D.C.M Jennyfer

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Już od końca lat 90, marka Jennyfer jest liderem rynku francuskiego w segmencie odzieży dla dziewcząt w wieku 10-19.
Tożsamość marki:
Jennyfer to marka nastolatek, które odrzucają wszelkie stereotypy, wymykają się próbom zaszufladkowania podążając własną drogą z dala od wszelkich uprzedzeń. W połowie 2019 marka zdecydowała podkreślić ten przekaz zmieniając nazwę z Jennyfer na „D.C.M Jennyfer” [Don’t call me Jennyfer].
Obecnie D.C.M Jennyfer to:
- 470 sklepów we Francji, Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej,
- 2000 pracowników,
- 80 influencerów współpracujących długofalowo z marką we Francji, a także za granicą,
- 1 milion obserwujących na Instagramie,
- 2,3 milionów wyświetleń na Youtube od momentu uruchomienia kanału w marcu 2019.
JEDNOSTKI WŁASNE
347 (Francja, Belgia, Włochy)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
120 (Europa, Afryka, Bliski Wschód, kraje Basenu Morza Śródziemnego, Ameryka Łacińska)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
D.C.M Jennifer zapewnia:
- zatowarowanie sklepu oraz bieżące uzupełnianie asortymentu wynikające ze sprzedaży, zgodnie z instrukcjami franczyzobiorcy,
- szkolenie dla sprzedawców oraz wsparcie przy otwarciu sklepu,
- regularne wizyty visual merchandisera i dyrektora handlowego marki D.C.M Jennyfer,
- programy szkoleniowe z zakresu obsługi klienta dla zespołu sprzedaży franczyzobiorcy,
- wsparcie ze strony działu marketingu i PR marki w przygotowaniu otwarcia i w razie potrzeby w trakcie sezonu,
- pełen zestaw planów architekta.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata wstępna 9.500 euro,
- koncepcja sklepu /store concept ok. 500 euro / mkw.,
- okolo 50 tys. euro na „opening package” (ubrania + akcesoria), płatność 60 dni od daty FV (wymagana gwarancja finansowa).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna powierzchna sklepu to 250 mkw.,
- Profil franczyzobiorcy:
- prowadzi już działalność detaliczną, najlepiej w branży modowej,
- posiada satysfakcjonujący rating finansowy i może wykazać zdolność finansową do otwarcia i prowadzenia sklepu,
- jest w dobrych relacjach z zarządcami galerii handlowych,
- posiada doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Stock J Boutique Jennyfer
7 rue Pierre Dreyfus, 92 587 Clichy Cédex, Francja
+33 6 88 54 49 45
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Laurence Lemoine
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Stock J Boutique Jennyfer (7 rue Pierre Dreyfus, 92 587 Clichy Cédex, Francja). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego D.C.M Jennyfer oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie jennyfer.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
Danish Design sprzedaje duńskie ubrania z bieżących kolekcji za połowę ceny. Inwestycja w koncept jest niska, a zwrot bardzo szybki.
Franczyzodawca sieci sklepów odzieżowych Quiosque szuka franczyzobiorców. Kto może nim zostać?
Pod szyldem 1Wordloutlet działa około 12 placówek. Do końca roku ma ich być 50. Jak otworzyć taki biznes?

Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2020 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru ponad 1300 konceptów franczyzowych.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kacper Steszuk wraz ze wspólnikiem mają już siedem sklepów jednej z marek franczyzowych i chcą otwierać kolejne. Z którym franczyzodawcą tak dobrze układa im się współpraca?
Blue Shadow otwiera sklepy głównie w mniejszych i średnich miastach. Jak przebiega rozwój sieci?
– Mieliśmy kłopoty spowodowane lockdownami. Postępowanie sanacyjne umożliwiło nam ich rozwiązanie – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
– Notujemy wzrosty obrotów w stosunku do czasu sprzed pandemii – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.
Polki coraz chętniej ubierają się w second handach. Jak otworzyć taki sklep?
Inwestycja w sklep z używaną odzieżą nie jest duża. Gdzie najlepiej otworzyć taki biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.