Dastan

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

O marce

DASTAN powstał w 1989 r. i już od trzydziestu lat tworzy styl Polaków tworząc ubrania cechujące się klasyczną elegancją z wyczuciem najnowszych trendów. Marka do dziś pozostaje w 100% polską, a jej siedziba, wraz z działem projektowym i krawieckim znajduje się niezmiennie kilkanaście kilometrów od Łodzi – kolebki krawiectwa i przemysłu włókienniczego. Dastan to firma rodzinna, w której poza więzami krwi, właścicieli łączy pasja do mody oraz doświadczenie w branży odzieżowej przekazywane z pokolenia na pokolenie. Dzięki temu marka od trzech dekad jest optymalnie zarządzana, prowadząc spójną i stabilną politykę. Skutkuje to posiadanymi obecnie 25 salonami firmowymi i 120 sklepami partnerskimi na terenie całej Polski.

Funkcjonowanie

Choć marka Dastan znana jest przede wszystkim z wysokiej jakości garniturów, jej portfolio obejmuje pełną ofertę odzieży męskiej: od okryć wierzchnich, przez wspomnianą klasykę czy ubrania w stylu casual, aż do bielizny, dodatków oraz akcesoriów. Właścicielom marki zależy na zachowaniu najwyższych standardów jakości, dlatego wszystkie ubrania z metką Dastan wykonywane są w Polsce z materiałów zakupionych u krajowych producentów.

W ciągu roku marka przygotowuje dwie pełne kolekcje: na sezon wiosna-lato oraz jesień-zima. Należy jednak podkreślić, że nowe fasony wprowadzane są na rynek praktycznie w każdym miesiącu. Podstawowym założeniem marki są, poza regularnymi kolekcjami sezonowymi, także krótkie, niepowtarzalne, a często również limitowane serie. Dzięki temu marka w szybki i dobry sposób reaguje na obowiązujące trendy i odpowiada na wzrastające potrzeby klientów.

Dzięki systemowi centralnych promocji i wyprzedaży produktów marka dba o to, by rotacja asortymentu w salonach była wysoka. Dodatkowym wsparciem sprzedaży są działania reklamowe oraz w zakresie public relations zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych oraz regularne konsultacje doświadczonego merchandisera, który pomaga zorganizować przestrzeń sklepu i odpowiednio wyeksponować produkty.

Klienci

Klienci cenią w marce DASTAN wysoką jakość w połączeniu z przystępnymi cenami. W czasach kiedy świat zalewany jest międzynarodowymi koncernami i kolejnymi markami oferującymi modę fast-fashion, klienci zwracają się ku lokalnym markom, tworzącym świadomą modę. Jedną z nich jest DASTAN, którego program lojalnościowy Dastan Club ma już 30 tysięcy członków, dla których produkty z metką DASTAN są oczywistym wyborem przy zakupie odzieży męskiej. 

Własny salon pod opieką doświadczonej marki

  • System franczyzowy marki Dastan oparty jest na zasadach franczyzy depozytowej,
  • Aktualnie marka posiada 22 salony własne, 3 salony franczyzowe i 120 sklepów partnerskich na terenie całej Polski,
  • W związku z dynamicznym rozwojem marka poszukuje Partnerów franczyzowych w miastach o wielkości powyżej 30 tys. mieszkańców.

JEDNOSTKI WŁASNE

25

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Dastan oferuje partnerom:

  • pomoc w ocenie lokalizacji sklepu,
  • wsparcie w negocjacjach z centrami handlowymi,
  • bezpłatny projekt aranżacji salonu,
  • pomoc w realizacji prac nad projektem architektonicznym, branżowym oraz koordynacji prac adaptacyjnych w lokalu,
  • możliwość współfinansowania aranżacji w oparciu o atrakcyjny system spłat,
  • dostarczenie sprawdzonych standardów Visual Merchandising,
  • darmowe oprogramowanie oraz sprzęt (kasy fiskalne i komputery) niezbędne do prowadzenia salonu,
  • pakiet szkoleń dla właściciela oraz pracowników,
  • wsparcie w procesie rekrutacji,
  • opiekę merytoryczną doświadczonego i wykfalifikowanego Kierownika Regionalnego,
  • podręcznik operacyjny ułatwiający prowadzenie salonu,
  • reklamę i promocję salonu w popularnych kanałach sprzedaży,
  • stałe zaplecze marketingowe,
  • brak dodatkowych opłat za wykorzystanie wizerunku (w tym opłat licencyjnych),
  • pełne zatowarowanie sklepu, logistykę dostaw uzupełniających, bieżącą analizę sprzedaży oraz zarządzanie towarem,
  • optymalizację dostaw i rotację dostępnego towaru,
  • promocyjne akcje sprzedażowe,
  • atrakcyjne warunki prowizyjne.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Przystąpienie do sieci Dastan nie wiąże się z żadnymi opłatami licencyjnymi. Koszt adaptacji salonu zależy od stanu lokalu i zakresu koniecznych zmian. Istnieje możliwość negocjacji przeniesienia kosztów adaptacji oraz wyposażenia salonu na franczyzodawcę. Jest także możliwość współfinansowania aranżacji w oparciu o atrakcyjny system spłat.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Dastan oczekuje od partnerów:

  • miasta o wielkości powyżej 30 tys. mieszkańców,
  • lokalu o powierzchni od 70 do 90 mkw. w atrakcyjnej lokalizacji (centra handlowe lub przy ulicy handlowej),
  • odpowiedniego zaplecza finansowego, pozwalającego pokryć koszty inwestycji związanej z adaptacją lokalu wg wytycznych marki Dastan,
  • zaangażowania w efektywne zarządzanie salonem,
  • ubezpieczenia powierzonego towaru.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Dastan

Ks. Ściegiennego 38, 95-080 Tuszyn

792 174 640

rwojcicki@dastan.pl

dastan.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Robert Wójcicki

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Dastan.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.