Przepisy na zysk
We wrześniowym wydaniu 9/2018 (163)
FAKTY TRENDY
Czas na własną firmę
Zbliżają się Targi Franczyza 2018. W dniach 18-20 października na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie kilka tysięcy gości będzie wybierać pomysły na własny biznes. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
RAPORT SPECJALNY
Modne oznacza opłacalne
Podążanie za modą w biznesie franczyzowym może się opłacić. Ale pod pewnymi warunkami.
SUPERTEMAT
25 przepisów na własny bar, pizzerię i lodziarnię
Warto wesprzeć się sprawdzonym konceptem, jeśli chce się otworzyć własny bar, pizzerię, kawiarnię czy lodziarnię. Bo w branży gastronomicznej z roku na rok robi się coraz ciaśniej.
POMYSŁY NA FIRMĘ
Zyski wypalane w piecu
Polskie palarnie kawy, oferując produkty wysokiej jakości, z powodzeniem stawiają czoła międzynarodowym koncernom. Nie trzeba mieć doświadczenia w branży, aby pozyskać klienta.
Przedsiębiorca z manierami
Właściciel szkoły dobrych manier sam powinien być swoją wizytówką i reklamą. Potrzebna jest nienaganna kultura osobista, znajomość zasad etykiety i wiedza z zakresu protokołu dyplomatycznego.
Dbają o urodę i zarabiają
W Polsce działa już ponad 100 tys. salonów kosmetycznych. Czy opłaca się otwierać kolejne?
Ubezpieczenie na licencji
Branża ubezpieczeniowa to stale rosnący rynek. A kwota inwestycji w placówkę z tego sektora jest bardzo zachęcająca.
Interes z Żabką
W Polsce przybywa średnio 700 sklepów marki Żabka rocznie. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić biznes pod tym szyldem?
E-FIRMA
Jak zostać blogerką modową
Mają tyle fanów, ile aktorki z czerwonego dywanu, i tyle wytrwałości, ile aktorzy filmów akcji. Kim są kobiety, które opanowały polską blogosferę?
Mój franchising
Księgowa wychodzi z cienia
Monika Gąsiorowska zamiast wrócić po urlopie macierzyńskim do pracy na etat otworzyła własną firmę. Uznała, że tak będzie jej łatwiej pogodzić życie rodzinne i zawodowe. Na jaki biznes postawiła?
Doświadczenie to za mało
Mimo wieloletniego doświadczenia w branży wyposażenia Tomasz Mazurek wybrał franczyzę i współpracę ze znaną marką. Dziś mówi, że to był właściwy wybór.
WŁASNY BIZNES
Sztuka to biznes nieprzewidywalny
– W biznesie, który prowadzę, nie ma precyzyjnych obliczeń. Biznesplan jest bardziej listą pobożnych życzeń niż dokładną kalkulacją biznesową. Zawsze może coś się nie udać i zamiast sukcesu być klapa – mówi Andżelika Piechowiak, aktora, właścicielka Agencji Produkcyjnej „Palma”.
KATALOG FRANCZYZ I SYSTEMÓW PARTNERSKICH
356 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.
Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.
ABC FIRMY
Kto zapłaci mniejszy ZUS
Od przyszłego roku ma wejść w życie tzw. mały ZUS. Komu i na jakich zasadach należą się ulgi w opłacaniu obowiązkowych składek?
ABC FRANCZYZY
Franczyza kosztuje
Opłaty na rzecz franczyzodawcy to koszt, który trzeba uwzględnić w swoim biznesplanie. Zanim podpiszesz umowę, sprawdź dokładnie, za co będziesz płacić.
BIZNES STYLE
Biuro, które inspiruje pracowników
Dobrze urządzona przestrzeń do pracy w firmie może mieć duży wpływ na jej efekty. A i w firmowym budżecie znajdą się dzięki temu znaczące oszczędności.
Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch a także w sklepie Publio.pl.
Miesięcznik dostępny jest także w wersji elektronicznej na tablety i smartfony w:
Zasady i warunki zakupów
Koszt dostawy
Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:
- Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
- Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
- Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
- Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).
Warunki dostawy
Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Zamówienia lekkie (do 3 egz.) wysyłamy Pocztą Polską. Zamówienia cięższe (4 lub więcej egz.) wysyłamy kurierem Inpost. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską to zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem.
Formy płatności
Lista dostępnych form płatności:
- karty płatnicze: Google-Pay, Visa, MasterCard, American Express, maestro;
- przez system bankowości internetowej: mBank, iPKO, ING, Bank Pekao S.A., Santander, Millenium, Alior, Credit Agricole, Inteligo, T-mobile, City-Handlowy, BOŚ, Bank Nowy BFG, Toyota, Bank Spółdzielczy we Wschowie, Bank Pocztowy, Plus Bank, PayPall, Kasa Stefczyka;
- tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni);
- zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.
Zwroty i reklamacje
Prasa nie podlega zwrotom, pozostałe artykuły mogą być zwracane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres ksiegarnia@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.
