Czat z Polską Agencją Finansową

Środa
21.09.2005
21 września z Czytelnikami portalu rozmawiał Marek Sadowski z Polskiej Agencji Finansowej.
 

nitkiewicz: Dlaczego przestali Państwo współpracować z siecią Grosik? Wygląda na to, że był to dobry ruch. Ich sieć upadła, a wasza się rozwija. Podział nastąpił chyba około 1,5 roku temu, mam racje? Wasze logo było bardzo podobne do logo Grosika. W jaki sposób zadbacie o to, abyście nie byli myleni z upadłą siecią?
Marek Sadowski: Nie odpowiadał nam beztroski styl zarządzania. Jeżeli chodzi o logo nie jesteśmy myleni z upadłą siecią.

barbara: Jaka lokalizacja przynosiłaby najlepsze zyski?
Marek Sadowski: Lokalizacja z dużą liczbą potencjalnych klientów np. duży market lub centrum handlowe i sprzyjąjącym sąsiedztwem jakim są instytucje finansowe, poczta. Biorąc pod uwagę nasze długoletnie doświadczenie, zawsze pomagamy Państwu znaleźć lub zaakceptować dobrą lokalizację. Proszę o osobisty kontakt z panią Katarzyną Leończuk 694 566 497.

malanit: W jaki sposób klienci mogą ustrzec się przed oszustami z branży pośrednictwa finansowego?
Marek Sadowski: Na pewno wpłacając w punktach Polskiej Agencji Finansowej.

spinka: Słyszałam, że koszt otwarcia punktu kasowego PAF jest podobny jak banku BPH? Czym w takim razie możecie mnie przekonać do punktu kasowego PAF?
Marek Sadowski: Przede wszystkim oferujemy produkty, które się dobrze sprzedają i na nich się zarabia, a nie te, które zarząd banku uważa za słuszne i jedyne. Poza tym naszą ideą jest tworzenie firmy dziedzicznej, której nasi partnerzy są właścicielami. Oznaczałoby to w praktyce, że pan Jan Kowalski prowadzący agencję od 10 lat przechodzi na emeryturę, zaś dobrze prosperujący interes trafia w ręce jego dzieci.

Robert Ż.- Piła: Czy nie uważa Pan, że punkty kasowe to biznes kończący się? Coraz więcej osób ma założone stałe zlecenia w bankach i w ten sposób opłacają swoje rachunki. A emeryci, którzy według mnie są teraz najliczniejszymi klientami punktów kasowych, w końcu umrą...

Redakcja: Nasze spotkanie kończy się. Prosimy o przesyłanie ostatnich pytań.
Marek Sadowski: Słusznie Panie Robercie. Dlatego też zamierzamy również czerpać zyski z kont wirtualnych oraz oferując produkty na miarę zmieniających się czasów. Jeżeli chodzi o gotówkowe opłaty rachunków, mentalność ludzi ulegnie zmianie na pewno nie w tym pokoleniu. Poza tym ludzie lubią kontrolować wydatki mając gotówkę w ręku, zwłaszcza jeżeli zarabiają wyłącznie na bieżące wydatki.

madonna: Kto według Pana wygra wybory prezydenckie?
Marek Sadowski: Osoba wykształcona jak Cimoszewicz, opalona jak Lepper, tajemnicza jak Tymiński, ze smutną przeszłością Tuska i koniecznie żeby było ich dwóch.

filozofka: Czy afera z Grosikiem ma wpływ na wizerunek PAFu? Macie podobne logo.
Marek Sadowski: Nie ma wpływu. Od lat płatności realizujemy terminowo i to jest najlepsza rekomendacja dla klienta.

filozofka: Czy rzeczywiście realizacja przekazów pieniężnych w punktach PAFu trwa 5 minut? Łatwo to sprawdzić. Czytałam artykuł w Rzeczpospolitej, że u was ta usługa jest wykonywana szybciej niż na poczcie
Marek Sadowski: W tym miesiącu pojawią się na wszystkich punktach mapy miast i miejscowości, w których z takiego przekazu można skorzystać. Gorąco zachęcam, naprawdę warto.

Marek Sadowski: Dziękuję za rozmowę. Pozostaję do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: marek.sadowski@paf.info.pl.

<-- WSTECZ