BLU Salony Łazienek

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Salony Łazienek BLU to lider na rynku branży wyposażenia łazienek. Posiadamy w ofercie produkty polskich, jak i zagranicznych producentów: płytki ceramiczne, armatura, ceramika sanitarna. Ekspozycje w salonach to szereg gotowych rozwiązań powiązany z fachowym doradztwem w zakresie sprzedaży i projektowania. Zapewniamy dostęp do szerokiej oferty produktów dedykowanych oraz marek własnych.
Naszym ogromnym atutem jest fakt, iż Sieć Salonów Łazienek BLU korzysta z własnego nowoczesnego centrum logistycznego (30 tys. miejsc paletowych), zlokalizowanego w centralnej Polsce, co zapewnia stały dostęp do szerokiej gamy produktów i zdecydowanie przekłada się na szybką realizację zamówień naszych Klientów. Sieć Salonów Łazienek BLU liczy już ponad 55 lokalizacji w całej Polsce.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach przystąpienia do Sieci Salonów Łazienek BLU oferujemy:
- przygotowanie projektu salonu oraz adaptacji lokalu w zakresie i na warunkach uzgodnionych w umowie franczyzowej,
- budowę i częściowe współfinansowanie ekspozycji salonu oraz aktualizację ekspozycji zgodnie z trendami obowiązującymi na rynku,
- wypracowane atrakcyjne warunki handlowe z ponad 30-stoma producentami polskimi, jak i zagranicznymi oraz dostęp do szerokiego asoryymentu trzech marek własnych
- obsługę logistyczną zamówień z wysyłką pod wskazany adres,
- szereg szkoleń dla personelu,
- program do projektowania łazienek,
- asystę regionalnego kierownika sprzedaży,
- wsparcie w postaci działań marketingowych i udostępnienia materiałów reklamowych stosowanych w ramach sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Całkowita suma inwestycji wraz z przygotowaniem ekspozycji zależy od wielkości lokalu oraz niezbędnych potrzeb adaptacji lokalu. Może kształtować się od ok 150 tys. zł do 200 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- powierzchnia lokalu 300 do 600 m2 - pomagamy negocjować korzystne warunki najmu,
- zorganizowanie i zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta,
- własny system sprzedażowy,
- kreatywność i zaangażowanie w prowadzenie działalności,
- mile widziane doświadczenie w branży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
BR Konsorcjum Sp. z o.o. Refleks Sp. k.
ul. Składowa 12, 15-399 Białystok
(85) 745 04 40
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dariusz Wieczerzak
Dyrektor sprzedaży
Tel. 728 391 191
Email: dariusz.wieczerzak@blu.com.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma BR Konsorcjum Sp. z o.o. Refleks Sp. k. (ul. Składowa 12, 15-399 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego BLU Salony Łazienek oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blu.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z wyposażeniem łazienek?
Jak skorzystać na boomie budowlano-remontowym? Można np. otworzyć salon z wyposażeniem łazienek.
Ewelina Gorczyca zrezygnowała z kierowniczych stanowisk i otworzyła własny biznes we franczyzie. Na jaką markę postawiła?
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!

Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.
Branża wykończeniowa silnie zależna jest od budowlanki. Jak przedstawiają się perspektywy na bieżący rok?
Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
Izodom 2000 chętnie nawiąże współpracę z firmami z branży budowlanej i okołobudowlanej. Proponuje im zarobek na energooszczędnym budownictwie.
– W naszym modelu franczyzy depozytowej franczyzobiorcy otrzymują prowizję za sprzedaż produktów. Im wyższa sprzedaż, tym wyższe ich wynagrodzenie – mówi Marta Parafińska z Komfortu.

Ceny w branży wyposażenia domu idą w górę. Jak to się odbija na obrotach sklepów?
Izodom 2000 Polska startuje z franczyzą. Firma specjalizuje się w technologii, która pozwala szybciej tworzyć budynki charakteryzujące się niskimi kosztami utrzymania.
Budownictwo pasywne i energooszczędne zyskuje coraz większą popularność w Polsce. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Montażyści wydłużają terminy, a klienci cierpliwie czekają. W branży wykończeniowej trwają żniwa.
Domy modułowe zyskują w Polsce na popularności. Hausformator proponuje franczyzobiorcom udział w ich produkcji i oczywiście w zyskach z zamówień.
Branża wykończenia wnętrz korzysta na boomie mieszkaniowym. Może więc warto skorzystać z licencji na biznes w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.