gastronomia

Franczyzowy Pasztecik
Pasztecik buduje sieć franczyzową. Do końca 2007 roku chce otworzyć co najmniej 10 punktów franczyzowych.

Subway z napędem na cztery koła
Amerykańska sieć kanapkowa Subway planuje otwarcie nowych punktów w Polsce. Nowością mają być restauracje typu drive-in.

Polskie restauracje na giełdzie
Debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych planuje firma PolRest. Operator restauracji Rooster będzie trzecią, obok spółek AmRest i Sfinks, firmą gastronomiczną notowaną na GPW.

Burger King już w Polsce
Miłośnicy grillowanych hamburgerów powinni być zadowoleni, bo do Polski po kilku latach nieobecności wróciła sieć Burger King. Markę sprowadziła firma AmRest.

Bez pieniędzy w McDonald’s
Szwajcarscy klienci sieci fastfoodowej nie muszą już nosić przy sobie gotówki, bo za zamówione posiłki zapłacą nowatorską kartą sieci MasterCard.

Nowe pizzerie, mobile przyczepy i restauracje
Kilkanaście nowych restauracji otworzy w najbliższych dniach sieć pizzerii Da Grasso.

Wiosenne porządki w restauracjach
W odnowionych lokalach KFC zostanie wprowadzony nielimitowany, bezpłatny dostęp do sieci i nowa usługa: „Pij, ile chcesz”.

Telepizza w Tomaszowie Mazowieckim
Międzynarodowa sieć pizzerii Telepizza otworzyła 31 marca 2007 r. w Tomaszowie Mazowieckim swoją pierwszą placówkę. Pizzeria będzie działać na zasadzie franczyzy. Jej właścicielem jest lokalny przedsiębiorca.

Hamburger z internetem
W czterech warszawskich restauracjach McDonald’s klienci mogą bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do internetu. Już wkrótce w sieci będą mogli surfować odwiedzający wszystkie bary McDonald’s w kraju.

Stwórz sam swój placek
O planach rozbudowy sieci pizzerii Gruby Benek w kraju i za granicą opowiada Jacek Kępka, współwłaściciel łódzkiej sieci restauracji.

Tłusty rok McDonald’s
Prawie 40 mln złotych zysku przyniosły polskie restauracje sieci McDonald’s. Działająca na polskim rynku od 15 lat firma zapowiada na ten rok otwarcia nowych lokali i liczy na kolejne dobre wyniki sprzedaży.

Pizza po rumuńsku
Pizza Dominium planuje nowe otwarcia w dużych miastach. Inwestuje również poza granicami Polski. Na początek wchodzi do Rumunii.

Większy popyt na franczyzę
- rozmowa ze Sławomirem Rogozińskim, dyrektorem regionalnym TelePizza Poland

Naleśniki na licencji
Nasz Naleśnik wchodzi we franczyzę.

Kawa Waynes’a już w Polsce, Sturbucks się szykuje
Kolejna firma, tym razem szwedzka, prowadząca sieci kawiarni wkroczyła do Polski. W kolejce na uruchomienie barów czeka już światowy potentat – amerykański Starbucks.

Szczury ruszyły na KFC i Taco Bell
Służby sanitarne zamknęły wspólny bar KFC i Taco Bell w Greenwich Village na Manhattanie. Ekipa lokalnej telewizji sfilmowała przez wystawowe okna szczury zabawiające się na podłodze zamkniętej jeszcze restauracji.

TelePizza otwiera nowe lokale
TelePizza otworzyła trzy franczyzowe placówki. Nowe restauracje działają w Puławach, Zamościu i Giżycku.

Za dwa lata - franczyza Costa Coffee
Costa Coffee, sieć barów kawowych otwiera punkty w Polsce. Na razie własne, po dwóch latach - również franczyzowe.

Kawa do kurczaka
Starbucks Coffee, największa sieć barów kawowych na świecie pojawi się w Polsce. Współodpowiedzialną za uruchamianie barów będzie spółka AmRest.

Smakosze hamburgerów poszukiwani
W pierwszej połowie lutego br. Mr Hamburger otwiera nowy lokal franczyzowy w Ustroniu. Do końca roku firma planuje otworzyć około 10 barów.
ZOBACZ W KATALOGU

























































































