Pieniądze na sklep / Na otwarcie salonu DDD przyszły franczyzobiorca musi przeznaczyć 65-100 tys. zł. Kwota inwestycji będzie uzależniona od wielkości lokalu (koszty ekspozycji i zatowarowania). Pierwsze zatowarowanie i ekspozycja drzwi to wydatek 50-60 tys. zł.
Piątek
23.06.2023
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
 

DDD Dobre Dla Domu działa na rynku od kilkunastu lat. Jest franczyzową siecią wyspecjalizowaną w segmencie podłóg, drzwi i akcesoriów ze średniej oraz wyższej półki cenowej. Obecnie w sieci tej firmy funkcjonuje 30 salonów sprzedaży. Minimalna wielkość miasta, w którym może powstać sklep DDD Dobre Dla Domu to 20 tys. mieszkańców. 

Paweł Soroka, dyrektor działu wsparcia sprzedaży mówi, że rynek branży wyposażenia wnętrz zmienia swoją specyfikę. – Widzimy wyraźnie zwiększoną liczbę klientów na produkty premium i zmniejszoną na tzw. produkty pierwszocenowe. W najbliższych miesiącach spodziewamy się również wzrostu liczby tzw. klientów remontowych. Zakładamy, że w ciągu kilku miesięcy powinna również ożywić się grupa wykańczających nowe mieszkania.

Na otwarcie salonu DDD przyszły franczyzobiorca musi przeznaczyć 65-100 tys. zł. Kwota inwestycji będzie uzależniona od wielkości lokalu (koszty ekspozycji i zatowarowania). Pierwsze zatowarowanie i ekspozycja drzwi to wydatek 50-60 tys. zł. 

– Zatowarowanie sklepów naszych franczyzobiorców realizujemy w oparciu o analizy danych sprzedażowych z analogicznych lokalizacji w całej Polsce – dodaje Soroka. – Na tej podstawie rekomendujemy franczyzobiorcom konkretne modele podłóg i drzwi, które z dużym prawdopodobieństwem trafią w gusta klientów w ich lokalizacjach.  

Wsparcie dla franczyzobiorcy

Przyszły franczyzobiorca firmy może liczyć na wsparcie na każdym etapie uruchamiania salonu oraz już w trakcie współpracy. Firma pomaga wybrać najlepszą lokalizację dla działalności partnera. Przygotowuje też kompleksowy projekt architektury wnętrza i wyposażenia salonu. Franczyzodawca pokrywa całość kosztów aranżacji lokalu. Przedstawiciel DDD Dobre Dla Domu wraz z franczyzobiorcą koordynuje cały proces otwarcia na miejscu, aby zadbać o każdy szczegół. Partner DDD może również liczyć na wsparcie centrali w przygotowaniu i realizacji skutecznej kampanii marketingowej otwarcia sklepu. Firma partycypuje także w kosztach kampanii. W ramach wsparcia biznesowego DDD Dobre Dla Domu oferuje warunki handlowe wynegocjowane bezpośrednio z producentami oraz szeroką ofertę produktów na wyłączność dla sieci DDD. Dzięki programom szkoleń, franczyzobiorcy pozyskują kompetencje z zakresu sprzedaży, handlu, informacji o produktach. Firma certyfikuje również montażystów pracujących dla partnerów DDD. Rentowności biznesu franczyzobiorca pilnuje przy pomocy narzędzi analitycznych oraz wewnętrznej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń. 

Według szacunków firmy już w 3-4 miesiącu od otwarcia sklep powinien zacząć zarabiać – oczywiście przy zaangażowaniu partnera w pozyskiwanie klientów oraz działaniach zgodnych ze standardami. Najlepsze sklepy DDD osiągają zwrot z inwestycji już po pierwszym roku swojej działalności.

 

WIZYTÓWKA DDD DOBRE DLA DOMU

Sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz.

  • Lokalizacje: miasta powyżej 20 tys. mieszkańców
  • Minimalna kwota inwestycji: 65-100 tys. zł
  • Pierwsze zatowarowanie: 50-60 tys. zł

Ważne kryterium / Minimalna wielkość miasta, w którym może powstać sklep DDD Dobre Dla Domu to 20 tys. mieszkańców.
doradca we franczyzie