Cropp

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
CROPP – PUNKT SEZONOWY
Dla odważnych i kreatywnych
Cropp to streetwear dla wszystkich tych, którzy nie boją się być sobą. Inspirując się światem muzyki, sztuki i sportu, marka tworzy wyraziste ubrania, buty i dodatki dla kobiet i mężczyzn. Marka czerpie ze swojej prawie dwudziestoletniej historii, kreatywnie łącząc uliczny styl, nowoczesne inspiracje i lokalną tożsamość. Cropp jest taki, jak jego klienci – odważny, bezkompromisowy i w 100% autentyczny. To społeczność ludzi z pasją, którzy poprzez ubranie chcą wyrazić siebie.
Forma współpracy:
- Punkt sezonowy otwarty na zasadach franczyzy.
- Okres otwarcia: początek maja do połowy września.
- Rozliczenie na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu netto
JEDNOSTKI WŁASNE
164
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
23
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Ocena zaproponowanej lokalizacji.
- Pomoc w zaprojektowaniu lokalu.
- Sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
- Opieka regionalnego kierownika sprzedaży.
- Logistyka towaru.
- Wsparcie marketingowe.
- System szkoleń dla franczyzobiorcy i ekipy punktu.
- Możliwość zakupu mebli, wyposażenia po atrakcyjnych cenach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Nakład na dostosowanie lokalu do wymogów sieci – około 500 zł/mkw. brutto
- Zakup mebli i wyposażenia – wycena indywidualna
- Marketing – od 2 do 5 tys. zł brutto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal o powierzchni 150-250 mkw. w miejscowości turystycznej usytuowany przy głównym deptaku, ulicy, wejściu na plażę itp.
- Doświadczenie w prowadzeniu punktu sezonowego z odzieżą
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Podgajny
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma LPP S.A. (ul. Łąkowa 39/44, 80-769 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cropp oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lpp.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

- W handlu odzieżą sezon trwa przez cały rok – mówi Tomasz Koczara, kierownik ds. sprzedaży sieci franczyzowej CroppTown.
Krakowski Artman, właściciel marek House i Mohito z powodu kryzysu szuka oszczędności.
LPP skupuje akcje firmy Artman i zamierza wycofać ją z giełdy.
Zarząd LPP, właściciela marek Reserved i Cropp Town, ma nowe pomysły na rozwój firmy.
LPP, do którego należą marki Reserved i Cropp Town oraz Artman, właściciel House’a mają niebawem się połączyć.

Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?

4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.