Budujemy domy tanie w utrzymaniu
Firma Izodom 2000 Polska szuka partnerów w Polsce. Dostarcza ona technologii i produktów, które pozwalają szybciej tworzyć budynki przyjazne środowisku oraz charakteryzujące się niskimi kosztami utrzymania.
Partner w każdym województwie
Izodom 2000 Polska specjalizuje się w technologii ICF (Izolowanej Formy Betonowej). Jako jedyna firma w Europie produkuje też komplet kształtek styropianowych do budowy domów.
Technologia Izodom, czy inne podobne z rodziny ICF, to domy betonowe. Nie jest to nic odkrywczego.
– Tylko sposób budowy jest odwrócony, ponieważ zaczynamy od układania izolacji, po czym wlewamy konstrukcję – mówi Michał Leżański, dyrektor sprzedaży i marketingu w Izodom 2000 Polska.
Podkreśla on, że wbrew obiegowym opiniom, nie są to domy ze styropianu, ale z betonu, budulca uznawanego za najbardziej wytrzymały, a do tego skrupulatnie zabezpieczonego styropianem. Dzięki temu budynki nie starzeją się tak szybko, jak te budowane z cegły lub innych bloczków.
– Ponadto wartość takiego domu pomimo upływu lat nie spada – zapewnia Michał Leżański.
W Europie można znaleźć około 40 firm, które zajmują się produkcją elementów, których używa Izodom.
– Przy czym tylko część z nich oferuje produkty o zbliżonych parametrach izolacyjności do naszych. Żadna z nich nie produkuje kompletu elementu od fundamentów aż po dach – mówi Michał Leżański.
Tłumaczy on, że za granicą, szczególnie na zachodnich rynkach technologia Izodom jest obecna od lat 90-tych. Zachodni rynek do dawna rozwija budownictwo energooszczędne.
– Mamy 20 partnerów na 20 zagranicznych rynkach – mówi Michał Leżański.
Przy tym rośnie zainteresowanie technologią Izodom również w Polsce. O ile na początku działalności firmy aż 90 proc. jej sprzedaży szło na eksport, to teraz jest to 50 proc.
W Polsce Izodom ma trzech certyfikowanych partnerów w województwach pomorskim, wielkopolskim i małopolskim. Trwają rozmowy z kolejnymi m.in. w woj. mazowieckim, dolnośląskim i łódzkim.
– Docelowo chcemy mieć partnerów według starego podziału na województwa. W niektórych, prężniej rozwijających się regionach na pewno nie ograniczymy się do jednego partnera – mówi Michał Leżański.
Kompleksowe wsparcie
Partnerami Izodomu mogą zostać przede wszystkim przedsiębiorcy budowlani. Ich zadaniem jest kompleksowa obsługa klientów indywidualnych, pragnących mieszkań w domu, który jest tani w utrzymaniu. Partnerzy dostają preferencyjne warunki handlowe na zakup materiałów od Izodomu.
– Program partnerski jest indywidualnie dostosowywany do danej firmy i zapewnia kompletny model biznesowy z przemyślaną strategią rozwoju w oparciu o sprawdzoną metodologię używaną przez firmy, które dzisiaj są gigantami w swoich obszarach – zapewnia Michał Leżański.
Dodaje, że program skierowany jest do firm, w których to właściciel odpowiada za większość spraw, począwszy od obsługi klienta, poprzez kosztorysy, negocjacje, umowy, po nadzór nad budowami, sprawy urzędowe i wiele innych.
– Nagromadzenie takich obowiązków obciąża go na tyle, że nie ma on już przestrzeni na planowanie rozwoju firmy, czy nawet czasu wolnego dla siebie i rodziny – mówi Michał Leżański.
Opłata rejestracyjna przy nawiązaniu współpracy wynosi 30 tys. zł. To jednak minimalna kwota, która pokrywa tylko część kosztów związanych z organizacją całego procesu wdrożenia partnera.
