Dastan

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

O MARCE

DASTAN powstał w 1989 r. i już od trzydziestu lat tworzy styl Polaków tworząc ubrania cechujące się klasyczną elegancją z wyczuciem najnowszych trendów. Marka do dziś pozostaje w 100% polską, a jej siedziba, wraz z działem projektowym i krawieckim znajduje się niezmiennie kilkanaście kilometrów od Łodzi – kolebki krawiectwa i przemysłu włókienniczego. DASTAN to firma rodzinna, w której poza więzami krwi, właścicieli łączy pasja do mody oraz doświadczenie w branży odzieżowej przekazywane z pokolenia na pokolenie. Dzięki temu marka od trzech dekad jest optymalnie zarządzana, prowadząc spójną i stabilną politykę. Skutkuje to posiadanymi obecnie 25 salonami firmowymi i 120 sklepami partnerskimi na terenie całej Polski.

FUNKCJONOWANIE

Choć marka DASTAN znana jest przede wszystkim z wysokiej jakości garniturów, jej portfolio obejmuje pełną ofertę odzieży męskiej: od okryć wierzchnich, przez wspomnianą klasykę czy ubrania w stylu casual, aż do bielizny, dodatków oraz akcesoriów. Właścicielom marki zależy na zachowaniu najwyższych standardów jakości, dlatego wszystkie ubrania z metką DASTAN wykonywane są w Polsce z materiałów zakupionych u krajowych producentów.

W ciągu roku marka przygotowuje dwie pełne kolekcje: na sezon wiosna-lato oraz jesień-zima. Należy jednak podkreślić, że nowe fasony wprowadzane są na rynek praktycznie w każdym miesiącu. Podstawowym założeniem marki są, poza regularnymi kolekcjami sezonowymi, także krótkie, niepowtarzalne, a często również limitowane serie. Dzięki temu marka w szybki i dobry sposób reaguje na obowiązujące trendy i odpowiada na wzrastające potrzeby klientów.

Dzięki systemowi centralnych promocji i wyprzedaży produktów marka dba o to, by rotacja asortymentu w salonach była wysoka. Dodatkowym wsparciem sprzedaży są działania reklamowe oraz w zakresie public relations zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych oraz regularne konsultacje doświadczonego merchandisera, który pomaga zorganizować przestrzeń sklepu i odpowiednio wyeksponować produkty.

KLIENCI

Klienci cenią w marce DASTAN wysoką jakość w połączeniu z przystępnymi cenami. W czasach kiedy świat zalewany jest międzynarodowymi koncernami i kolejnymi markami oferującymi modę fast-fashion, klienci zwracają się ku lokalnym markom, tworzącym świadomą modę. Jedną z nich jest DASTAN, którego program lojalnościowy Dastan Club ma już 30 tysięcy członków, dla których produkty z metką DASTAN są oczywistym wyborem przy zakupie odzieży męskiej. 

WŁASNY SALON POD OPIEKĄ DOŚWIADCZONEJ MARKI

System franczyzowy marki DASTAN oparty jest na zasadach franczyzy depozytowej.

Aktualnie marka posiada 22 salony własne, 3 salony franczyzowe i 120 sklepów partnerskich na terenie całej Polski.

W związku z dynamicznym rozwojem marka poszukuje Partnerów franczyzowych w miastach o wielkości powyżej 30tys. mieszkańców.

JEDNOSTKI WŁASNE

25

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

DASTAN oferuje partnerom:

  • pomoc w ocenie lokalizacji sklepu
  • wsparcie w negocjacjach z centrami handlowymi
  • bezpłatny projekt aranżacji salonu
  • pomoc w realizacji prac nad projektem architektonicznym, branżowym oraz koordynacji prac adaptacyjnych w lokalu
  • możliwość współfinansowania aranżacji w oparciu o atrakcyjny system spłat
  • dostarczenie sprawdzonych standardów Visual Merchandising
  • darmowe oprogramowanie oraz sprzęt (kasy fiskalne i komputery) niezbędne do prowadzenia salonu
  • pakiet szkoleń dla właściciela oraz pracowników
  • wsparcie w procesie rekrutacji
  • opiekę merytoryczną doświadczonego i wykfalifikowanego Kierownika Regionalnego 
  • podręcznik operacyjny ułatwiający prowadzenie salonu
  • reklamę i promocję salonu w popularnych kanałach sprzedaży
  • stałe zaplecze marketingowe
  • brak dodatkowych opłat za wykorzystanie wizerunku (w tym opłat licencyjnych)
  • pełne zatowarowanie sklepu, logistykę dostaw uzupełniających, bieżącą analizę sprzedaży oraz zarządzanie towarem
  • optymalizację dostaw i rotację dostępnego towaru
  • promocyjne akcje sprzedażowe
  • atrakcyjne warunki prowizyjne

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Przystąpienie do sieci DASTAN nie wiąże się z żadnymi opłatami licencyjnymi. Koszt adaptacji salonu zależy od stanu lokalu i zakresu koniecznych zmian. Istnieje możliwość negocjacji przeniesienia kosztów adaptacji oraz wyposażenia salonu na Franczyzodawcę. Jest także możliwość współfinansowania aranżacji w oparciu o atrakcyjny system spłat.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

DASTAN oczekuje od partnerów:

  • miasta o wielkości powyżej 30 tys. mieszkańców
  • lokalu o powierzchni od 70 do 90 m 2 w atrakcyjnej lokalizacji (centra handlowe lub przy ulicy handlowej)
  • odpowiedniego zaplecza finansowego, pozwalającego pokryć koszty inwestycji związanej z adaptacją lokalu wg wytycznych marki DASTAN
  • zaangażowania w efektywne zarządzanie salonem
  • ubezpieczenia powierzonego towaru

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Dastan

Ks. Ściegiennego 38, 95-080 Tuszyn

792 174 640

rwojcicki@dastan.pl

dastan.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Robert Wójcicki

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Dastan.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.