Bytom

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Głównym założeniem systemu franczyzowego jest budowanie współpracy z Franczyzobiorcą opartej o zasadę towaru powierzonego. Spółka oferuje ze swojej strony dzielenie się doświadczeniem biznesowym na każdym etapie inwestycji. Począwszy od zaoferowania Franczyzobiorcy pomocy w poszukiwaniu odpowiedniego lokalu, poprzez wsparcie związane z prowadzeniem i uruchomieniem placówki. Z Franczyzobiorcą rozliczamy się prowizją od obrotu netto.
JEDNOSTKI WŁASNE
117
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w znalezieniu lokalizacji/ Gotowy projekt aranżacji wnętrza
- Sprzęt komputerowy i oprogramowanie
- Koszty logistyki
- Optymalizacja zatowarowania zgodnie z najnowszymi trendami
- Opieka Visual Merchandisera
- System szkoleń
- Profesjonalne wsparcie marketingowe
- Dostęp do profesjonalnych narzędzi sprzedażowych
- Profesjonalne wsparcie centrali, w tym Regionalnego Managera Sprzedaży
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Dla marki Bytom wynosi maksymalnie 2500 zł/m2 – kwota zależna od stanu otwieranego lokalu, jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 10 000 zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego
- Zaplecze finansowe pozwalające na sfinalizowanie inwestycji
- Ponoszenie opłat wg umowy najmu
- Wynagrodzenie i system premiowy dla Pracowników
- Doświadczenie na rynku fashion
- Gotowość do podjęcia długofalowej współpracy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Katarzyna Piszczek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VRG S.A. (ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bytom oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie vrg.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
Danish Design sprzedaje duńskie ubrania z bieżących kolekcji za połowę ceny. Inwestycja w koncept jest niska, a zwrot bardzo szybki.
Franczyzodawca sieci sklepów odzieżowych Quiosque szuka franczyzobiorców. Kto może nim zostać?
Pod szyldem 1Wordloutlet działa około 12 placówek. Do końca roku ma ich być 50. Jak otworzyć taki biznes?

Kacper Steszuk wraz ze wspólnikiem mają już siedem sklepów jednej z marek franczyzowych i chcą otwierać kolejne. Z którym franczyzodawcą tak dobrze układa im się współpraca?
Blue Shadow otwiera sklepy głównie w mniejszych i średnich miastach. Jak przebiega rozwój sieci?
– Mieliśmy kłopoty spowodowane lockdownami. Postępowanie sanacyjne umożliwiło nam ich rozwiązanie – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
– Notujemy wzrosty obrotów w stosunku do czasu sprzed pandemii – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.
Polki coraz chętniej ubierają się w second handach. Jak otworzyć taki sklep?
Inwestycja w sklep z używaną odzieżą nie jest duża. Gdzie najlepiej otworzyć taki biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.