Tally Wejil

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

TALLY WEiJL to międzynarodowa marka modowa dla młodych i pewnych siebie kobiet. Dostarczanie najnowszych trendów i tworzenie innowacyjnych projektów zapewnia marce sukces już od ponad trzydziestu lat. Założona w 1984 roku przez Tally Elfassi-Weijl i Beata Grüringa, rodzinna firma z siedzibą w Bazylei (Szwajcaria) powstała, kiedy w modzie królowały natapirowane fryzury, spandex, a muzyka disco była nieodłącznym towarzyszem codziennego dnia. 

Z pasji do mody Tally Elfassi – Weijl zaczęła tworzyć swoje projekty, które  już po krótkim czasie zaowocowały 12 kolekcjami w roku, dostarczanymi do dużych, szwajcarskich domów mody i butików.

Tally stała się legendę w świecie mody. Do dzisiaj oferuje kobietom ciekawe projekty, dzięki czemu  czują się piękne i pewne siebie.

W roku 1987 Tally i Beat otworzyli swój pierwszy sklep we Fryburgu w Szwajcarii, następnie w 1993 roku rozpoczęli ekspansję na terenie całej Szwajcarii. 10 lat później otwarto pierwszy sklep w Niemczech, a zaledwie trzy lata później, czyli w 2000 roku pierwszy sklep w Polsce. W ciągu kolejnych kilku lat marka TALLY WEIJL otwierała ponad 100 sklepów rocznie. Dzisiaj TALLY WEIJL należy do grona czołowych graczy świata mody, posiadając prawie 900 sklepów w 39 krajach na całym świecie.  

Począwszy od TALLY CAMPUS w Bazylei poprzez biura, sklepy i magazyny na całym świecie, firma TALLY WEIJL zatrudnia ponad 3500 pracowników.

JEDNOSTKI WŁASNE

34

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

2

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  1. Brak opłat wstępnych i licencyjnych.
  2. Pełen asortyment towarowy przekazany w formie depozytu.
  3. Know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego.
  4. Pomoc i doradztwo przy negocjacjach warunków umowy najmu.
  5. Gotowy projekt salonu.
  6. Wsparcie brand managerów, visual merchandiserów, IT.
  7. Bezpłatne szkolenia z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, IT.
  8. Wsparcie marketingowe. 

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Koszt adaptacji lokalu – kwota w zależności  od stanu lokalu i zakresu koniecznych prac (prace budowlane na koszt franczyzobiorcy).
  • Koszty wyposażenia  =lokalu w meble, elementy dekoracyjne, oświetleniowe, IT  to ok.  550,00 EUR za 1m2 

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Miasta powyżej 50 tys. mieszkańców.
  • Galerie handlowe w atrakcyjnej śródmiejskiej lokalizacji.
  • Lokale liczące 140-200 m2  w sąsiedztwie innych sklepów odzieżowych.
  • Gotowość do adaptacji lokalu. 
  • Depozyt gotówkowy. 

Doświadczenie w prowadzeniu sklepu z branży modowej mile widziane. Franczyzodawca może zaproponować wyszukane przez siebie lokalizacje.

 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Tally Weijl (Polska) Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 65/79; 00-697 Warszawa

668 842 685

a.strauchold@tally-weijl.com

tally-weijl.com

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Anna Strauchold

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Tally Wejil.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.