Klienci sieci mogą tam nie tylko kupić ciepły posiłek, kawę lub shake’a na wynos, lecz także napić się i zjeść na miejscu przy stole. Żabka poszerza w tym sklepie dobrze znaną ofertę przekąsek serwowanych na ciepło, takich jak: nuggetsy, stripsy, popsy z kurczaka, chrupboxy, zapiekanki, burgery oraz churrosy o cztery rodzaje frytek, w tym frytki z dojrzewającym salami, z kiełbasą pieczoną, z salsą meksykańską, jalapenio oraz z kebabem z kurczaka. Na uwagę zasługuje też oferta słodkich przekąsek, np. croissanty czy shake’i o smaku waniliowym, truskawkowym czy czekoladowym.
Firma wprowadza piece do kolejnych sklepów franczyzowych, by współpracujący z nią przedsiębiorcy mogli oferować pełen wachlarz ciepłych przekąsek dostępnych tylko w Żabce. Lokal w Poznaniu z poszerzoną strefą gastronomiczną o część konsumpcyjną stanowi test dla sieci, która weryfikuje odbiór przez klientów tego rozwiązania. Wnętrze różni się bowiem od standardowego sklepu. Część gastronomiczna wraz z konsumpcyjną stanowią 2/3 powierzchni sali sprzedaży. Dominują w niej intensywne kolory: żółty, czerwony i pomarańczowy, a na ścianach zastosowano dekoracyjną mozaikę i fototapetę oraz zainstalowano trzy duże ekrany, na których prezentowana jest oferta produktowa. Przestrzeń konsumpcyjna zaopatrzona jest m.in. w wysokie stoliki czy fotelik dziecięcy. Strefa gastronomiczna wyposażona jest z kolei w specjalne ergonomiczne szuflady chłodniczo-mroźnicze, dzięki którym obsługa klient w przebiega jeszcze szybciej i sprawniej.
– Żabka jest otwarta na nowe rozwiązania. Naszym priorytetem jest odpowiadanie na potrzeby klientów, tak aby upraszczać ich życie i oszczędzać czas. W sklepie w centrum handlowym Avenida chcemy zapewnić klientom możliwość nie tylko szybkiego kupna ciepłych przekąsek, ale również ich wygodnego spożycia na miejscu, np. w przerwie między zakupami – mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.
Co zyskuje franczyzobiorca?
Strefa gastronomiczna Żabki przyciąga do placówek prowadzonych przez blisko 9000 franczyzobiorców, wielu klientów – przekłada się to także na osiągane przez nich wyniki. Osoby, które chcą rozpocząć biznes z siecią, muszą m.in. przejść proces rekrutacji i szkoleń zakończony egzaminem, a także wnieść wkład własny w wysokości ok. 5 tys. zł. Franczyzobiorcy otrzymują od sieci gotową do prowadzenia placówkę wyposażoną w sprzęt, systemy komputerowe, meble czy towar. Obowiązuje ich ubezpieczenie „Polisa na biznes”, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich od różnych nieprzewidzianych sytuacji, mogących pojawić się podczas prowadzenia własnego biznesu i zapewnia stabilność finansową w momencie zakończenia współpracy z siecią. Franczyzobiorcy w trakcie prowadzenia działalności korzystają z pakietu bezpłatnych szkoleń, bezpośrednich dostaw do sklepów, wsparcia IT, serwisowego i marketingowego, a także szeregu nowoczesnych narzędzi (np. aplikacja Cyberstore czy pakiet Optiplan z Asystentem Żabka), ułatwiających im prowadzenie biznesu. Narzędzia to także rodzaj łącznika pomiędzy franczyzobiorcami a siecią, poprzez który przedsiębiorcy otrzymują ważne informacje oraz komunikują się z partnerami ds. sprzedaży.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
To, że poszedłeś pracować na etat, nie oznacza, że całe życie tak musi być. Kup listopadowy numer "Własny Biznes FRANCHISING", odważ się i zmień swoje życie zawodowe.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów