D.C.M Jennyfer

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Już od końca lat 90, marka Jennyfer jest liderem rynku francuskiego w segmencie odzieży dla dziewcząt w wieku 10-19.
Tożsamość marki:
Jennyfer to marka nastolatek, które odrzucają wszelkie stereotypy, wymykają się próbom zaszufladkowania podążając własną drogą z dala od wszelkich uprzedzeń. W połowie 2019 marka zdecydowała podkreślić ten przekaz zmieniając nazwę z Jennyfer na „D.C.M Jennyfer” [Don’t call me Jennyfer].
Obecnie D.C.M Jennyfer to:
- 470 sklepów we Francji, Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej,
- 2000 pracowników,
- 80 influencerów współpracujących długofalowo z marką we Francji, a także za granicą,
- 1 milion obserwujących na Instagramie,
- 2,3 milionów wyświetleń na Youtube od momentu uruchomienia kanału w marcu 2019.
JEDNOSTKI WŁASNE
347 (Francja, Belgia, Włochy)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
120 (Europa, Afryka, Bliski Wschód, kraje Basenu Morza Śródziemnego, Ameryka Łacińska)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
D.C.M Jennifer zapewnia:
- zatowarowanie sklepu oraz bieżące uzupełnianie asortymentu wynikające ze sprzedaży, zgodnie z instrukcjami franczyzobiorcy,
- szkolenie dla sprzedawców oraz wsparcie przy otwarciu sklepu,
- regularne wizyty visual merchandisera i dyrektora handlowego marki D.C.M Jennyfer,
- programy szkoleniowe z zakresu obsługi klienta dla zespołu sprzedaży franczyzobiorcy,
- wsparcie ze strony działu marketingu i PR marki w przygotowaniu otwarcia i w razie potrzeby w trakcie sezonu,
- pełen zestaw planów architekta.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata wstępna 9.500 euro,
- koncepcja sklepu /store concept ok. 500 euro / mkw.,
- okolo 50 tys. euro na „opening package” (ubrania + akcesoria), płatność 60 dni od daty FV (wymagana gwarancja finansowa).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna powierzchna sklepu to 250 mkw.,
- Profil franczyzobiorcy:
- prowadzi już działalność detaliczną, najlepiej w branży modowej,
- posiada satysfakcjonujący rating finansowy i może wykazać zdolność finansową do otwarcia i prowadzenia sklepu,
- jest w dobrych relacjach z zarządcami galerii handlowych,
- posiada doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Stock J Boutique Jennyfer
7 rue Pierre Dreyfus, 92 587 Clichy Cédex, Francja
+33 6 88 54 49 45
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Laurence Lemoine
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Stock J Boutique Jennyfer (7 rue Pierre Dreyfus, 92 587 Clichy Cédex, Francja). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego D.C.M Jennyfer oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie jennyfer.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
Małgorzata Buszek od 13 lat prowadzi sklep Moodo w Chojnicach i właśnie otwiera kolejny. Jaka jest jej recepta na sukces?

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?
– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.