Gastronomia na kółkach. Czy to się opłaca?
W kwietniowym wydaniu 4/2019 (170)
RAPORT SPECJALNY
Gastronomia na kółkach. Czy to się opłaca?
Mobilna gastronomia, zwłaszcza wiosną i latem jest kuszącym biznesem. Ale w tej branży można zarabiać przez cały rok. Trzeba tylko dobrze wybrać.
SUPERTEMAT
Sklepy na froncie
Walka o klienta i niedziele niehandlowe – te słowa najlepiej opisują sytuację w branży art. spożywczych i przemysłowych w ostatnim roku. W artykule opisane są warunki współpracy z: Carrefour, Intermarche, Stokrotka, Żabka, ABC na kołach, Al.Capone, Kolporter, Godan, Daisy, Husse.
POMYSŁY NA FIRMĘ
Bez ryzyka nic nie cyka
Produkcja zegarków w naszym kraju nie jest łatwa – wymaga sporo kapitału, czasu i specjalistów, których w Polsce jest deficyt. Ale chętnych na luksusowe zegarki nie brakuje.
Klienci chudną, firma zarabia
Polacy coraz częściej walczą z nadwagą, także dzięki diecie pudełkowej. Czy catering dietetyczny to dobry pomysł na biznes we franczyzie?
Biuro na spółkę
Już wkrótce nawet co czwarty Polak będzie chciał pracować w biurze coworkingowym. Tylko że tych jest w Polsce jak na razie niewiele…
W pralni się kręci
Właściciel sieci 5 a Sec chce przekazać franczyzobiorcom działające od wielu lat pralnie.
Biznes dla Ikara, czyli zakładamy szkołę paralotniową
Szkołę paralotniową może założyć każdy, kto dysponuje kwotą 200 tys. zł. Jeśli właściciel chce też uczyć latać, musi najpierw ukończyć kurs instruktorski. A ten trwa nawet pięć lat.
Zakładamy plantację lawendy
Lawenda to zioło, które można wykorzystać na wiele sposobów. Mnogość zastosowań sprawia, że coraz więcej osób decyduje się na jej uprawę.
E-FIRMA
Sklep wymyślony w stajni
W dobie rozwoju e-commerce niełatwo konkurować nawet w niszowej branży. Ale właścicielce True Rider udało się przekonać do swojej marki miłośników jazdy konnej.
Platforma z dobrym PR-em
Prowly powstało, aby ułatwiać kontakty osób zajmujących się public relations z dziennikarzami. Bardzo wyspecjalizowana grupa odbiorców usługi nie przeszkodziła w osiągnięciu międzynarodowego sukcesu.
WŁASNY BIZNES
Uczciwość buduje przewagę
– W interesach nie chodzi o to, aby złupić klienta czy kontrahenta. W biznesie nadrzędną i niezbędną wartością jest uczciwość – mówi Jacek Rozenek, aktor, trener biznesu, właściciel firmy szkoleniowej Audytorium.
MÓJ FRANCHISING
Franczyza na gładko
Martyna Błaszczyk z etatowej kosmetyczki awansowała na właścicielkę salonu DepilConcept. I ma apetyt na więcej.
Straciła pracę, zyskała firmę
– Na jednej z rozmów o pracę zapytano mnie, gdzie widzę siebie za 10 lat. Odruchowo odpowiedziałam, że w swoich placówkach bankowych – wspomina Anna Kulczyńska-Gonia, franczyzobiorczyni Eurobanku.
OD ZERA DO MILIONERA
Towar pożądany przez mężczyzn
Motocykle marki Harley-Davidson stały się symbolem wolnej Ameryki i ulubioną zabawką panów. Projektantami byli William Harley oraz Arthur Davidson, a ich droga do sukcesu – wyboista.
SONDA
Franczyza dodaje gazu
Budowa sieci franczyzowej jest dobrym sposobem na rozwój biznesu. Choć początki zazwyczaj nie są łatwe, to wysiłek się opłaca.
STEKI MENEDŻERA
Biznes we krwi
Zanim Wojciech Goduński został jednym z największych franczyzodawców w branży gastronomicznej, imał się różnych biznesów. Pierwsze pieniądze zarobił, gdy miał 16 lat.
KATALOG FRANCZYZ I SYSTEMÓW PARTNERSKICH
342 pomysły na firmę. Spróbować może każdy.
Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.
ABC FIRMY
Jak wygrać z konkurencją
Rynek rozwija się dynamicznie, a konkurencja nie śpi. Dlatego warto znać narzędzia i techniki efektywnego zarządzania, które pozwalają zostawić inne firmy w tyle.
ABC FRANCZYZY
Dawca kontra biorca: kogo chronią sądy?
Spraw między franczyzodawcami a franczyzobiorcami przybywa na wokandach polskich sądów. Czy najwyższy organ wymiaru sprawiedliwości częściej sprzyja którejś ze stron konfliktu?
Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, a także w sklepie Publio.pl.
Zasady i warunki zakupów
Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie
Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.
Koszt dostawy
Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:
- Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
- Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
- Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
- Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).
Warunki dostawy
Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych.
Formy płatności
Lista dostępnych form płatności:
- BLIK
- Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
- karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
- bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
- tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
- pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.
Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.
Proforma
Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.
Zwroty i reklamacje
Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.
Dane firmy
PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748