Generalnie Izodom razem z partnerem przeprowadza warsztaty strategiczne, których efektem jest indywidualny biznesplan – mapa realizacji określonych projektów wraz z budżetem kosztowym oraz przychodowym. Partner jest też kompleksowo szkolony w zakresie m.in. technologii Izodomu, kosztorysowania, czy technik sprzedażowych. Dostaje dostęp do narzędzi wspomagających zarządzanie oraz bazy klientów z danego rynku.
– Kompleksowo przygotowujemy partnerów do wyskalowania swojego biznesu i dajemy im pełne wsparcie na każdym etapie. Tworzymy dla nich kampanie i działania marketingowe. Każdy partner dostaje landing page, który jest podpięty pod naszą główną stronę i na który kierujemy ruch z kampanii online – wylicza Michał Leżański.
Rozliczenia odbywają się na zasadzie prowizji od obrotu spółki pomniejszonej o koszt elementów Izodomu. Wynosi ona 3 proc.
Zwrot z inwestycji zależy od tego, na jakim etapie jest firma budowlana.
– Może być tak, że jedynymi inwestycjami są opłata franczyzowa wraz z opłatami za marketing, które zwrócą się już w pierwszym roku wspólnej pracy – mówi Michał Leżański. Partnerzy Izodomu powinni mieć zaplecze biurowe i kilka ekip. W skali roku powinni wygenerować przychód na poziomie 6 mln zł przy zachowaniu rentowności na poziomie 10 proc. To niezbędne minimum.
– Jeśli zaczynamy współpracę z firmą, która dzisiaj ma jedną ekipę, to realizacja celu minimum zajmie nam do trzech lat. Oczywiście wszystko zależy od partnera - od tego, czy będzie realizował założone cele w określonych terminach i świadomie zarządzał kosztami. Dodatkową i bardzo ważną korzyścią jest czas wolny właściciela firmy. Nasi stali odbiorcy od zawsze zwracali uwagę na brak czasu i ludzi, którym można byłoby przekazać część swojej odpowiedzialności i tym samym wygospodarować trochę wolnego dla siebie czy rodziny – mówi Michał Leżański.
WIZYTÓWKA IZODOM 2000 POLSKA
Firma zajmująca się budownictwem pasywnym i energooszczędnym
- 3 placówki partnerskie w Polsce, 20 za granicą
- opłata rejestracyjna 30 tys. zł
- prowizja od obrotu 3 proc.


PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Rozwijająca sieć marketów Mrówka Grupa PSB rośnie szybciej niż cały rynek. Na jakich zasadach można do niej dołączyć?
– Jesteśmy marką globalną, mamy partnerów w wielu krajach świata, ale nieustannie rozwijamy swoją sieć – mówi Jacek Kozłowski, właściciel marki Komandor.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
POPULARNE NA FORUM
Ubrania robocze
Zazwyczaj za odzież roboczą odpowiada firma, która zatrudnia pracowników. Pracodawca może jednak poprosić osobę zatrudnioną o pokrycie kosztów zakupu odzieży lub...
Ubrania robocze
Na jakich stanowiskach wymagane jest kupienie pracownikowi odziezy roboczej? Czy jest to obowiązek pracodawcy ?
Gdzie najlepiej kupić mieszkanie pod wynajem?
Trudno powiedzieć, która opcja będzie najlepsza. Teraz wiele opcji, a deweloperzy są najbardziej ukierunkowane na nabywców.
Ekologiczne zyski
Potwierdzam, fotowoltaika to przyszłość, sam z niej korzystam i już po paru miesiącach widzę oszczędności energetyczne.
Biznes na wsi
Agroturystyka to świetny pomysł, ale trzeba mieć warunki.
Ogród
Skąd kupowaliście artykuły do ogrodu? Widziałam, że na Dajar.pl jest interesujący wybór
Skład opałowo-węglowy
Jeżeli chodzi o węgiel najlepiej wybrać sprawdzony skład węgla w którym można kupić węgiel najwyższej jakości a nie węgiel z którym są problemy i my również je...
Jaki sklep meblowy?
Jak chcesz mieć meble na lata, to nie kupuj w Jysk czy innych marketach. Wybieraj tylko sprawdzone marki.