gastronomia

AmRest pozbywa się marek Fresh Point i Rodeo Drive
Spółka chce skupić się na rozwoju Starbucks i Burger King.

Dyrektor na własnym
Jacek Cabaj zamienił służbowy samochód i dyrektorski gabinet na pizzerię Telepizzy na warszawskich Bielanach.

Gastronomię czeka świetlana przyszłość
- mówi Marcin Pertkiewicz, specjalista ds. rozwoju sieci American Chinese Food.

Lody na siódemkę
Sieć Lody Gotti zamyka bieżący rok z siedmioma placówkami.

Presto trafia w dziesiątkę
Kuchnia włoska w Olkuszu.

Eksportowa gastronomia
Coraz więcej polskich franczyzowych sieci gastronomicznych rozwija się za granicą.

Crazy Piramid Pizza już w Polsce
Operator Biesiadowa wprowadza na polski rynek nową markę gastronomiczną.

Pizza Dominium w Wilnie
Litwa to kolejny po Irlandii i Rumunii rynek zagraniczny, na którym pojawiła się polska sieć pizzerii.

Magia lodów
Firma Damag, właściciel lodziarni Gelato Magia, rozpoczyna rozwój we franczyzie.

Kuchnia japońska we Wrocławiu
W połowie listopada została otwarta nowa placówka Sushi Bar Nigiri. To już 15 lokal sieci działający na zasadzie franczyzy.

Dom Sushi nad Bałtykiem
Na początku grudnia przy ulicy Targ Rybny w Gdańsku zostanie otwarta trzecia w Polsce restauracja spod znaku Dom Sushi.

Podsumowanie w Sfinksie
Grupa Sfinks zamknęła trzeci kwartał stratą netto na poziomie 10,2 mln zł.

Solo Pizza poza Łodzią
W połowie listopada w CH Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim zostanie otwarta pierwsza w tym mieście Solo Pizza.

Sensi Sushi rusza z franczyzą
Do końca roku mają zostać podpisane pierwsze umowy z franczyzobiorcami z całego kraju.

Pizza w trzy minuty
Obok automatów do kawy i puszek z napojami pojawiły się automaty do pizzy. Ich dystrybucją zajmuje się firma Techno Serwis.

Nowe placówki, nowa marka
Biesiadowo otwiera pizzerie w Mielcu, Inowrocławiu, Częstochowie i Sieradzu.

Nowa zagadka Sfinksa
Nowi właściciele spółki Sfinks przeanalizowali zawarte kilka lat temu umowy franczyzowe z restauratorami. Po analizie wystawili biorcom faktury domiarowe. Interpretacja zasadności i wysokości tych faktur to nowa zagadka Sfinksa.

Sfinks idzie na zakupy
Sfinks Polska stanie się właścicielem 100 proc. udziałów Da Grasso najpóźniej do końca stycznia przyszłego roku.

Fast-food w biurowcu
Subway rozpoczął ekspansję w budynkach o charakterze konferencyjno–biurowym. Pierwszą lokalizacją jest Mokotów Plaza w Warszawie.

Biesiadowo ponad plan
Franczyzowych pizzerii pojawi się w tym roku więcej, niż zakładał operator.
ZOBACZ W KATALOGU

















































































