Kreatywne pomysły na biznes

Spis treści
Spis treści / Sprawdź, o czym przeczytasz w numerze listopadowym miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Biuro projektowe, agencja marketingowa, catering dla psów, nietypowa wypożyczalnia to tylko niektóre z kreatywnych pomysłów na biznes, których opłacalność analizujemy w najnowszym numerze "WBF".
 

W wydaniu nr 11/2021 (197)

RAPORT SPECJALNY

Jaki biznes pasuje do Ciebie?

Chcesz, aby praca była dla ciebie nie tylko przyzwoitym źródłem dochodu, ale też dawała satysfakcję 
i przyjemność? Przedstawiamy kilka rad, którymi warto się kierować, żeby osiągnąć ten cel. 

SUPERTEMAT

Biura nieruchomości we franczyzie

Mieszkania sprzedają się na pniu, a ceny rosną jak szalone. Sieci działające na rynku nieruchomości mają prawdziwe żniwa.

Projektant potrzebny od zaraz

Popyt na usługę projektowania wnętrz rośnie wraz z boomem mieszkaniowym. Jak otworzyć swoją pracownię?

POMYSŁY NA FIRMĘ

Franczyzobiorcy mają ochotę na więcej

Pizzeria Stopiątka otworzyła osiem nowych restauracji w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Na listopad zaplanowane są kolejne trzy otwarcia. Kto najchętniej inwestuje w koncept marki?

Przedsiębiorca z pełną głową pomysłów

Na rynku agencji marketingowych zrobiło się bardzo tłoczno, ale popyt na ich usługi rośnie. Jak się wyróżnić w tłumie?

Jak otworzyć kameralne studio treningowe?

Studio Treningowe MeetFit proponuje w jednym miejscu treningi, dietę, fizjoterapię i masaże. Ile trzeba zainwestować?

Jak dobrze wyjść na butach

Jest wiele zmiennych, które decydują o tym, czy sklep obuwniczy okaże się dochodowym biznesem. Lokalizacja – w przypadku sklepu tradycyjnego lub pozycjonowanie, gdy działalność prowadzona jest 
w sieci oraz towar trafiający w gusta grupy docelowej – to główne faktory sukcesu.

Zarabiamy na diecie pudełkowej dla... psów

Diety pudełkowe cieszą się coraz większą popularnością, ale zdrowe odżywianie to priorytet nie tylko dla ludzi. Zwierzęta także wolą jeść zbilansowane posiłki, dlatego rynek psiego cateringu przeżywa biznesowy rozkwit.

Dyniowy przepis na biznes

Sezon na dynię trwa w najlepsze. To finansowe żniwa dla plantatorów, których w Polsce nie ma aż tak wielu. Stosunkowo niewielka konkurencja oraz rosnąca popularność dyni w kuchni polskiej zachęcają do rozpoczęcia uprawy. 

E-FIRMA

Sklep bez towaru, ale zarabia

Czy można sprzedawać coś, czego fizycznie się nie posiada i jeszcze zarabiać na tym pieniądze? Jest to możliwe dzięki dropshippingowi – coraz popularniejszej metodzie handlowania przez internet.

MĘSKI BIZNES

Pożyczaj, używaj, zarabiaj

Żeby używać, nie trzeba posiadać na własność, więc po co kupować, skoro można wypożyczyć? Przedmiotem wymiany może być nawet droga elektronika. Jest na nią popyt i nie ma stratnych – w tym biznesie korzysta właściciel sprzętu oraz jego użytkownik.

BIZNES STYLE

Biznes z rodziną

Czy firma prowadzona z żoną lub mężem to dobry pomysł czy raczej prosta droga do rozwodu? Rodzinny biznes ma swoje wady i zalety. 

MÓJ FRANCHISING

Przekonały ją konkrety

Eda Stawska mogła prowadzić różne biznesy, ale wybrała branżę kosmetyczną. Dziś jest właścicielką trzech gabinetów DepilConcept. Tak, jak zaplanowała.

Cierpliwość się opłaca

Anna i Adam Łuciukowie wpadli na pomysł otwarcia salonu Orient Massage dwa lata temu. Gdyby nie pandemia, już dawno ruszyliby z biznesem. Franczyzobiorcy nie zrezygnowali jednak z planów. Zdecydowali się przeczekać trudny okres i w tym czasie sprawdzić konkurencję oraz popyt na orientalny masaż. 

WŁASNY BIZNES

W biznesie ważni są ludzie

– Przy wyborze inwestycji dobrze jest kierować się potencjalnym zwrotem z niej. Ale w biznesie ważni są także ludzie. Czasem osoby z wysokim ego mogą zburzyć spory biznes, a te, które mają niskie poczucie własnej wartości – zbudować ogromną i silną organizację – mówi Marian Owerko, 
twórca firmy Bakalland, prezes Uno Capital.

KATALOG FRANCZYZ I SYSTEMÓW PARTNERSKICH

365 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.

Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

ABC FIRMY

Zabezpiecz firmę

Internetowi przestępcy szybko wykorzystali masowe przejście na pracę zdalną do skutecznych ataków. Jak nie dać się hakerom?

ABC FRANCZYZY

Franczyzodawco, zbuduj sobie markę

Nawet najbardziej znane firmy, wchodząc we franczyzę, muszą zbudować markę franczyzową. Jednym ze sposobów na to jest franczyzowy PR.

GDZIE KUPISZ NOWY NUMER?

Miesięcznik „Własny Biznes FRANCHISING” możesz zamówić przez internet na portalu Franchising.pl w zakładce Zakupy (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, a także w sklepie Publio.pl.


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską: ok. 1-3 dni roboczych. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski przez Pocztę Polską: ok 7-14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Wszystkie zamówienia muszą być opłacone przed wysłaniem.

Lista dostępnych form płatności:

  • karty płatnicze: Google-Pay, Visa, MasterCard, American Express, maestro;
  • przez system bankowości internetowej: mBank, iPKO, ING, Bank Pekao S.A., Santander, Millenium, Alior, Credit Agricole, Inteligo, T-mobile, City-Handlowy,  BOŚ, Bank Nowy BFG, Toyota, Bank Spółdzielczy we Wschowie, Bank Pocztowy, Plus Bank, PayPall, Kasa Stefczyka)
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni)

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, pozostałe artykuły mogą być zwracane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres ksiegarnia@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.