Regatta zarabia na urlopach

Minimalny koszt inwestycji w sklep Regatta wraz z wyposażeniem wynosi 100 tys. zł.
Sobota
15.07.2017
Dla outdoorowej marki wakacyjny czas to okres żniw. Sieć i oferta przechodzą do ofensywy.
 

Ubrania i artykuły outdoorowe, czyli dedykowane osobom lubiącym spędzać czas poza domem, stanowią segment branży odzieżowej. W praktyce jednak rynek ten rządzi się swoimi, specyficznymi prawami.
– Kiedy w branży odzieżowej jest niski sezon, czyli okres urlopowy, w naszym segmencie mamy szczyt, ponieważ w naszych ubraniach nie chodzi się do pracy, ale jeździ na nartach lub chodzi po górach. Nasz segment jest również bardziej wyczulony na pogodę – ubranie do biura jest potrzebne niezależnie od pogody, a np. odzież sportowa i turystyczna niekoniecznie – mówi Zenon Raszyk, menedżer odpowiedzialny za rozwój marki Regatta w Europie Środkowej.

Aktualnie Regatta intensywnie promuje asortyment przeznaczony dla miłośników kempingu. Namioty, koce, samopompujące się poduszki, stoliki do gry, kuchenki, garnki – wszystkie te produkty mają pozwolić na stworzenie prawdziwego domu nawet z dala od niego.

Oprócz oferty rozwija się też sieć sprzedaży. Marka zadebiutowała w Polsce w ubiegłym roku, a dziś pod jej szyldem działa 12 sklepów własnych i siedem franczyzowych. Produkty Regatty dostępne są również w ponad 80 sklepach partnerskich. W tym roku franczyzodawca chce uruchomić łącznie 10 sklepów na licencji.
– Potencjał szacujemy na dużo wyższy, jednak chcemy być pewni, że sklepy będą otoczone przez nas odpowiednią opieką, szkoleniem i pomocą, która zwłaszcza w pierwszym okresie działania sklepu jest bardzo ważna. A jak wiadomo, wraz z rosnącą liczbą jakość spada – mówi Zenon Raszyk.

Współpraca z franczyzobiorcami opiera się na modelu depozytowym. Franczyzodawca dostarcza towar, który franczyzobiorca sprzedaje w jego imieniu. Wysokość prowizji jest uzależniona od osiągniętych wyników sprzedaży i wynosi 35-38 proc.. Minimalny koszt inwestycji wraz z wyposażeniem sklepu to 100 tys. zł. Sklep można uruchomić zarówno w galerii jak i przy ulicy handlowej w miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców.


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022