Żywność z certyfikatem

Firma Certified E-Friendly Food zajmuje się przyznawaniem certyfikatów żywności sprzedawanej głównie w sieciach handlowych. O certyfikat mogą się ubiegać producenci, dystrybutorzy, sieci sklepów oraz pojedynczy przedsiębiorcy, ale w ostatnim przypadku zyski będą najmniejsze. Za przyznanie certyfikatu jednemu produktowi spożywczemu franczyzobiorca zarabia 315 euro. Wybrane losowo produkty przechodzą badanie w laboratorium. Jego koszt wynosi ok. 60 euro. Franczyzodawca przewiduje, że w pierwszym roku działalności partner jest w stanie sprzedać 100 certyfikatów, w drugim roku 500, a w trzecim nawet tysiąc. Rosnąca liczba wynika m.in. z faktu przedłużania certyfikatu na kolejne lata.
- Z naszego doświadczenie wynika, że producenci i właściciele sieci handlowych w 99 proc. przypadków wykupują certyfikat na kolejny rok. Przypadki rezygnacji dotyczą głównie produktów, które po prostu znikają z asortymentu sklepów – twierdzi Jitka Palatová, menedżer odpowiedzialna za rozwój sieci CEFF.
Franczyzodawca przekazuje partnerom wiedzę na temat składników artykułów spożywczych, które korzystnie wpływają na zdrowie konsumentów. Franczyzobiorcy mogą także promować certyfikowane produkt na stronie internetowej udostępnianej przez centralę CEFF. Głównym narzędziem przynoszącym zyski przedsiębiorcom jest możliwość używania logo CEFF potwierdzające skład zdrowej żywności. Aby robić to we właściwy sposób i z zyskiem partner przechodzi szkolenie. Całkowita inwestycja w biznes wynosi 4 tys. euro, z czego 3 tys. euro to wartość licencji franczyzowej.
Wymagania stawiane franczyzobiorcom Certified E-Friendly Food to doświadczenie w biznesie, w którym miał miejsce bezpośredni kontakt z klientem. Ponadto konieczna jest, ze względu na międzynarodowy charakter firmy, znajomość języka angielskiego oraz umiejętność zarządzania stroną internetową. Partner powinien także dysponować biurem wyposażonym w sprzęt komputerowy oraz własnym samochodem.
(dw)

ZOBACZ W KATALOGU





















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Dowiedz się, jak otworzyć sklep pod marką Żabka. Bezpłatny webinar dla cudzoziemców.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Zajęcia pozalekcyjne to nie tylko język angielski. Przyjdź na Targi Franczyza i zobacz, jak wiele jest pomysłów na biznes w branży edukacyjnej.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów