Kraina Serów
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kraina Serów to pierwsza w Polsce sieć specjalistycznych sklepów z serami. Na polskim rynku jesteśmy wyłącznym dystrybutorem aż 80% asortymentu. To daje absolutną przewagę konkurencyjną dla naszej firmy. Naszym partnerom oferujemy unikalną koncepcję i priorytetowy rozwój franczyzy dla danego regionu.
Nasza franczyza – to wielopoziomowe możliwości osiągnięcia stabilnego dochodu i zwrotu z inwestycji. Rosnące zainteresowanie produktami wysokiej jakości oraz kompleksowe podejście do klienta sprawia, że działalność franczyzobiorcy będzie rentowna i opłacalna. Zapewniamy naszym partnerom metodologiczną i praktyczną pomoc przy zakładaniu franczyzy oraz pełne wsparcie we wszystkich procesach biznesowych w przyszłości.
Przejdź z nami 5 kroków i zostań pełnoprawnym partnerem sieci sklepów „Kraina Serów” w Twoim mieście!
- Oszacowanie lokalizacji i kandydata do franczyzy.
- Podpisanie umowy franczyzowej.
- Szkolenie personelu.
- Przygotowanie sklepu według standardów „Krainy Serów”.
- Otwarcie sklepu.
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nasi franczyzobiorcy otrzymują wszechstronne szkolenia, doradztwo oraz pełne i profesjonalne wsparcie we wszystkich procesach biznesowych na każdym etapie współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nasza franczyza to wielopoziomowe możliwości osiągnięcia stabilnego dochodu i zwrotu z inwestycji. Wszystkie zasady zawarte są w umowie. Oferujemy pomoc na każdym etapie współpracy. Koszt inwestycji to 60-90 tys. zł oraz jednorazowa opłata 4 tys. euro. Franczyzodawca przez pierwsze trzy miesiące pobiera 2% od obrotu netto a następnie – 4%. Zwrot inwestycji można osiągnąć od 8 do 24 miesięcy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Kraina Serów Sp. z o.o.
Chałubińskiego 9/2, 02-004 Warszawa
577584926, 531180811
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Roman Shuta Prezes nr tel. 577584926
Emilia Grębowicz Menadżer operacyjny nr tel. 531180811
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Kraina Serów Sp. z o.o. (Chałubińskiego 9/2, 02-004 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kraina Serów oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie krainaserow.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Sieć specjalistycznych sklepików z serami chce otworzyć w Polsce około 20 placówek franczyzowych. Jak jej idzie?
Żabka przygotowuje się do otwarcia sklepu z numerem 11 tys. i podlicza wyniki finansowe.
– Chcemy się rozwijać we franczyzie, dzięki temu będziemy mogli sprawniej otwierać sklepy w każdym zakątku Polski – mówi Adam Małojec, country manager w Candy Pop.
22 października 2024 roku o godz. 18:00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. "5 kroków do otwarcia własnej Żabki". Spotkanie poprowadzą specjaliści ds. franczyzy Żabki, a gościem specjalnym będzie franczyzobiorca sieci.
W branży spożywczej nie brakuje silnych marek, które rozwijają się przez franczyzę. Przyjdź na Targi Franczyza 24-26 października i poznaj ich licencję na biznes.
W związku z planowanym wejściem na warszawską giełdę Żabka – w ramach oferty publicznej – sprzedaje akcje inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym. Ile trzeba za nie zapłacić?
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Partner grupy Chorten z Białegostoku prowadzi osiem sklepów i myśli o kolejnych. Czemu zawdzięcza sukces w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż?
Sieć stawia na nowe technologie i przyciąganie do siebie właścicieli niezależnych sklepów. Jak jeszcze chce się rozwijać?
Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu, otrzymają dodatkowe środki do 14 tys. zł. Sieć gwarantuje też w pełni wyposażony sklep, szkolenia i inne wsparcie.
W sieci Unikat działa pięć placówek, ale w tym roku chce otworzyć kolejnych dwadzieścia. Czym przekona do siebie partnerów?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.