The Kooples

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Ammalfi Fashion to nie tylko firma zajmująca się dystrybucją luksusowych marek odzieżowych, sięgamy również po inne dziedziny mody, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Chcąc być liderem w branży, nie tylko na rynku polskim, obserwujemy i badamy rynek mody, szukamy nowych dróg rozwoju oraz bazujemy na tym, co udało nam się dotychczas osiągnąć. Ammalfi Fashion to grupa doświadczonych osób, które mają nie tylko profesjonalne podejście do swojej pracy, ale przede wszystkim kochają modę. Organizujemy pokazy mody, spotkania z projektantami, eventy sprzedażowe, szkolenia personelu z zakresu technik sprzedaży i Visual Merchandisingu. Sprzedajemy produkty do ponad 100 butików w całym kraju, a liczba ta stale rośnie. By dążyć do perfekcji, dodatkowo współpracujemy ze stylistami i personal shopperami, magazynami mody, programami telewizyjnymi oraz blogerami modowymi.

The Kooples to francuski brand modowy stworzony w 2008 roku przez trzech braci: Alexandra, Laurenta i Raphaela Elicha. Ubrania zaprojektowane przez rodzeństwo zawojowały Europę oraz Stany Zjednoczone. Są właścicielami ponad 400 butików na całym świecie. Ich butiki znajdują się w centrum Paryża, Londynu i Nowego Jorku. W projektach marki możemy podziwiać Gigi Hadid, Beyonce, Taylor Swift oraz top modelki czy blogerki modowe. Ubrania są wykorzystywane przez stylistów do sesji dla czołowych magazynów, takich jak Vogue, Grazia czy Numero.

The Kooples wyróżnia ogólna idea brandu, która oparta jest na wykorzystywaniu w swoich projektach miłości dwojga ludzi. Nazwa nawiązuje do słowa „couple”, co w dosłownym znaczeniu oznacza „para”. Bracia precyzyjnie dobierają do swoich kampanii zakochane duety ze świata mody, muzyki czy sztuki, które idealnie wpasowują się w klimat marki. Fenomen popularności The Kooples wynika z tworzenia unisexów, czyli ubrań uniwersalnych dla niej i dla niego. Para może iść razem na zakupy, ubrać się tak samo czy wymieniać się częściami garderoby. To popularny na Instagramie trend #CoupleLook.

The Kooples to rockowy, nowoczesny styl połączony z nutką elegancji. W ich kolekcjach królują ramoneski, ćwieki, garnitury oraz ciężkie buty, a w projektach przeważają kolor czarny i biały. Bracia szczególnie zadbali o PR marki. Wszystko związane z brandem jest cool. Począwszy od ogólnego konceptu wykorzystywania do współpracy par, po wybór miejsc na reklamę. Billboardy The Kooples wiszą na murach przy Soho lub ozdabiają słynne autobusy i taksówki w Londynie. Ostatnia kampania marki zatytułowana "We have been couple for..." przedstawia pary związane z branżą modową. Poznajemy ich związkowy staż, co podkreśla autentyczność bohaterów i potwierdza, że ich historie miłosne są prawdziwe. 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową The Kooples. 

Franczyza The Koopls jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą, prawnie i finansowo niezależnym - zwanym Franczyzobiorcą, a marką The Kooples. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz według wyznaczonego standardu, określonego przez markę w pakiecie franczyzowym.

JEDNOSTKI WŁASNE

400

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  1. pełny asortyment towarowy;
  2. know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
  3. pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
  4. gotowy projekt salonu;
  5. wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT;
  6. bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi klienta, sprzedaży oraz VM;
  7. własnościowy system zatowarowania;
  8. stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  9. brak opłat spedycyjnych;
  10. profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców;
  • galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast;
  • lokal o powierzchni 65-100 m2;
  • otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Ammalfi Sp. z o.o.

ul.Radna 10/3; 00-341 Warszawa

730 773 771

anna@ammalfi.com

ammalfi.com

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Anna Węgrzyn

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do The Kooples.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.