BLU Salony Łazienek

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Salony Łazienek BLU to lider na rynku branży wyposażenia łazienek. Posiadamy w ofercie produkty polskich, jak i zagranicznych producentów: płytki ceramiczne, armatura, ceramika sanitarna. Ekspozycje w salonach to szereg gotowych rozwiązań powiązany z fachowym doradztwem w zakresie sprzedaży i projektowania. Zapewniamy dostęp do szerokiej oferty produktów dedykowanych oraz marek własnych.
Naszym ogromnym atutem jest fakt, iż Sieć Salonów Łazienek BLU korzysta z własnego nowoczesnego centrum logistycznego (30 tys. miejsc paletowych), zlokalizowanego w centralnej Polsce, co zapewnia stały dostęp do szerokiej gamy produktów i zdecydowanie przekłada się na szybką realizację zamówień naszych Klientów. Sieć Salonów Łazienek BLU liczy już ponad 55 lokalizacji w całej Polsce.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach przystąpienia do Sieci Salonów Łazienek BLU oferujemy:
- przygotowanie projektu salonu oraz adaptacji lokalu w zakresie i na warunkach uzgodnionych w umowie franczyzowej,
- budowę i częściowe współfinansowanie ekspozycji salonu oraz aktualizację ekspozycji zgodnie z trendami obowiązującymi na rynku,
- wypracowane atrakcyjne warunki handlowe z ponad 30-stoma producentami polskimi, jak i zagranicznymi oraz dostęp do szerokiego asoryymentu trzech marek własnych
- obsługę logistyczną zamówień z wysyłką pod wskazany adres,
- szereg szkoleń dla personelu,
- program do projektowania łazienek,
- asystę regionalnego kierownika sprzedaży,
- wsparcie w postaci działań marketingowych i udostępnienia materiałów reklamowych stosowanych w ramach sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Całkowita suma inwestycji wraz z przygotowaniem ekspozycji zależy od wielkości lokalu oraz niezbędnych potrzeb adaptacji lokalu. Może kształtować się od ok 150 tys. zł do 200 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- powierzchnia lokalu 300 do 600 m2 - pomagamy negocjować korzystne warunki najmu,
- zorganizowanie i zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta,
- własny system sprzedażowy,
- kreatywność i zaangażowanie w prowadzenie działalności,
- mile widziane doświadczenie w branży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
BR Konsorcjum Sp. z o.o. Refleks Sp. k.
ul. Składowa 12, 15-399 Białystok
(85) 745 04 40
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dariusz Wieczerzak
Dyrektor sprzedaży
Tel. 728 391 191
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma BR Konsorcjum Sp. z o.o. Refleks Sp. k. (ul. Składowa 12, 15-399 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego BLU Salony Łazienek oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blu.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak skorzystać na boomie budowlano-remontowym? Można np. otworzyć salon z wyposażeniem łazienek.
Ewelina Gorczyca zrezygnowała z kierowniczych stanowisk i otworzyła własny biznes we franczyzie. Na jaką markę postawiła?
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.

Domy modułowe zyskują w Polsce na popularności. Hausformator proponuje franczyzobiorcom udział w ich produkcji i oczywiście w zyskach z zamówień.
Montażyści wydłużają terminy, a klienci cierpliwie czekają. W branży wykończeniowej trwają żniwa.
Branża wykończenia wnętrz korzysta na boomie mieszkaniowym. Może więc warto skorzystać z licencji na biznes w tym segmencie rynku?
Sleeping Expert chętnie otworzyłby salony w województwach lubuskim, dolnośląskim, pomorskim, lubelskim i warmińsko-mazurskim. Ale nie tylko tam.
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.

W ubiegłym roku sieć sklepów Mrówka powiększyła się o 32 markety. Jakie plany ma franczyzodawca na ten rok?
Marka Okna Debow buduje sieć salonów sprzedaży. Ile trzeba zainwestować i jak prowadzić biznes, aby przynosił zyski?
Marcin Walczewski otworzył dwa sklepy pod szyldem Komfort. Czy jest zadowolony ze współpracy z franczyzodawcą?
Teoretycznie nie trzeba mieć kierunkowego wykształcenia, aby projektować ogrody. Jak się pracuje i zarabia w tej branży?
Outlet meblowy pod marką Big Sale Home to pomysł na biznes w dużym mieście. Jak go otworzyć?
- mówi dyrektor działu wsparcia sprzedaży DDD Dobre Dla Domu
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.