Lifting Colonela
Od kilku miesięcy KFC testuje w rodzinnym Louisville (USA) nowy koncept restauracji. Propozycja autorstwa Gregga Dedricka, prezesa KFC skierowana jest głównie do młodzieży. Nowy koncept, to przede wszystkim bardziej nowoczesny wygląd restauracji (wewnątrz i zewnątrz); nowe bardziej modne i „młodzieżowe” menu oraz odmłodzony Colonel – postać z logo firmy.
Zmiany widać już na zewnątrz lokalu – nowy podświetlany kaseton i dłuższa nazwa - po latach ukrywania się za tajemniczym skrótem KFC, firma postanowiła wrócić do korzeni - pełnej nazwy Kentucky Fried Chicken - teraz już można oficjalnie smażyć kurczaki. We wnętrzu restauracji pojawiły się nowoczesne i wygodne meble, a z cyfrowych szaf grających płynie muzyka - R&B w dużych miastach lub „Top 40” na przedmieściach i w miasteczkach.
Najwięcej nowości znalazło się jednak w menu restauracji - między innymi Hot Bowls - kulki z kurczaka, ziemniaków i kukurydzy lub kiełbasy, ryżu i kukurydzy. W przyszłości do menu dołączą brokuły i szpinak. KFC serwuje też skrzydełka o nowym smaku jabłkowym - pikantne oraz łagodne. Deserowe nowości Colonela to ciasto cytrynowe oraz ciasto ze słodkich ziemniaków. Kolejnym ukłonem w stronę młodzieży jest Snacker – promowany już w całych Stanach burger z kurczakiem, za jedyne 99 centów. Jest tani i poręczny - w sam raz dla młodszych konsumentów.
W USA nie brakuje krytyków koncepcji Dedricka, którzy twierdzą, że młodzieżowy wizerunek nie pasuje do tradycyjnego od lat KFC. Tymczasem sprzedaż w nowych lokalach wzrosła o 10 proc. w stosunku do zeszłorocznych wyników. Jeśli koncepcja się przyjmie, KFC wprowadzi zmiany we wszystkich lokalach w USA, potem przyjdzie czas na resztę świata.
ZOBACZ W KATALOGU






























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Pandemia oraz działania wojenne u naszych wschodnich sąsiadów bardzo mocno wpłynęły na funkcjonowanie wielu biznesów w różnych branżach.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Wzory umów
Edukido szuka osób, które chciałyby otworzyć placówkę marki w Polsce, szczególnie w jej zachodniej części. Franczyzodawca przygotował promocję na start. Trzeba się jednak spieszyć, bo trwa ona tylko do 15 lipca.
POPULARNE NA FORUM
McDonalds opinie o franczyzie
Nowa lokalizacja w Jarosławiu na Podkarpaciu podbija wszelkie standardy. czas oczekiwania na realizację zamówienia przekracza pół godziny jedno zamówienie składa 3a...
MEET & Fit slow Food
No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...
MEET & Fit slow Food
Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy
MEET & Fit slow Food
Faktycznie nie ma co ukrywać, że w tej franczyzie Franczyzobiorca jest tylko i wyłącznie dawcą kapitału i nowym adresem na stronie www. Biznes kończy sie z długiem,...
MEET & Fit slow Food
Jestem zainteresowana dodatkowymi informacjami od osoby o nicku "franczyzobiorca". prosba o kontakt ze mna na lucja.elk@gmail.com Mysle ze mozemy sie wymienic ciekawymi...
Bobby Burger
Zabiorę głos bo mam tą nieprzyjemność znać ich pseudo Biznes Managera od otwarć M. Reczyńskiego... to oszust, który wcześniej pracował w firmie Żabka i stąd...
MEET & Fit slow Food
Tak prawda że tyle lokali się pozamykalo a stawiam że wręcz więcej ponieważ w Poznaniu były dwa lokale i też zniknęły ale to już ostatniego roku
MEET & Fit slow Food
Jeżeli będziecie próbowali otworzyć lokal sieci Meet & Fit Slow Food to bardzo mocno się zastanówcie jeszcze około dwa lata przed pandemią zamknęło się aż 15 lokali...