D.C.M Jennyfer

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Już od końca lat 90, marka Jennyfer jest liderem rynku francuskiego w segmencie odzieży dla dziewcząt w wieku 10-19.

Tożsamość marki:

Jennyfer to marka nastolatek, które odrzucają wszelkie stereotypy, wymykają się próbom zaszufladkowania podążając własną drogą z dala od wszelkich uprzedzeń. W połowie 2019 marka zdecydowała podkreślić ten przekaz zmieniając nazwę z Jennyfer na „D.C.M Jennyfer” [Don’t call me Jennyfer].

Obecnie D.C.M Jennyfer to:

  • 470 sklepów we Francji, Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej,
  • 2000 pracowników,
  • 80 influencerów współpracujących długofalowo z marką we Francji, a także za granicą,
  • 1 milion obserwujących na Instagramie,
  • 2,3 milionów wyświetleń na Youtube od momentu uruchomienia kanału w marcu 2019.

JEDNOSTKI WŁASNE

347 (Francja, Belgia, Włochy)

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

120 (Europa, Afryka, Bliski Wschód, kraje Basenu Morza Śródziemnego, Ameryka Łacińska)

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

D.C.M Jennifer zapewnia:

  • zatowarowanie sklepu oraz bieżące uzupełnianie asortymentu wynikające ze sprzedaży, zgodnie z instrukcjami franczyzobiorcy,
  • szkolenie dla sprzedawców oraz wsparcie przy otwarciu sklepu,
  • regularne wizyty visual merchandisera i dyrektora handlowego marki D.C.M Jennyfer,
  • programy szkoleniowe z zakresu obsługi klienta dla zespołu sprzedaży franczyzobiorcy,
  • wsparcie ze strony działu marketingu i PR marki w przygotowaniu otwarcia i w razie potrzeby w trakcie sezonu,
  • pełen zestaw planów architekta.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • opłata wstępna 9.500 euro,
  • koncepcja sklepu /store concept ok. 500 euro / mkw.,
  • okolo 50 tys. euro na „opening package” (ubrania + akcesoria), płatność 60 dni od daty FV (wymagana gwarancja finansowa).

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Minimalna powierzchna sklepu to 250 mkw.,
  • Profil franczyzobiorcy:
    • prowadzi już działalność detaliczną, najlepiej w branży modowej,
    • posiada satysfakcjonujący rating finansowy i może wykazać zdolność finansową do otwarcia i prowadzenia sklepu,
    • jest w dobrych relacjach z zarządcami galerii handlowych,
    • posiada doświadczenie na stanowisku kierowniczym.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Stock J Boutique Jennyfer

7 rue Pierre Dreyfus, 92 587 Clichy Cédex, Francja

+33 6 88 54 49 45

l.lemoine@jennyfer.com

jennyfer.com

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Laurence Lemoine

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do D.C.M Jennyfer.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.