BLU Salony Łazienek
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Salony Łazienek BLU to lider na rynku branży wyposażenia łazienek. Posiadamy w ofercie produkty marki własnej, jak i polskich oraz zagranicznych producentów: płytki ceramiczne, armatura, ceramika sanitarna. Ekspozycje w salonach to szereg gotowych rozwiązań powiązany z fachowym doradztwem w zakresie sprzedaży i projektowania. Zapewniamy dostęp do szerokiej oferty produktów dedykowanych oraz marek własnych.
Naszym ogromnym atutem jest fakt, iż Sieć Salonów Łazienek BLU korzysta z własnego nowoczesnego centrum logistycznego (30 tys. miejsc paletowych), zlokalizowanego w centralnej Polsce, co zapewnia stały dostęp do szerokiej gamy produktów i zdecydowanie przekłada się na szybką realizację zamówień naszych Klientów. Sieć Salonów Łazienek BLU liczy już ponad 64 lokalizacji w całej Polsce.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach przystąpienia do Sieci Salonów Łazienek BLU oferujemy:
- know-how
- przygotowanie projektu salonu oraz adaptacji lokalu w zakresie i na warunkach uzgodnionych w umowie franczyzowej lub partnerskiej,
- budowę i częściowe współfinansowanie ekspozycji salonu oraz aktualizację ekspozycji zgodnie z trendami obowiązującymi na rynku,
- marki własne płytek ceramicznych 2D jak i również wyposażenia łazienek 3D
- wypracowane atrakcyjne warunki handlowe z ponad 30-stoma producentami polskimi, jak i zagranicznymi oraz dostęp do szerokiego asortymentu trzech marek własnych
- obsługę logistyczną zamówień z wysyłką pod wskazany adres w kraju,
- szereg szkoleń dla personelu,
- marketing ogólnopolski
- program do projektowania łazienek,
- asystę regionalnego kierownika sprzedaży,
- wsparcie w postaci działań marketingowych i udostępnienia materiałów reklamowych stosowanych w ramach sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Całkowita suma inwestycji wraz z przygotowaniem ekspozycji zależy od wielkości lokalu oraz niezbędnych potrzeb adaptacji lokalu. Może kształtować się od ok 100 tys. zł do 200 tys. zł. w zależności od wielkości lokalu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- powierzchnia lokalu od 250 do 500 m2 - pomagamy negocjować korzystne warunki najmu,
- zorganizowanie i zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta,
- własny system sprzedażowy,
- kreatywność i zaangażowanie w prowadzenie działalności,
- mile widziane doświadczenie w branży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
BLU Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Składowa 12, 15-399 Białystok
(85) 745 04 40
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dariusz Wieczerzak
Dyrektor sprzedaży
Tel. 728 391 191
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma BLU Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Składowa 12, 15-399 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego BLU Salony Łazienek oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blu.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z wyposażeniem łazienek?
Jak skorzystać na boomie budowlano-remontowym? Można np. otworzyć salon z wyposażeniem łazienek.
Ewelina Gorczyca zrezygnowała z kierowniczych stanowisk i otworzyła własny biznes we franczyzie. Na jaką markę postawiła?
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
W tym roku Sleeping Expert ma specjalną ofertę dla franczyzobiorców. Na starcie biznesu mogą sporo zaoszczędzić.
Komfort stawia na sklepy z szerokim asortymentem wyposażenia wnętrz. Jakie są warunki przystąpienia do franczyzy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.