Przedsiębiorcy zainteresowani współpracą z DDD mają do wyboru dwa formaty salonów. Dla sklepów otwieranych w dużych miastach kwota inwestycji to około 100 tys. zł, w mniejszych - 60 tys. zł.
Poniedziałek
05.10.2015
Sieć DDD Dobre Dla Domu otworzyła dwa kolejne salony.
 

Pierwszy z nich został uruchomiony przez nowego franczyzobiorcę w Kole. Drugi z nowych sklepów powstał w Kwidzynie, w sąsiedztwie sklepów z branż pokrewnych.

DDD Dobre Dla Domu to specjalistyczna sieć oferująca podłogi, panele, drzwi oraz akcesoria do tych artykułów. Obecnie firma posiada 48 lokalizacji w całym kraju i planuje kolejne otwarcia już w najbliższych miesiącach.

Przedsiębiorcy zainteresowani  współpracą z DDD Dobre Dla Domu mają do wyboru dwa formaty salonów. Dla sklepów otwieranych w dużych miastach kwota inwestycji to około 100 tys. zł netto. Format dla mniejszych miast to wydatek ok. 60 tys. zł netto. Oba koncepty różnią się powierzchnią sklepu, wielkością i sposobem aranżacji ekspozycji oraz kwotą inwestycji. Ale klienci obu formatów mają dostęp do tej samej oferty.

Według przeprowadzonej przez centralę symulacji dla sklepu o powierzchni ok. 300 m2, największą część inwestycji pochłania zakup towaru (40-50 tys. zł). Opłata wstępna to wydatek 1 tys. zł. Koszt podstawowej adaptacji lokalu oszacowano na 5 tys. zł, wynajem lokalu – 6 tys. zł. Franczyzobiorca pokrywa również koszty zakupu wózka paletowego, sprzętu IT, telefonu z faksem, drukarek (komputerowej i fiskalnej) – w sumie blisko 10 tys. zł.


doradca we franczyzie