Delikatesy Mięsne Grot

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Grot to rodzinna firma z tradycjami, działająca na rynku od 30 lat. ZPM Grot jest jedną z największych i sieci delikatesów mięsnych w województwie łódzkim oraz znaną marką w Warszawie. Oferujemy szeroki wybór wędlin najwyższej jakości, mięs – wyłącznie od polskich hodowców oraz kulinariów bez konserwantów. Delikatesy pozycjonowane są jako sklepy Premium. Nowoczesny design, specjalistyczne wyposażenie, system oświetlenia dedykowany ladom wędliniarsko-mięsnym, sposób ekspozycji produktów, komunikacja marketingowa z klientem – to wszystko składa się na jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci Delikatesów Mięsnych.
System franczyzowy polega na podjęciu współpracy z potencjalnym franczyzobiorcą w zakresie przekazania Delikatesów Mięsnych GROT już funkcjonujących w ramach sieci sprzedaży lub otworzenie zupełnie nowego sklepu.
Dynamiczny rozwój sklepów GROT to efekt wysokiej jakości produktów, bogatej oferty handlowej oraz zasad współpracy z franczyzobiorcami opartych na partnerstwie i ciągłym rozwoju. Nasze produkty są doceniane zarówno przez klientów, jak i ekspertów o czym świadczą liczne nagrody i wyróżnienia. Posiadamy tytuł Firma Fair Play 2019 oraz godło Zdrowa Marka Roku.
JEDNOSTKI WŁASNE
ZPM Grot posiada 70 sklepów w regionie łódzkim i mazowieckim. Adresy sklepów dostępne są na stronie www.zpmgrot.pl/sklepy Poniżej kilka wybranych adresów sklepów:
- Łódź, ul. Nastrojowa 52,
- Łódź, ul. Rydzowa 20,
- Łódź, ul. Złotno 56,
- Łódź, ul. Pasieczna 21,
- Łódź, ul. Tatrzańska42/44,
- Andrespol, ul. Rokicińska 125,
- Konstantynów, Zgierska 11,
- Babice Nowe, ul. Warszawska 95,
- Warszawa, ul. Wiolinowa 14,
- Warszawa, ul. Lasek Brzozowy 12A,
- Warszawa, ul. Czumy 3B,
- Bełchatów, ul. Świętej Barbary 1,
- Radomsko, ul. Leszka Czarnego 15.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ZPM GROT współpracuje z 24 sklepami franczyzowymi zlokalizowanymi w regionie łódzkim, mazowieckim, świętokrzyskim i opolskim. Poniżej kilka wybranych adresów sklepów:
- Łódź, ul. Ketlinga 21,
- Łódź, ul. Pojezierska 2/6,
- Łódź, ul. Wyszyńskiego 61,
- Łódź, ul. Armii Krajowej 35,
- Sieradz, ul. Polna 26,
- Zduńska Wola, ul. Łaska 77,
- Warszawa, ul. Dereniowa 10,
- Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 106B,
- Warszawa, ul. Wąwozowa 32,
- Warszawa, ul. K.E.N. 83,
- Opole, 1 maja 24,
- Częstochowa, ul. Marysia 76A.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wykonanie aranżacji lokalu oraz jego obrandowanie,
- Pełne wyposażenie sklepu w lady, meble, urządzenia chłodnicze oraz system informatyczny z modułem elektronicznego zamawiania towaru i analizą sprzedaży,
- Wsparcie przy dostosowaniu sklepu do wymogów Sanepidu,
- Szkolenia w zakresie zarządzania sklepem, znajomości produktów, ze szczególnym uwzględnieniem wędlin i mięsa; standardów obsługi klienta, sprzedaży, obsługi systemu informatycznego, księgowości,
- Udział we wszystkich kampaniach i akcjach marketingowych organizowanych dla sieci sprzedaży ZPM Grot.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Brak opłaty licencyjnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sklepu spożywczego lub mięsnego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Grot J. Grot Sp. j.
ul. Zakładowa 3/7, 95-030 Starowa Góra
603 774 807
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Sławomir Łucki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Delikatesy Mięsne Grot są zaopatrywane codziennie przez zakład przetwórczy franczyzodawcy. Logistyka przysparza jednak pewnych ograniczeń w rozwoju sieci...
Regionalne targi franczyzy w Katowicach za nami. Odwiedzający poznali ponad 50 pomysłów na biznes na każdą kieszeń.
Z okazji targów Pomysł na firmę 8-9 kwietnia w Katowicach przygotowaliśmy darmowy bilet na targi dla naszych czytelników.

Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché mają zagwarantowane wsparcie ze strony centrali, a to ułatwia proces uruchomienia nowego lub przejęcia istniejącego supermarketu.
Franczyzodawca Żabki realizuje pomysł, który ma spowodować zwiększenie sprzedaży w sklepach franczyzowych. Przeprowadza akcję o nazwie „Operacja Żabka”. Na czym ona polega?
Chcesz zainwestować w supermarket spożywczy albo w sklep z branży dom i ogród? Muszkieterowie zapraszają na bezpłatny webinar 10 grudnia.
Rozpocznij współpracę franczyzową z ekspertami dystrybucji
Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

Franczyzodawca marki zapewnia swoim partnerom nowinki technologiczne, żeby łatwiej było im zarządzać sklepami. Postawa ta procentuje – sieć liczy już ponad 6,5 tys. placówek.
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché muszą przejść półroczne szkolenie. Jakie jeszcze warunki powinni spełniać?
Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?
Piekarnie rzemieślnicze przeżywają dziś renesans, zarówno pod względem otwarć, jak i popytu na zdrowe pieczywo. Kto w tej branży ma szansę zarobić najwięcej?
O ile popyt na boczniaki i shiitake rośnie, a producentów wciąż jest niewiele, to na rynku pieczarek coraz trudniej przetrwać.
– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.