pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 23.06.2024

Usługi kurierskie wciąż mają potencjał

– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi Sylwia Sierakowska z sieci Epaka.pl.

pytanie tygodnia | 05.06.2024

Tax Safe stawia na automatyzację

– Automatyzacja procesów księgowych sprawia, że obsługa klienta wymaga nawet o 80 proc. mniej czasu niż wcześniej – mówi Daniel Gawryczuk z Tax Safe.

pytanie tygodnia | 28.05.2024

Sprzedajemy używane samochody

– Na handlu używanymi samochodami nadal można zarobić – przekonuje Dawid Błachucki, franczyzodawca marki Handlarzyki.pl.

pytanie tygodnia | 20.05.2024

Czas na inwestycję w sklep spożywczy

– Okres spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów.

pytanie tygodnia | 14.05.2024

GoDan z nową strategią

– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.

pytanie tygodnia | 05.05.2024

Biznes na każde czasy

– Duży potencjał rozwoju widzimy z franczyzobiorcami, którzy zarządzają 5-10 sklepami. Ale już jeden lokal może generować dobre wyniki – mówi Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza.

pytanie tygodnia | 29.04.2024

Perfumerie we franczyzie

– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.

pytanie tygodnia | 21.04.2024

Jest miejsce dla supermarketów

– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.

pytanie tygodnia | 14.04.2024

Jakość przyciąga

– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.

pytanie tygodnia | 04.04.2024

Potencjał w serach

– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.

pytanie tygodnia | 25.03.2024

Rozwój pomimo dużej konkurencji

– Choć rynek w branży spożywczej jest bardzo konkurencyjny, nadal można na nim otwierać rentowne sklepy – mówi Monika Kosz-Koszewska, rzecznik prasowy Grupy Chorten.

pytanie tygodnia | 12.03.2024

Wine bar we franczyzie

– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.

pytanie tygodnia | 03.03.2024

Ile zarobisz na kebabie?

– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.

pytanie tygodnia | 18.02.2024

To będzie dobry rok

– W minionym roku nie otworzył się żaden oddział Socatots, ani BSS. Jednak w tym roku spokojnie wznawiamy ofertę – mówi Dorota Uciechowska, prezes Polskiej Konfederacji FDS

pytanie tygodnia | 13.02.2024

Klienci szukają jakości i oszczędności

– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.

pytanie tygodnia | 04.02.2024

Angielski kontra sztuczna inteligencja

– Dzisiaj naszą konkurencją są nie tylko inne szkoły czy lektorzy, ale również sztuczna inteligencja – mówi Anna Urbańska z Instytutu Colina Rose.

pytanie tygodnia | 01.02.2024

Edukido rozkręca się za granicą

– W minionym roku otworzyliśmy jeden oddział na Węgrzech, jeden w Macedonii Północnej oraz cztery w Chorwacji – mówi Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów w Edukido.

pytanie tygodnia | 27.01.2024

Zarabiamy na sprzedaży alkoholu

– Dojrzałe sklepy osiągają zyski od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięczny miesięcznie – mówi Marcin Górski, właściciel sieci Al. Capone.

pytanie tygodnia | 06.01.2024

Przyszłość w konsolidacji

– Spodziewamy się, że będzie rosło znaczenie konsolidowania rynku wokół systemów franczyzowych – uważa Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

pytanie tygodnia | 23.12.2023

Doświadczony franczyzodawca

O tym jak zdominować rynek w 10 lat opowiada Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery, do której należy Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab.

1
2
4
5
następna  
ostatnia