D.C.M Jennyfer

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Już od końca lat 90, marka Jennyfer jest liderem rynku francuskiego w segmencie odzieży dla dziewcząt w wieku 10-19.
Tożsamość marki:
Jennyfer to marka nastolatek, które odrzucają wszelkie stereotypy, wymykają się próbom zaszufladkowania podążając własną drogą z dala od wszelkich uprzedzeń. W połowie 2019 marka zdecydowała podkreślić ten przekaz zmieniając nazwę z Jennyfer na „D.C.M Jennyfer” [Don’t call me Jennyfer].
Obecnie D.C.M Jennyfer to:
- 470 sklepów we Francji, Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej,
- 2000 pracowników,
- 80 influencerów współpracujących długofalowo z marką we Francji, a także za granicą,
- 1 milion obserwujących na Instagramie,
- 2,3 milionów wyświetleń na Youtube od momentu uruchomienia kanału w marcu 2019.
JEDNOSTKI WŁASNE
347 (Francja, Belgia, Włochy)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
120 (Europa, Afryka, Bliski Wschód, kraje Basenu Morza Śródziemnego, Ameryka Łacińska)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
D.C.M Jennifer zapewnia:
- zatowarowanie sklepu oraz bieżące uzupełnianie asortymentu wynikające ze sprzedaży, zgodnie z instrukcjami franczyzobiorcy,
- szkolenie dla sprzedawców oraz wsparcie przy otwarciu sklepu,
- regularne wizyty visual merchandisera i dyrektora handlowego marki D.C.M Jennyfer,
- programy szkoleniowe z zakresu obsługi klienta dla zespołu sprzedaży franczyzobiorcy,
- wsparcie ze strony działu marketingu i PR marki w przygotowaniu otwarcia i w razie potrzeby w trakcie sezonu,
- pełen zestaw planów architekta.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata wstępna 9.500 euro,
- koncepcja sklepu /store concept ok. 500 euro / mkw.,
- okolo 50 tys. euro na „opening package” (ubrania + akcesoria), płatność 60 dni od daty FV (wymagana gwarancja finansowa).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna powierzchna sklepu to 250 mkw.,
- Profil franczyzobiorcy:
- prowadzi już działalność detaliczną, najlepiej w branży modowej,
- posiada satysfakcjonujący rating finansowy i może wykazać zdolność finansową do otwarcia i prowadzenia sklepu,
- jest w dobrych relacjach z zarządcami galerii handlowych,
- posiada doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Stock J Boutique Jennyfer
7 rue Pierre Dreyfus, 92 587 Clichy Cédex, Francja
+33 6 88 54 49 45
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Laurence Lemoine
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Stock J Boutique Jennyfer (7 rue Pierre Dreyfus, 92 587 Clichy Cédex, Francja). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego D.C.M Jennyfer oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie jennyfer.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?

Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Skoro przyjdzie nam prowadzić własny biznes na zasadzie franczyzy, dobrze by było, abyśmy wiedzieli, jaka umowa to naprawdę umowa franczyzowa.

– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Spółka Top Secret złożyła wniosek o upadłość. Czy z rynku zniknie też marka i sieć sklepów pod tym szyldem?
– Najbardziej optymalnym partnerem byłby masterfranczyzobiorca, z którym moglibyśmy wyjść też poza granice Polski – mówi Natalia Walczak-Szalek z Clarksa.
Przejmij działający i dochodowy sklep marki Marc Cain w Warszawie.
Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.