BLU Salony Łazienek

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Salony łazienek BLU to lider na rynku branży wyposażenia łazienek. Posiadamy w ofercie produkty polskich jak i zagranicznych producentów: płytki ceramiczne, armatura, ceramika sanitarna. Ekspozycje w salonach to szereg gotowych rozwiązań powiązany z fachowym doradztwem w zakresie sprzedaży i projektowania. Zapewniamy dostęp do szerokiej oferty produktów dedykowanych jak i marek własnych w konkurencyjnych cenach.
Naszym ogromnym atutem jest fakt, iż Sieć Salonów BLU współpracują z naszym nowoczesnym Centrum logistycznym (30 tys. miejsc paletowych), które zapewnia dostęp do szerokiej gamy produktów, co zdecydowanie przekłada się na szybką realizacje zamówień naszych Klientów. Sieć Blu na dzień dzisiejszy stanowią 52 salony łazienek.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach przystąpienia do sieci salonów łazienkowych Blu oferujemy:
- przygotowanie projektu salonu oraz adaptacji lokalu w zakresie i na warunkach uzgodnionych w umowie franczyzowej,
- budowę i częściowe współfinansowanie ekspozycji salonu aktualizację ekspozycji zgodnie z trendami obowiązującymi na rynku,
- obsługę logistyczną zamówień z wysyłką pod wskazany adres
- asystę regionalnego menedżera sieci,
- wsparcie w postaci działań marketingowych i udostępnienia materiałów reklamowych stosowanych w ramach sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Suma inwestycji zależy od lokalizacji oraz niezbędnych potrzeb adaptacji lokalu. Może kształtować się od 80-150 tys. zł - plus opłata licencyjna.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna powierzchnia lokalu 350 m2 (maksymalna 600 m2) - pomagamy negocjować korzystne warunki najmu,
- Zorganizowanie i zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta,
- Własny system sprzedażowy
- Kreatywności i zaangażowania w prowadzenie działalności,
- Mile widziane doświadczenie w branży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
BR Konsorcjum Sp. z o.o. Refleks Sp. k.
ul. Składowa 12, 15-399 Białystok
(85) 745 04 40
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Sil
Dyrektor Sprzedaży – region zachodni ( województwa: pomorskie
kujawsko-pomorskie
łódzkie
opolskie
dolnośląskie
wielkopolskie
lubuskie)
Tel. 694 447 358
Email: pawel.sil@refleks.pl
Dariusz Wieczerzak
Dyrektor sprzedaży – region wschodni ( województwa: warmińsko-mazurskie
podlaskie
mazowieckie
lubelskie
świętokrzyskie
podkarpackie
małopolskie
śląskie)
Tel. 728 391 191
Email: dariusz.wieczerzak@refleks.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma BR Konsorcjum Sp. z o.o. Refleks Sp. k. (ul. Składowa 12, 15-399 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego BLU Salony Łazienek oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blu.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pandemia kiedyś się skończy, czego wszyscy nie możemy się już doczekać. Jaki biznes wybrać na postpandemiczne czasy?
Franczyzobiorca marki Najlepszygroszek.pl zyskuje wyłączność na obszar o promieniu 20 km. Gdzie najlepiej otworzyć skład z opałem?
– Klienci wolą dziś robić zakupy lokalnie, w polskich firmach. A my jesteśmy firmą opartą w 100 proc. na rodzimym kapitale – mówi Piotr Langierowicz z Majster Budowlane ABC.
Licencjobiorcy Concept Energy zarabiają na marży od podpisanych umów. Mogą działać nie tylko na terenie Polski, ale też całej Unii Europejskiej.
Marek Sawa prowadzi dwa sklepy Bricomarché. Przejmował placówki już funkcjonujące. W jaki sposób poradził sobie z biznesem działającym w silnym otoczeniu konkurencyjnym?

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.

Aby sprzedawać produkty znanej japońskiej marki, wystarczy wygospodarować w sklepie kilkadziesiąt metrów kwadratowych powierzchni i mieć 100 tys. zł na zatowarowanie.
EvoEnergy specjalizuje się w sprzedaży i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła. Do tej pory rozwijała ajencyjną i partnerską sieć sprzedaży, a teraz rozpoczyna budowę sieci franczyzowej.
W tym roku Mrówka otworzyła już 14 nowych sklepów. A to nie koniec.
Branża stolarska nie ma powodów do narzekań. Rozwijająca się we franczyzie firma Sob-Drew ma zlecenia na kilka miesięcy z góry.
Magdalena Berłowska przez wiele lat pracowała w sklepie DDD Dobre Dla Domu. Dziś jest jego franczyzobiorczynią. Jak ocenia współpracę z marką?
– Na zwrot z inwestycji w salon z wyposażeniem sypialni czeka się średnio od 8 do 12 miesięcy – mówi Seweryn Kuchta, franczyzodawca marki Senpo.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku opisujemy jak założyć i z sukcesem prowadzić: pizzerię, studio gamingowe, luksusowy kemping, drogerię, SPA w mieście i studio treningu personalnego.
Przedstawiamy warunki współpracy z m.in.: Bricomarche, Majster Budowlane ABC, Concept Energy, Honda, Senpo, Grene, Komfort, VOX, Sleeping Expert, DDD.
W umowach franczyzowych zastrzeżenie kar jest standardowym postanowieniem. Jednak nie zawsze są prawidłowo skonstruowane. Na co należy zwrócić uwagę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.