Daisy - Specjalistyczne sklepy z artykułami dla zwierząt domowych

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Oferujemy sprawdzony system Franczyzy Depozytowej oparty na wieloletnim doświadczeniu w handlu artykułami dla zwierząt domowych. Nasz sklep wyróżnia się doskonałą obsługą i bogatą ofertą, w której każdy klient znajdzie coś dla siebie. Zapewniamy całkowicie wyposażony i zatowarowany sklep z ciągłymi dostawami towaru bezpośrednio do placówki.
JEDNOSTKI WŁASNE
- ul. Nowodąbrowska 127, 33-100 Tarnów
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5 - Rzeszów, Warszawa, Gdańsk (x2), Kraków
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca może liczyć na nasze wsparcie marketingowe, doradztwo, szkolenia oraz pomoc w prowadzeniu sklepu przez cały okres trwania współpracy. Wypracowane metody sprzedaży oraz przetestowane rozwiązania handlowe i marketingowe sprawiają, że sklep jest bardzo dobrze odbierany przez naszych klientów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 27,9 tys. zł netto (kwota inwestycji jest uzależniona od wielkości lokalu)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy osób gotowych do prowadzenia działalności gospodarczej z pozytywnym nastawieniem do klienta. Przedsiębiorca musi dysponować lokalem własnym lub wynajętym o powierzchni od 25-80+ mkw. Lokal musi być wykończony wg standardów wymaganych przez Daisy Sklep Zoologiczny.
Miasta: powyżej 15 tys. mieszkańców
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Remigiusz Sonik
+48 601 426 559
Barbara Sonik
+48 721 363 780
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście – zarówno dużym, jak i małym.
Marka sklepów zoologicznych Daisy właśnie przygotowuje nowe otwarcia. Produkty dla zwierząt okazały się dobrym asortymentem sprzedażowym na ciężkie czasy pandemii.
Mieszkanie na wynajem, giełda, e-biznes, własna firma we franczyzie – sprawdź, w co warto zainwestować, żeby osiągnąć jak największe zyski.
Mobilna gastronomia, zwłaszcza wiosną i latem jest kuszącym biznesem. Ale w tej branży można zarabiać przez cały rok. Trzeba tylko dobrze wybrać.
Duże miasta kuszą lepszym życiem. W jaki biznes zainwestować, by w wielkomiejskim ścisku znaleźć swoje miejsce i móc liczyć zyski?

Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché mają zagwarantowane wsparcie ze strony centrali, a to ułatwia proces uruchomienia nowego lub przejęcia istniejącego supermarketu.
Franczyzodawca Żabki realizuje pomysł, który ma spowodować zwiększenie sprzedaży w sklepach franczyzowych. Przeprowadza akcję o nazwie „Operacja Żabka”. Na czym ona polega?
Chcesz zainwestować w supermarket spożywczy albo w sklep z branży dom i ogród? Muszkieterowie zapraszają na bezpłatny webinar 10 grudnia.
Rozpocznij współpracę franczyzową z ekspertami dystrybucji
Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

Franczyzodawca marki zapewnia swoim partnerom nowinki technologiczne, żeby łatwiej było im zarządzać sklepami. Postawa ta procentuje – sieć liczy już ponad 6,5 tys. placówek.
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché muszą przejść półroczne szkolenie. Jakie jeszcze warunki powinni spełniać?
Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?
Piekarnie rzemieślnicze przeżywają dziś renesans, zarówno pod względem otwarć, jak i popytu na zdrowe pieczywo. Kto w tej branży ma szansę zarobić najwięcej?
O ile popyt na boczniaki i shiitake rośnie, a producentów wciąż jest niewiele, to na rynku pieczarek coraz trudniej przetrwać.
– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.