Viviamo Ubezpieczamy

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Viviamo Ubezpieczamy to ogólnopolska sieć biur, w których zapewniamy klientom dostęp do oferty 30 towarzystw ubezpieczeniowych.
Nasza gama produktów obejmuje sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, zdrowotnych, turystycznych oraz na życie. Posiadamy ofertę dla klientów indywidualnych i dla firm.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
105
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Biuro współfinansowane przez franczyzodawcę:
- zapewniamy podświetlany kaseton na elewacji budynku, reklamę w lokalu,
- współfinansujemy zakup mebli,
- wspólnie zorganizujemy otwarcie biura.
Wyjątkowe na rynku wsparcie marketingowe:
- wspólnie z franczyzobiorcą zorganizujemy eventy, promocje dla Klientów. Na imprezy zapewnimy namiot, roll-up, standy, banery i gadżety,
- przygotowujemy kwartalne promocje, bezpłatne karty dla Klientów z poradami prawnymi, medycznym concierge i ubezpieczeniem NNW.
Profesjonalne wsparcie merytoryczne:
- opieka regionalnego dyrektora sprzedaży,
- biuro wsparcia Aagenta - własna infolinia (20 osobowe call center) dedykowana dla partnerów,
- szkolenia i warsztaty w centrali i biurach partnerów.
Dla liderów auto służbowe w oparciu o indywidualne palny sprzedażowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- licencja ustalana ind., min. 2 tys. zł,
- inwestycja zależy od stanu technicznego lokalu, przeciętnie 10 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorca Viviamo musi spełniać następujące kryteria:
- wykształcenie średnie,
- zaangażowanie i uśmiech.
Doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń jest mile widziane, ale nie jest warunkiem koniecznym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Viviamo Sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 13A, 66-400 Gorzów Wielkopolski
95 737 90 30
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Aneta Studzińska 731 800 950
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Viviamo Sp. z o.o. (ul. Żeromskiego 13A, 66-400 Gorzów Wielkopolski). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Viviamo Ubezpieczamy oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie viviamo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zapotrzebowania na usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie zatrzymała nawet pandemia. Które koncepty franczyzowe z tej branży szukają licencjobiorców?
O biznesie w branży ubezpieczeniowej rozmawiamy z Rafałem Walczakiem, dyrektorem ds. rozwoju Viviamo.
W czerwcowym numerze przedstawiamy pomysły na opłacalne e-biznesy. Sprawdzamy też m.in. co bardziej opłaca się założyć: wypożyczalnię kamperów, pizzerię, firmę budowlaną, biuro ubezpieczeń czy restaurację tajską.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Marta Życzewska wiodła spokojne życie na etacie. Dziś jest franczyzobiorczynią Viviamo. Czy opłaciło jej się przeprowadzić rewolucję w życiu zawodowym?

To już 15 lat od kiedy działa sieć placówek partnerskich Santander Bank Polska. Obecnie w sieci istnieje 170 placówek, którymi zarządza 148 Partnerów Banku.
O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?

Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Kantor kryptowalut nie jest trudnym biznesem. Zwłaszcza, jeśli franczyzodawca zapewni narzędzia, które pomogą go prowadzić.
Czy bank to dobry biznes? Alior Bank przekonuje, że tak. Model biznesowy zakłada osiągnięcie rentowności w maksymalnie pół roku.
– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci partnerskie mFinanse.
Rynek ubezpieczeniowy coraz bardziej się konsoliduje. Do sieci CUK Ubezpieczenia w ubiegłym roku dołączyło 750 partnerów.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.