Sensi Hemp

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sensi Hemp jest najbardziej rozpoznawalną i zaufaną siecią specjalistycznych sklepów Konopnych w Polsce. Jesteśmy niekwestionowanym liderem jednej z najdynamiczniej rozwijających się branż w Europie.
Szeroki wybór unikalnych produktów własnych, ugruntowana pozycja na rynku, najwyższa jakość obsługi oraz przyjazny wystrój powodują, że nasze sklepy docierają do bardzo szerokiej grupy odbiorców. W 2019 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 30 autorskich produktów, z których niektóre już teraz z powodzeniem sprzedajemy na rynkach zagranicznych. Opracowany model biznesowy gwarantuje szybki zwrot z inwestycji oraz stałe zarobki na wysokim poziomie.
JEDNOSTKI WŁASNE
1 sklep własny (Rzeszów)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
14
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wielokanałowe wsparcie marketingowe oraz sprzedażowe,
- darmowe szkolenia, know-how ekspertów z branży,
- pomoc w przygotowaniu lokalu,
- ponad 30 własnych, unikatowych produktów konopnych,
- możliwość rozszerzenia działalności o sprzedaż hurtową na danym terytorium,
- dedykowana platforma e-commerce,
- opcja wyłączności terytorialnej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- brak opłaty wstępnej,
- zatowarowanie: od 20 tys. zł,
- koszty remontu/wystroju oraz przygotowania sprzedaży ustalane indywidualnie dla każdego lokalu,
- całkowity koszt inwestycji już od 40 tys. zł (możliwość częściowego finansowania).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- opłata obrotowa 5 proc. netto miesięcznie,
- miejscowość min. 15 tys. mieszkańców,
- odpowiednia lokalizacja.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sesni Hemp Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 19, 35-064 Rzeszów
660 340 110
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniel Pięciak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sesni Hemp Sp. z o.o. (ul. Mickiewicza 19, 35-064 Rzeszów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sensi Hemp oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sensihemp.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Sensi Hemp planuje ekspansję zagraniczną i zwiększenie produkcji. Jak zostać partnerem marki?
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.

Nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja stanowią dzisiaj ważny element budujący przewagę rynkową. Dotyczy to również sieci franczyzowych, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania i wspierają w ten sposób współpracujących przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.
Wrażliwość na potrzeby rynku to umiejętność niezbędna w biznesie. Obserwacja zachowania klientów i elastyczne podejście do zmian powinno stanowić kluczowy element polityki rozwoju firmy.
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?

Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.
Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.
Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.
Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.