Liquider

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Liquider Store to jeden z największych systemów franczyzowych w branży e-papierosów i produktów konopnych. Pierwsze placówki powstały w 2013 roku, a obecnie obejmują ponad 70 lokalizacji w całym kraju.
FRANCZYZA LIQUIDER POLAND To gotowe rozwiązanie dla osób szukających pomysłu na własny biznes. Nasza oferta jest zlokalizowana w branży papierosów elektronicznych płynów do papierosów elektronicznych oraz akcesoriów jak również olei i liquidów CBD.
OFERUJEMY:
- Dostępność produktów dedykowanych wyłącznie dla sieci Liquider
- Pozyskanie powierzchni handlowej
- Przekazanie sprawdzonej koncepcji know-how
- Projekt adaptacji i wyposażenia stoiska handlowego
- Efektywny system wdrożeniowy
- Wsparcie marketingowe i operacyjne
- Atrakcyjne formy finansowania
- Wsparcie przy otwarciu oraz codzienna opieka konsultanta
- Mobilna platforma zakupowa
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY Z LIQUIDER
- Biznes pod znanym i prestiżowym logo
- Stabilność i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sieci franczyzowej
- Efektywny system motywacyjny
- Udział w najszybciej rozwijającej się branży
- Bogata oferta produktowa
- Decyzyjność i realny wpływ na rozwój sieci
- Gwarancja najwyższej jakości
- Realny zwrot inwestycji w krótkim czasie
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt uruchomienia placówki: 20 - 35 tys. netto;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Optymalna powierzchnia wyspy handlowej to 8-12 m2;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Liquider Poland Sp. z o.o. Sp. k.
Robakowo, ul. Poznańska 6A, 62-023 Gądki
798 764 709
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Osoby zainteresowane szczegółami współpracy prosimy o wypełnienie kwestionariusza lub kontakt do Manager Ds. Rozwoju
Miłosz Stefaniak
798 764 709
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Liquider Store umożliwia franczyzobiorcom współpracę w trzech wariantach. Czym się różnią?
Mieszkanie na wynajem, giełda, e-biznes, własna firma we franczyzie – sprawdź, w co warto zainwestować, żeby osiągnąć jak największe zyski.
Ustawodawca nie ułatwia życia producentom e-papierosów. Zmiany w prawie mogą jednak pozytywnie wpłynąć na biznes franczyzobiorców.

Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché mają zagwarantowane wsparcie ze strony centrali, a to ułatwia proces uruchomienia nowego lub przejęcia istniejącego supermarketu.
Franczyzodawca Żabki realizuje pomysł, który ma spowodować zwiększenie sprzedaży w sklepach franczyzowych. Przeprowadza akcję o nazwie „Operacja Żabka”. Na czym ona polega?
Chcesz zainwestować w supermarket spożywczy albo w sklep z branży dom i ogród? Muszkieterowie zapraszają na bezpłatny webinar 10 grudnia.
Rozpocznij współpracę franczyzową z ekspertami dystrybucji
Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

Franczyzodawca marki zapewnia swoim partnerom nowinki technologiczne, żeby łatwiej było im zarządzać sklepami. Postawa ta procentuje – sieć liczy już ponad 6,5 tys. placówek.
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché muszą przejść półroczne szkolenie. Jakie jeszcze warunki powinni spełniać?
Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?
Piekarnie rzemieślnicze przeżywają dziś renesans, zarówno pod względem otwarć, jak i popytu na zdrowe pieczywo. Kto w tej branży ma szansę zarobić najwięcej?
O ile popyt na boczniaki i shiitake rośnie, a producentów wciąż jest niewiele, to na rynku pieczarek coraz trudniej przetrwać.
– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.