Imprezy podczas epidemii
Po ogłoszeniu stanu epidemiologicznego nie mam mowy o organizowaniu jakichkolwiek przyjęć, chyba że odbywają się one w gronie najbliższych osób, które dzielą tę samą przestrzeń mieszkalną. Wydawało by się, że skutki ograniczeń z pewnością odczuje branża, która zajmuje się sprzedażą artykułów dekoracyjnych i balonowych, tymczasem nie jest tak źle. Marka GoDan wypracowała swój własny sposób na dotarcie do klientów w czasach epidemii, umożliwiając im zakupy przez internet.
– Sklep z artykułami imprezowymi godanparty.pl działa i na bieżąco realizuje zamówienia. Oczywiście liczby zamówień nie można porównać z tymi z okresu karnawału i jest to uzasadnione. Klienci starają się korzystać z najbezpieczniejszej obecnie drogi zakupu artykułów dekoracyjnych, czyli przez internet. Z racji tego cały czas obserwujemy sprzedaż produktów takich jak: świeczki urodzinowe, balony, kolorowe konfetti, girlandy, talerzyki papierowe z bohaterami z bajek czy piniaty – mówi Agnieszka Falińska, menedżer ds. rozwoju marki GoDan.
Sprzedaż z dostawą
Choć sklepy GoDan zostały zamknięte, to w wielu miejscach świadczona jest usługa dowozu balonów do klienta. – Klienci kontaktują się ze sklepami telefonicznie i mailowo. W większości sklepy są otwarte jeden dzień w tygodniu, najczęściej w sobotę. Minimalizuje to ryzyko zagrożenia i zwiększa bezpieczeństwo pracowników oraz klientów, pozwala franczyzobiorcom prowadzić swoją działalność, a klientom nie rezygnować z zaplanowanych w domu uroczystości i imprez w najbliższym gronie – dodaje Agnieszka Falińśka.
Franczyzobiorcy stawiają na rozwój
Marka GoDan w okresie epidemii zdecydowała się na organizację cyklu darmowych szkoleń internetowych z udziałem innych firm balonowych. – Podnoszą one kwalifikacje w zakresie kreatywnego tworzenia dekoracji balonowych i uczą praktycznych umiejętności z tym związanych. Na szkoleniach można również zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia biznesu. Obecna sytuacja sprzyja temu, by poszerzać swoje horyzonty i zdobywać nowe doświadczenia – mówi Agnieszka Falińska.
Ile na start?
Franczyzodawca zapewnia, że nie trzeba mieć doświadczenia w pracy z dziećmi, aby otworzyć własny sklep GoDan.
– Tu przede wszystkim liczy się kreatywność. Wbrew pozorom nie trzeba mieć doświadczenia w pracy z dziećmi czy być animatorem, ale każde tego typu doświadczenie procentuje – mówi Agnieszka Falińska.
A jakie są koszty inwestycji? Franczyzobiorca musi zainwestować we własny salon około 30 tys. zł.
– Połowę tej kwoty należy przeznaczyć na aranżację lokalu, a drugie 15 tys. zł na zatowarowanie. Marka szuka kontrahentów w całej Polsce, najchętniej w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Nasz koncept charakteryzuje się łączeniem usług ze sprzedażą detaliczną, dlatego w zależności od lokalizacji, otwieramy sklepy również w mniejszych miejscowościach – mówi Agnieszka Falińska.
WIZYTÓWKA GODAN. STREFA UŚMIECHU
Godan to marka sprzedająca akcesoria rozrywkowe. Firma jest producentem strojów karnawałowych oraz przebrań na różne okazje.
Sieć GODAN w liczbach:
- 60 sklepów franczyzowych;;
- 3 sklepy własne;
- 1 sklep na Słowacji;

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Podkuwacz to obecnie poszukiwany fachowiec, na rynku nie ma ich wielu. Tymczasem odpowiednie podkowy są dla konia tym, czym buty dla człowieka, dlatego m.in. właściciele stajni czy ośrodków jeździeckich poszukują specjalistów w tej branży.
POPULARNE NA FORUM
Dzień dziecka - prezenty
u nas tak samo ;)
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy
Witam chodzi mi o sklepy 51015 ponieważ chciałam otworzyć ten sklep u siebie w mieście i pan z którym rozmawiałam nic nie wspominał o kłopotach a dowiadywalam się we...
Centra handlowe na celowniku
Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.
Pieluszki typu pampers
Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)
Dzień dziecka - prezenty
U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes
Wszyscy piszą, że wchodzą ale zero konkretów. Można więcej szczegółowych informacji poznać.
Obrót w sklepie z odzieżą dziecięcą
możesz popytać także inne osoby które prowadzą taki sklep
Sklep z zabawkami - czy warto prowadzić?
to spamowanie typu "będą potrzebne Ci regały, koleżanka szukała i znalazła" ... ludzie, nie stać Was na uczciwą reklamę tylko tworzycie takie bzdurne historie? Jak dla...