Placówki partnerskie BZWBK notują coraz większe zyski. Od początku roku wzrosły o 60 proc.
Wtorek
16.10.2012
W samym listopadzie BZWBK otworzy 10 placówek bankowych. Już miesiąc później, przy okazji świątecznych zakupów, Polacy masowo zaczną brać pożyczki.
 

W 2012 roku rozpoczęło działalność 31 placówek pod logo BZWBK. Na koniec roku ich całkowita liczba wyniesie 120. TO zasługa listopada, kiedy zostanie uruchomionych 10 punktów partnerskich, m.in. w Łobezie, Rydułtowach, Łasku, Sulejówku i Krzeszowicach.

Sprzedaż w placówkach w porównaniu do zeszłego roku zwiększyła się dwukrotnie. Jest to efekt czteroletniej pracy nad kształtem sieci partnerskiej. Początkiem była zmiana marki minibank na markę BZWBK Partner, następnie praca nad wdrożeniem szeregu systemów IT, ciągła poprawa oferty produktowej, położenie dużego nacisku na standardy obsługi w placówkach, w czym pomagali regionalni menedżerowie. Stworzono także system motywacyjny dla pracowników oraz ciągłe szkolenia dotyczące umiejętności sprzedażowych w placówkach partnerskich. Program motywacyjny zapewnia bezpieczeństwo i stały dochód partnerom, a z drugiej, dzięki systemowi bonusowemu, motywuje do ciągłego zwiększenia sprzedaży i przekraczania założonych planów sprzedażowych.

- W przyszłym roku zamierzamy utrzymać tempo rozwoju i otwierać placówki tylko w tych lokalizacjach, gdzie nie ma jeszcze BZWBK. Wiemy, że o sukcesie poszczególnych placówek partnerskich decyduje profesjonalna postawa partnera oraz jego wysokie zaangażowanie wsparte doświadczeniem centrali banku. Stabilna i efektywna sieć daje partnerom poczucie bezpieczeństwa a Bankowi wymierne zyski i o to chodziło od początku w budowaniu tego kanału sprzedaży - mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich.

Osoby zainteresowane franczyzą bankową będą mogły porozmawiać o szczegółach współpracy z BZWBK na Targach Franczyzy, które odbędą się w dniach 18-20 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Stoisko banku oznaczone jest nr 2.37.

(mk)


doradca we franczyzie