Sensi Hemp
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sensi Hemp jest najbardziej rozpoznawalną i zaufaną siecią specjalistycznych sklepów Konopnych w Polsce. Jesteśmy niekwestionowanym liderem jednej z najdynamiczniej rozwijających się branż w Europie.
Szeroki wybór unikalnych produktów własnych, ugruntowana pozycja na rynku, najwyższa jakość obsługi oraz przyjazny wystrój powodują, że nasze sklepy docierają do bardzo szerokiej grupy odbiorców. W 2019 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 30 autorskich produktów, z których niektóre już teraz z powodzeniem sprzedajemy na rynkach zagranicznych. Opracowany model biznesowy gwarantuje szybki zwrot z inwestycji oraz stałe zarobki na wysokim poziomie.
JEDNOSTKI WŁASNE
1 sklep własny (Rzeszów)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
14
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wielokanałowe wsparcie marketingowe oraz sprzedażowe,
- darmowe szkolenia, know-how ekspertów z branży,
- pomoc w przygotowaniu lokalu,
- ponad 30 własnych, unikatowych produktów konopnych,
- możliwość rozszerzenia działalności o sprzedaż hurtową na danym terytorium,
- dedykowana platforma e-commerce,
- opcja wyłączności terytorialnej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- brak opłaty wstępnej,
- zatowarowanie: od 20 tys. zł,
- koszty remontu/wystroju oraz przygotowania sprzedaży ustalane indywidualnie dla każdego lokalu,
- całkowity koszt inwestycji już od 40 tys. zł (możliwość częściowego finansowania).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- opłata obrotowa 5 proc. netto miesięcznie,
- miejscowość min. 15 tys. mieszkańców,
- odpowiednia lokalizacja.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sesni Hemp Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 19, 35-064 Rzeszów
660 340 110
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniel Pięciak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sesni Hemp Sp. z o.o. (ul. Mickiewicza 19, 35-064 Rzeszów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sensi Hemp oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sensihemp.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W ostatnich latach rozwój sieci franczyzowej Sensi Hemp zwolnił. Ale firma nie stała w miejscu.
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Sensi Hemp planuje ekspansję zagraniczną i zwiększenie produkcji. Jak zostać partnerem marki?
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Partner grupy Chorten z Białegostoku prowadzi osiem sklepów i myśli o kolejnych. Czemu zawdzięcza sukces w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż?
Sieć stawia na nowe technologie i przyciąganie do siebie właścicieli niezależnych sklepów. Jak jeszcze chce się rozwijać?
Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu, otrzymają dodatkowe środki do 14 tys. zł. Sieć gwarantuje też w pełni wyposażony sklep, szkolenia i inne wsparcie.
W sieci Unikat działa pięć placówek, ale w tym roku chce otworzyć kolejnych dwadzieścia. Czym przekona do siebie partnerów?
Żabka łączy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Pierwszy tego typu sklep powstał w Poznaniu w centrum handlowym Avenida, w którym testowane są nowe rozwiązania.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać. Przekonał się o tym Patryk Staniec.
Marka Pierrot niedługo uruchomi nowy zakład produkcyjny. Czy zwiększenie mocy pozwoli na szybszy rozwój we franczyzie?
– Okres spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów.
Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.