Regatta zarabia na urlopach

Minimalny koszt inwestycji w sklep Regatta wraz z wyposażeniem wynosi 100 tys. zł.
Sobota
15.07.2017
Dla outdoorowej marki wakacyjny czas to okres żniw. Sieć i oferta przechodzą do ofensywy.
 

Ubrania i artykuły outdoorowe, czyli dedykowane osobom lubiącym spędzać czas poza domem, stanowią segment branży odzieżowej. W praktyce jednak rynek ten rządzi się swoimi, specyficznymi prawami.
– Kiedy w branży odzieżowej jest niski sezon, czyli okres urlopowy, w naszym segmencie mamy szczyt, ponieważ w naszych ubraniach nie chodzi się do pracy, ale jeździ na nartach lub chodzi po górach. Nasz segment jest również bardziej wyczulony na pogodę – ubranie do biura jest potrzebne niezależnie od pogody, a np. odzież sportowa i turystyczna niekoniecznie – mówi Zenon Raszyk, menedżer odpowiedzialny za rozwój marki Regatta w Europie Środkowej.

Aktualnie Regatta intensywnie promuje asortyment przeznaczony dla miłośników kempingu. Namioty, koce, samopompujące się poduszki, stoliki do gry, kuchenki, garnki – wszystkie te produkty mają pozwolić na stworzenie prawdziwego domu nawet z dala od niego.

Oprócz oferty rozwija się też sieć sprzedaży. Marka zadebiutowała w Polsce w ubiegłym roku, a dziś pod jej szyldem działa 12 sklepów własnych i siedem franczyzowych. Produkty Regatty dostępne są również w ponad 80 sklepach partnerskich. W tym roku franczyzodawca chce uruchomić łącznie 10 sklepów na licencji.
– Potencjał szacujemy na dużo wyższy, jednak chcemy być pewni, że sklepy będą otoczone przez nas odpowiednią opieką, szkoleniem i pomocą, która zwłaszcza w pierwszym okresie działania sklepu jest bardzo ważna. A jak wiadomo, wraz z rosnącą liczbą jakość spada – mówi Zenon Raszyk.

Współpraca z franczyzobiorcami opiera się na modelu depozytowym. Franczyzodawca dostarcza towar, który franczyzobiorca sprzedaje w jego imieniu. Wysokość prowizji jest uzależniona od osiągniętych wyników sprzedaży i wynosi 35-38 proc.. Minimalny koszt inwestycji wraz z wyposażeniem sklepu to 100 tys. zł. Sklep można uruchomić zarówno w galerii jak i przy ulicy handlowej w miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców.


POPULARNE NA FORUM

wiosenne kurtki damskie

No właśnie, co tam teraz w modzie piszczy na tę wiosnę? Ja bardziej szukam sportowego wdzianka, ewentualnie eleganckiego ale wygodnego ;) a płaszczyki niekoniecznie do...

3 wypowiedzi
ostatnia 21.02.2019
Ubrania dla nowoczesnych mężczyzn

mój mąż zazwyczaj się w reserved ubiera, ładne ciuchy tam mają i cenowo całkiem spoko.

14 wypowiedzi
ostatnia 16.02.2019
GPoland

Dzień Dobry, Szukam właścicieli sklepów, które współpracują lub współpracowały z GPoland. Jakie doświadczenia ze współpracy? Czy możecie się podzielić?

1 wypowiedzi
ostatnia 08.02.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Również bardzo bym prosila o wiecej informacji na temat współpracy z firmą Esotiq, będę wdzieczna Mój e-mail martusia5465@gmail.com

26 wypowiedzi
ostatnia 04.02.2019
Emporio Armani czy Armani Exchange który sklep się opłaca?

Witam czy ktoś z Państwa już otworzył sklep z tą marka ? Która marka się opłaca i jak wyglada franczyzna z tą marka?

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2019
Salon300+ miejscowość podwarszawska

Prowadzę sklep odzieżowy ponad 300 m2 + duży magazyn. Od kilkunastu lat franczyza znanej marki odzieżowej. Dostałem wypowiedzenie franczyzy. Najchętniej wpuściłbym...

1 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Marek Markowski bardzo prosze o pilny kontakt. Do konca tygodnia musze podjac decyzje w sprawie franczyzy Esotiq. mtroch@op.pl fb marietta. troch

26 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019
Diverse - kto ma (miał) problemy z tą franczyzą ?

Proszę o kontakt osoby, które prowadziły sklep franczyzowy DIVERSE i napotkały problemy we współpracy. Np. były zmuszone prowadzić sklep pomimo jego nierentowności,...

1 wypowiedzi
ostatnia 29.12.2018