BLU Salony Łazienek
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Salony Łazienek BLU to lider na rynku branży wyposażenia łazienek. Posiadamy w ofercie produkty marki własnej, jak i polskich oraz zagranicznych producentów: płytki ceramiczne, armatura, ceramika sanitarna. Ekspozycje w salonach to szereg gotowych rozwiązań powiązany z fachowym doradztwem w zakresie sprzedaży i projektowania. Zapewniamy dostęp do szerokiej oferty produktów dedykowanych oraz marek własnych.
Naszym ogromnym atutem jest fakt, iż Sieć Salonów Łazienek BLU korzysta z własnego nowoczesnego centrum logistycznego (30 tys. miejsc paletowych), zlokalizowanego w centralnej Polsce, co zapewnia stały dostęp do szerokiej gamy produktów i zdecydowanie przekłada się na szybką realizację zamówień naszych Klientów. Sieć Salonów Łazienek BLU liczy już ponad 64 lokalizacji w całej Polsce.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach przystąpienia do Sieci Salonów Łazienek BLU oferujemy:
- know-how
- przygotowanie projektu salonu oraz adaptacji lokalu w zakresie i na warunkach uzgodnionych w umowie franczyzowej lub partnerskiej,
- budowę i częściowe współfinansowanie ekspozycji salonu oraz aktualizację ekspozycji zgodnie z trendami obowiązującymi na rynku,
- marki własne płytek ceramicznych 2D jak i również wyposażenia łazienek 3D
- wypracowane atrakcyjne warunki handlowe z ponad 30-stoma producentami polskimi, jak i zagranicznymi oraz dostęp do szerokiego asortymentu trzech marek własnych
- obsługę logistyczną zamówień z wysyłką pod wskazany adres w kraju,
- szereg szkoleń dla personelu,
- marketing ogólnopolski
- program do projektowania łazienek,
- asystę regionalnego kierownika sprzedaży,
- wsparcie w postaci działań marketingowych i udostępnienia materiałów reklamowych stosowanych w ramach sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Całkowita suma inwestycji wraz z przygotowaniem ekspozycji zależy od wielkości lokalu oraz niezbędnych potrzeb adaptacji lokalu. Może kształtować się od ok 100 tys. zł do 200 tys. zł. w zależności od wielkości lokalu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- powierzchnia lokalu od 250 do 500 m2 - pomagamy negocjować korzystne warunki najmu,
- zorganizowanie i zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta,
- własny system sprzedażowy,
- kreatywność i zaangażowanie w prowadzenie działalności,
- mile widziane doświadczenie w branży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
BLU Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Składowa 12, 15-399 Białystok
(85) 745 04 40
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dariusz Wieczerzak
Dyrektor sprzedaży
Tel. 728 391 191
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma BLU Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Składowa 12, 15-399 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego BLU Salony Łazienek oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blu.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z wyposażeniem łazienek?
Jak skorzystać na boomie budowlano-remontowym? Można np. otworzyć salon z wyposażeniem łazienek.
Ewelina Gorczyca zrezygnowała z kierowniczych stanowisk i otworzyła własny biznes we franczyzie. Na jaką markę postawiła?
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce.
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Na sklep DDD Dobre Dla Domu trzeba przeznaczyć min. 65 tys. zł.
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.