejść do naszej restauracji w dowolnym momencie bez składaniu uprzedniego zamówienia, i w ciągu 30 sekund odebrać świeżo przygotowaną pizzę. Klienci mogą również złożyć zamówienie bezpośrednio w restauracji, a na pizzę i tak nie będą czekać dłużej niż 8 minut. Drugą wartością naszego modelu biznesowego jest jakość. Podczas przygotowania pizzy używamy wyłącznie świeżych składników o wysokiej jakości, które nigdy nie zamrażamy. Nasz sos pomidorowy jest zawsze przygotowany ze świeżych pomidorów. Trzecią wartością jest cena. Chociaż ostateczne ceny dla polskich klientów będą ustalone wspólnie z przyszłym franczyzobiorcą, nasz model biznesowy pozwala oferować pizzę bardzo wysokiej jakości w bardzo konkurencyjnych cenach. Wszystkie te cechy zawarte są w naszym know-how i sprawiają, że Little Caesars jest konceptem unikalnym i konkurencyjnym na każdym rynku.

W jakich krajach jesteście obecni?
Dziś sieć pizzerii Little Caesars ma lokale we wszystkich stanach USA oraz w 18 innych krajach na świecie. Najbliżej Polski restauracje Little Caesars można znaleźć w Turcji. Mimo że w ciągu ostatnich 10 lat trzykrotnie zwiększyliśmy liczbę restauracji Little Caesars poza Stanami Zjednoczonymi, rozwój w Europie pozoste dla nas priorytetem. Teraz jesteśmy skoncentrowani na rynkach Polski oraz Węgier.

Jaki jest optymalny lokal na restaruację Little Caesars?
Restauracji Little Caesars mają zazwyczaj od 75 do 100 m2. Większość tej powierzchni przeznaczona jest na kuchnię, piekarnik, lodówkę oraz ladę sprzedażową. W pozostałej części mieszczą się zazwyczaj nie więcej niż dwa, trzy stoliki. To dlatego, że marka raczej nastawia się na klientów, którzy zamawiają pizzę z dostawą lub na wynos. Dlatego kładziemy tak wielki nacisk na szybką obsługę i wygodę. Również taki koncept biznesowy sprawia, że inwestycja w lokal może być utrzymywana na niższym poziomie.

Jeśli chodzi o lokalizację, najlepsze miejsca znajdują się w pobliżu popularnych sklepów i ulic, atrakcji turystycznych, dworców kolejowych, uniwersytetów lub centrów handlowych. Chcemy otwierać nasze restauracje nie tylko w Warszwie, ale w każdym polskim mieście zamieszkałym przez co najmniej 200 tys. mieszkańców.

Na jakie wsparcia z Państwa strony może liczyć franczyzobiorca?
Przede wszystkim oferujemy kompleksowy program szkoleniowy dla naszych franczyzobiorców oraz ich pracowników. Przekazujemy unikalne know-how, szkolimy w zakresie planowania biznesowego, strategii sprzedaży itp. Pomagamy franczyzobiorcom w rozwiązaniach architektonicznych, wystroju i aranżacji restauracji. Następnie wspieramy franczyzobiorców w promowaniu nowootwartego lokalu na lokalnym rynku. Mamy wiele narzędzi marketingowych, które służą do tego celu. Rynki i klienci się różnią, dla tego dopasujemy kampanie marketingowe pod konkretną sytuację. Nowego franczyzobiorcę również będzie wspierał doświadczony menedżer od spraw marketingu z centrali Little Caesars.

Nie zostawiamy naszych franczyzobiorców po rozpoczęciu działalności. Ciągle badamy rynek, poszukujemy i wdrażamy innowację, wspieramy franczyzobiorców w budowaniu sieci dystrybucyjnej, optymalizacji kosztów i dzielimy się najlepszymi rozwiązaniami biznesowymi.


POPULARNE NA FORUM

MEET & Fit slow Food

No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...

6 wypowiedzi
ostatnia 02.04.2022
MEET & Fit slow Food

Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Faktycznie nie ma co ukrywać, że w tej franczyzie Franczyzobiorca jest tylko i wyłącznie dawcą kapitału i nowym adresem na stronie www. Biznes kończy sie z długiem,...

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Jestem zainteresowana dodatkowymi informacjami od osoby o nicku "franczyzobiorca". prosba o kontakt ze mna na lucja.elk@gmail.com Mysle ze mozemy sie wymienic ciekawymi...

6 wypowiedzi
ostatnia 28.03.2022
Bobby Burger

Zabiorę głos bo mam tą nieprzyjemność znać ich pseudo Biznes Managera od otwarć M. Reczyńskiego... to oszust, który wcześniej pracował w firmie Żabka i stąd...

16 wypowiedzi
ostatnia 21.03.2022
MEET & Fit slow Food

Tak prawda że tyle lokali się pozamykalo a stawiam że wręcz więcej ponieważ w Poznaniu były dwa lokale i też zniknęły ale to już ostatniego roku

6 wypowiedzi
ostatnia 18.03.2022
MEET & Fit slow Food

Jeżeli będziecie próbowali otworzyć lokal sieci Meet & Fit Slow Food to bardzo mocno się zastanówcie jeszcze około dwa lata przed pandemią zamknęło się aż 15 lokali...

6 wypowiedzi
ostatnia 11.03.2022
Franczyza lody wchodzić czy nie ?

Witam Myśle o otwarciu punktu mobilnego z lodami przy współpracy z firma U Lodziarzy , jak myślicie czy da się na tym zarobić ? Czy ktoś może współpracował z nimi ?

1 wypowiedzi
ostatnia 16.01.2022