Średnie i wieksze miasta / Obecnie pod szyldem 7 street działa sześć lokali. Marka chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców.
Piątek
29.06.2018
Specjalizująca się dotychczas w mięsnych daniach marka 7 Street Bar & Grill poszerza menu o pozycje wegańskie.
 

Do tej pory w ofercie 7 Street Bar & Grill były tylko burgery z mięsem, steki, dania z mięsa wołowego, drobiowego, wieprzowego oraz skorupiaki. Teraz marka postanowiła pójść za trendami rynkowymi i poszerzyć menu o wegańskie burgery. Podobny ruch pod koniec ubiegłego roku franczyzodawca wykonał w lokalach drugiej swojej sieci, czyli Meat&Fit.
 Nie rezygnujemy z mięsa i nadal w naszej ofercie można znaleźć burgery z wołowiną, wieprzowiną czy drobiem, ale jest już pewne, że burgery roślinne na stałe zagoszczą w ofercie 7 Street – mówi Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy 7 Street oraz Meat & Fit.
Pomocy i konsultacji przy opracowaniu oferty wegańskiej jeszcze na etapie wprowadzania jej do sieci Meat & Fit udzieliły franczyzodawcy Polskie Stowarzyszenie Wegańskie oraz fundacja Otwarte Klatki wraz z kampanią Roślinniejemy, zajmujące się promocją kuchni roślinnej.
Już w pierwszych dniach od wprowadzenia wegańskich burgerów zaobserwowaliśmy bardzo pozytywne zaskoczenie i opinie o nowej ofercie, co oznacza, że goście restauracji stają się coraz bardziej otwarci na zachodzące zmiany – zauważa Łukasz Błażejewski. Wzmożonego zainteresowania ofertą wegańską spodziewamy się po upływie około 6 tygodni, jak to miało miejsce w przypadku sieci Meat & Fit.

Obecnie pod szyldem 7 street działa sześć lokali. Marka chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Kwota inwestycji w przypadku lokalu dostosowanego już wcześniej do potrzeb gastronomii zaczyna się od 150 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna wynosi 10 tys. zł. Opłaty miesięczne – franczyzowa i marketingowa – naliczane są w procentach od obrotu. Franczyzodawca pomaga przy wyborze lokalizacji oraz przy negocjacjach umów najmu, wspiera licencjobiorców w wykonaniu aranżacji wnętrza, pomaga przy projektach technicznych. Zapewnia także szkolenia dla całej załogi nowej restauracji – teoretyczne i praktyczne. Obejmują one zarządzanie lokalem, obsługę klientów oraz znajomość i przygotowywanie menu.


Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy 7 Street oraz Meat & Fit / "Nie rezygnujemy z mięsa i nadal w naszej ofercie można znaleźć burgery z wołowiną, wieprzowiną czy drobiem, ale jest już pewne, że burgery roślinne na stałe zagoszczą w ofercie 7 Street.

POPULARNE NA FORUM

Metody na promocję restauracji - wymiana pomysłów

Strona www to podstawa aby myśleć poważnie o marketingu w internecie. W przypadku restauracji najlepiej jeśli będzie to strona z interaktywnym menu restauracji - czyli...

27 wypowiedzi
ostatnia 15.09.2019
Bobby Burger

Co myślicie o tej sieci warto ? Szumnie się ogłaszają otwierają lokale sprzedają akcje gdzieś wyczytałem ze 38 milionów obrotu mieli w zeszłym roku Ktoś ma/ miał...

1 wypowiedzi
ostatnia 11.09.2019
Kafejka w małym mieście

Przyda się odpowiednie akcesorium kuchenne, zastanów się nad tym od Dajar.pl, wygląda solidnie

17 wypowiedzi
ostatnia 10.09.2019
Burgery Neet & Fit Złotów

Żadna nowość, marża na poziomie sklepu spożywczego, produkty w cenie 20% większe niż ceny na rynku. Z chwile pozostałe lokale sie pozamykają. Ale właściciel piszę o...

2 wypowiedzi
ostatnia 06.09.2019
Burgery Neet & Fit Złotów

Z końcem sierpnia 2019 roku został zamknięty całkowicie lokal w Złotowie a szkoda bo to jeden z najstarszych lokali tej sieci to już jakieś 13 - 14 zamknięcia lokali...

2 wypowiedzi
ostatnia 31.08.2019
Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?

Sprawa jest troszkę bardziej skomplikowana. Z jednej strony branża cateringowa jest teraz bardzo modna, z drugiej dochodowa, z trzeciej spora konkurencja. Trzeba by...

20 wypowiedzi
ostatnia 26.08.2019
Zamknięte lokale

Szanowny Panie Włodzimierzu, Prosimy zamieszczać Pana kolejne komentarze dotyczące zamkniętych lokali M&F w tym wątku, a nie w innych dyskusjach. Powtarzające wypowiedzi...

29 wypowiedzi
ostatnia 21.08.2019
Zamknięte lokale

Zamknięte lokale to MEET & Fit Slow Food ktoś czyli cenzura wszysztko wzięła w jeden komentarz i napisała tylko zamkniete lokale czy strona franchising.pl działa na pewni...

29 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2019