Delikatesy Mięsne Grot

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Grot to rodzinna firma z tradycjami, działająca na rynku od 30 lat. ZPM Grot jest jedną z największych i sieci delikatesów mięsnych w województwie łódzkim oraz znaną marką w Warszawie. Oferujemy szeroki wybór wędlin najwyższej jakości, mięs – wyłącznie od polskich hodowców oraz kulinariów bez konserwantów. Delikatesy pozycjonowane są jako sklepy Premium. Nowoczesny design, specjalistyczne wyposażenie, system oświetlenia dedykowany ladom wędliniarsko-mięsnym, sposób ekspozycji produktów, komunikacja marketingowa z klientem – to wszystko składa się na jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci Delikatesów Mięsnych.
System franczyzowy polega na podjęciu współpracy z potencjalnym franczyzobiorcą w zakresie przekazania Delikatesów Mięsnych GROT już funkcjonujących w ramach sieci sprzedaży lub otworzenie zupełnie nowego sklepu.
Dynamiczny rozwój sklepów GROT to efekt wysokiej jakości produktów, bogatej oferty handlowej oraz zasad współpracy z franczyzobiorcami opartych na partnerstwie i ciągłym rozwoju. Nasze produkty są doceniane zarówno przez klientów, jak i ekspertów o czym świadczą liczne nagrody i wyróżnienia. Posiadamy tytuł Firma Fair Play 2019 oraz godło Zdrowa Marka Roku.
JEDNOSTKI WŁASNE
ZPM Grot posiada 70 sklepów w regionie łódzkim i mazowieckim. Adresy sklepów dostępne są na stronie www.zpmgrot.pl/sklepy Poniżej kilka wybranych adresów sklepów:
- Łódź, ul. Nastrojowa 52,
- Łódź, ul. Rydzowa 20,
- Łódź, ul. Złotno 56,
- Łódź, ul. Pasieczna 21,
- Łódź, ul. Tatrzańska42/44,
- Andrespol, ul. Rokicińska 125,
- Konstantynów, Zgierska 11,
- Babice Nowe, ul. Warszawska 95,
- Warszawa, ul. Wiolinowa 14,
- Warszawa, ul. Lasek Brzozowy 12A,
- Warszawa, ul. Czumy 3B,
- Bełchatów, ul. Świętej Barbary 1,
- Radomsko, ul. Leszka Czarnego 15.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ZPM GROT współpracuje z 24 sklepami franczyzowymi zlokalizowanymi w regionie łódzkim, mazowieckim, świętokrzyskim i opolskim. Poniżej kilka wybranych adresów sklepów:
- Łódź, ul. Ketlinga 21,
- Łódź, ul. Pojezierska 2/6,
- Łódź, ul. Wyszyńskiego 61,
- Łódź, ul. Armii Krajowej 35,
- Sieradz, ul. Polna 26,
- Zduńska Wola, ul. Łaska 77,
- Warszawa, ul. Dereniowa 10,
- Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 106B,
- Warszawa, ul. Wąwozowa 32,
- Warszawa, ul. K.E.N. 83,
- Opole, 1 maja 24,
- Częstochowa, ul. Marysia 76A.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wykonanie aranżacji lokalu oraz jego obrandowanie,
- Pełne wyposażenie sklepu w lady, meble, urządzenia chłodnicze oraz system informatyczny z modułem elektronicznego zamawiania towaru i analizą sprzedaży,
- Wsparcie przy dostosowaniu sklepu do wymogów Sanepidu,
- Szkolenia w zakresie zarządzania sklepem, znajomości produktów, ze szczególnym uwzględnieniem wędlin i mięsa; standardów obsługi klienta, sprzedaży, obsługi systemu informatycznego, księgowości,
- Udział we wszystkich kampaniach i akcjach marketingowych organizowanych dla sieci sprzedaży ZPM Grot.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Brak opłaty licencyjnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sklepu spożywczego lub mięsnego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Zakład Przetwórstwa Mięsnego GROT sp. j.
ul. Zakładowa 3/7, 95-030 Starowa Góra
603 774 807
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Sławomir Łucki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Zakład Przetwórstwa Mięsnego GROT sp. j. (ul. Zakładowa 3/7, 95-030 Starowa Góra). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Delikatesy Mięsne Grot oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zpmgrot.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Monika Włodarczyk i Maciej Sikora, franczyzobiorcy Delikatesów Mięsnych Grot, mają długą historię współpracy z tą marką. Jak sobie radzą?
Delikatesy Mięsne Grot są zaopatrywane codziennie przez zakład przetwórczy franczyzodawcy. Logistyka przysparza jednak pewnych ograniczeń w rozwoju sieci...
Regionalne targi franczyzy w Katowicach za nami. Odwiedzający poznali ponad 50 pomysłów na biznes na każdą kieszeń.
Z okazji targów Pomysł na firmę 8-9 kwietnia w Katowicach przygotowaliśmy darmowy bilet na targi dla naszych czytelników.

Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
Obecnie czasy nie napawają optymizmem, a indeks nastrojów konsumenckich jest na bardzo niskim poziomie.

W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.
Żabka rusza z nową kampanią marketingową, pod hasłem „Uwolnij swój czas”. I chce być w jeszcze mocniejszym cyfrowym kontakcie ze swoimi klientami.
Żabka ma już 8500 sklepów w Polsce. Boguchwałowice w woj. śląskim, gdzie niedawno otworzyła się rekordowa placówka, są najmniejszą miejscowością, w której pojawiła się Żabka.
Auchan planuje otworzyć 183 sklepy franczyzowe do 2027 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Grupa Muszkieterów mocno stawia na pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. W planach jest też m.in. przyłączanie sklepów spoza sieci, otwieranie nowych placówek i nowy format handlowy dla marki Intermarché.
Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Co o nich sądzi Anita Piwońska, franczyzobiorczyni marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.