Ubrania bez komentarza
Agnieszka Pyzel, właściciel i dyrektor generalny marki No Comment Shops
No Comment to sieć sklepów z damską odzieżą młodzieżową. Jakie działania należy podjąć, aby zachęcić młodych ludzi do zakupu ubrań konkretnej marki?
Najważniejsza jest atrakcyjna oferta. Odzież musi być modna, dopasowana do panujących w danym regionie trendów. Ważnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych ludzi nadal stanowi niska cena. Istotne jest także samo miejsce. Mam tu na myśli, nie tylko wyjątkowe wnętrze, ale i atmosferę w sklepie. Klient musi czuć się w nim komfortowo, dzięki czemu chętnie do niego wróci. Pomocny jest też system lojalnościowy, który będzie dbał o stałe relacje pomiędzy marką i jej odbiorcami.
W jaki sposób można sprawdzić, czy nowe marki przyjmą się na rynku?
Nie jest to trudne w przypadku, gdy marka posiada już kilka sklepów. Wystarczy poświęcić trochę czasu na badanie już funkcjonujących punktów sprzedaży. Jeżeli sklepy prosperują dobrze, czyli występuje w nich duża rotacja klientów, którzy chętnie dokonują zakupów, będzie to znak, że jest duże prawdopodobieństwo na sukces w taką inwestycję.
Jak No Comment zabiega o klientów oraz franczyzobiorców?
Znacznie obniżyliśmy koszt przystąpienia do systemu, wprowadzając możliwość powstania kornera No Comment tzw. „sklepu w sklepie”. Dla salonów odzieżowych jest to możliwość dywersyfikacji oferty przy stosunkowo niewielkiej inwestycji. Poza tym, otworzyliśmy sklep internetowy, co wpływa na większą rozpoznawalność naszej marki, również w tych miejscowościach, w których nie ma jeszcze naszej placówki.
Kto może zostać państwa franczyzobiorcą?
Naszym franczyzobiorcą może być przedsiębiorca, który nie tylko posiada kapitał początkowy, ale przede wszystkim będzie mógł się osobiście zaangażować w to przedsięwzięcie. Jesteśmy zainteresowani lokalami w miastach liczących minimum 25-30 tys. mieszkańców. Sama placówka musi znajdować się w ścisłym centrum miasta, ciągu handlowym o dużym natężeniu ruchu pieszych, lub galerii. Minimalna powierzchnia sklepu to 30 m2 lub 10 m2 w przypadku systemu Corner.
rozmawiał (boa)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...