TeaClub Klub Herbaty

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Posiadamy ponad 25 lat doświadczenia w prowadzeniu sklepów z kawą i herbatą. Ściśle współpracujemy z ogólnopolską siecią Five o’Clock, której jesteśmy bezpośrednim dostawcą. Dysponujemy bardzo szerokim asortymentem i know-how dotyczącym herbat, kaw i akcesoriów.
Stworzyliśmy kompleksowy program franczyzowy dla sklepu i wyspy. Oferowane produkty to konfekcjonowane herbaty i kawy najwyższej jakości oraz akcesoria. Przewidywany asortyment sklepowy składał się będzie z herbat luzem w pudełkach, piramidek oraz kopert z piramidkami. Dodatkowo w ofercie znajdować się będą herbaty ekskluzywne oraz serie sezonowe i okazjonalne. Ponadto sklep oferować będzie pakowaną kawę ziarnistą oraz podstawowy, choć starannie wyselekcjonowany, dobór akcesoriów do parzenia kawy i herbaty. Projekt sklepu przewidziany jest dla lokalu o powierzchni ok. 25 mkw. i dostosowywany jest na potrzeby franczyzobiorcy. Wyspa ma optymalny dla centrów handlowych wymiar od 8 do 10 mkw.
Sklep i wyspa zostały zaprojektowane tak aby zoptymalizować magazynowanie produktu. Projekt mebli uwzględnił możliwość przechowywania większej ilości towaru, bez konieczności posiadania zaplecza.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy wsparcie w następujących dziedzinach:
- brak opłat licencyjnych oraz opłaty bieżącej,
- stały dostęp do najwyższej jakości herbat i kaw,
- wyselekcjonowany dobór akcesoriów do parzenia herbat i kaw,
- projekt sklepu lub wyspy,
- stałe wsparcie w projektach innowacyjnych,
- wprowadzanie nowego asortymentu, produktów sezonowych,
- kompleksowe wyposażenie w meble niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sklepu,
- pełne szkolenie z zakresu nauki parzenia herbat i kaw,
- standardy profesjonalnej obsługi,
- procedury wdrożeniowe,
- wsparcie marketingowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- sklep franczyzowy TeaClub - 5,5 tys. zł za mkw, w zależności od wielkości lokalu. W cenę wliczony jest projekt, dostosowanie go do lokalu, umeblowanie oraz montaż. Podstawowe zatowarowanie sklepu to kwota ok. 10 tys. zł,
- wyspa franczyzowa TeaClub - 5,5 tys. zł za mkw, w zależności od wielkości wyspy. W cenę wliczony jest projekt, umeblowanie oraz montaż. Podstawowe zatowarowanie wyspy to kwota ok. 10 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- kapitał na pokrycie kosztów związanych z inwestycją przystąpienia do sieci,
- posiadanie działalności gospodarczej bądź gotowość do jej założenia,
- odpowiednia lokalizacja/lokal,
- akceptacja obowiązkowego asortymentu oraz polityki cenowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Magnus Brzezicki
Dorota Jasińska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché mają zagwarantowane wsparcie ze strony centrali, a to ułatwia proces uruchomienia nowego lub przejęcia istniejącego supermarketu.
Franczyzodawca Żabki realizuje pomysł, który ma spowodować zwiększenie sprzedaży w sklepach franczyzowych. Przeprowadza akcję o nazwie „Operacja Żabka”. Na czym ona polega?
Chcesz zainwestować w supermarket spożywczy albo w sklep z branży dom i ogród? Muszkieterowie zapraszają na bezpłatny webinar 10 grudnia.
Rozpocznij współpracę franczyzową z ekspertami dystrybucji
Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.

Franczyzodawca marki zapewnia swoim partnerom nowinki technologiczne, żeby łatwiej było im zarządzać sklepami. Postawa ta procentuje – sieć liczy już ponad 6,5 tys. placówek.
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché muszą przejść półroczne szkolenie. Jakie jeszcze warunki powinni spełniać?
Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?
Piekarnie rzemieślnicze przeżywają dziś renesans, zarówno pod względem otwarć, jak i popytu na zdrowe pieczywo. Kto w tej branży ma szansę zarobić najwięcej?
O ile popyt na boczniaki i shiitake rośnie, a producentów wciąż jest niewiele, to na rynku pieczarek coraz trudniej przetrwać.
– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.